PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PLOIEŞTI organizează concurs de promovare în data de 04.01.2022, ora 13.00 proba scrisă, pentru următoarele funcţii publice de conducere vacante cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână:
- director executiv, clasa I, gradul II la Direcţia Administraţie Publică, Juridic – Contencios, Achiziţii Publice, Contracte
Condiţii de participare:
- funcţionarii publici să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă -  ramura de ştiinţe - ştiinţe juridice;
- studii universitare de masterat, în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform art.153 alin.(2) din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile codului administratv - O.U.G. nr.57/2019 ;
- director executiv, clasa I, gradul II la Direcţia Gestiune Patrimoniu
Condiţii de participare:
- funcţionarii publici să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- studii universitare de masterat, în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform art.153 alin.(2) din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile codului administratv - O.U.G. nr.57/2019 ;
- ÅŸef serviciu Mobilitate ÅŸi Trafic Urban, clasa I, gradul II;
 Condiţii de participare:
- funcţionarii publici să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- studii universitare de masterat, în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform art.153 alin.(2) din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile codului administratv - O.U.G. nr.57/2019.
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1A.
Actele necesare pentru înscrierea la concurs sunt:
           - formularul de înscriere;
           - curriculum vitae, modelul comun european;
           - copia actului de identitate;
           - copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
           - copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
           - copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
           - copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
           - cazierul administrativ.
Copiile de pe actele menţionate mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1A, parter, în perioada 03.12.2021 - 22.12.2021, la secretar comisie doamna CHIFOR ELENA – consilier în cadrul serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ.
Formularul de înscriere la concurs se va depune la Registratura Primăriei Municipiului Ploiesti, Piaţa Eroilor nr. 1A, parter, în perioada 03.12.2021 - 22.12.2021, ora 13.00.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la doamna CHIFOR ELENA – consilier în cadrul serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ, tel.0244/516699 int.406, fax 0244516626 şi e-mail resurseumane@ploiesti.ro.
BIBLIOGRAFIE
pentru concursul organizat pentru promovare în funcţie publică de conducere vacantă de director executiv din cadrul Direcţiei Administraţie Publică, Juridic – Contencios, Achiziţii Publice, Contracte...AICI
BIBLIOGRAFIE pentru concursul organizat pentru promovare în funcţie publică de conducere vacantă de şef serviciu Mobilitate şi Trafic Urban ...AICI
BIBLIOGRAFIE pentru concursul organizat pentru promovare în funcţie publică de conducere vacantă de director executiv din cadrul Direcţiei Gestiune Patrimoniu ...AICI
Atributii - director executiv DAPJCAPC...AICI
Atributii - director executiv Directia Gestiune Patrimoniu...AICI
Atributii - sef serviciu Mobilitate si Trafic Urban...AICI
Adeverinta model cf. anexa 2D din H.G. nr.611-2008 actualizata(doc)...AICI
Adeverinta model cf. anexa 2D din H.G. nr.611-2008 actualizata(pdf)...AICI
Formular de inscriere (doc)...AICI
Formular de inscriere (pdf)...AICI
|
 |
|