MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
NU RÄ‚ZBOIULUI!
DA PÄ‚CII!
Primăria Municipiului Ploiești 
este întotdeauna
alături de cei
aflați în nevoie!
Video...AICI
 
 
 
 
 
 
 
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
 
Municipiul Ploiesti
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
PROGRAM ZILNIC DE
ACTIVITATE AL DIRECȚIEI
TEHNIC-INVESTIȚII
 
 
 
 

ANUNT
de selectie/evaluare pentru functia de Administratori
ai S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti

Consiliul Local al Municipiului Ploiesti  in calitate de autoritate tutelara, in conformitate cu O.U.G.nr.109/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, anunta inceperea procesului de selectie/evaluare in vederea desemnarii a 5 membri in Consiliului de administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A., dupa cum urmeaza:
- 4 membri cu experienta in administrarea/managementul a/al unor întreprinderi publice ori a/al unor societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti inclusiv a unor societati comerciale din sectorul privat;dintre care unul obligatoriu aiba studii economice si experienta in domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani;

- 1 membru din cadrul autoritatii publice tutelare - functionar public sau al altor categorii de personal din cadrul autoritatii publice tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice;

Selectia/evaluarea prealabila se organizeaza in conditiile respectarii prevederilor legislatiei incidente in vigoare, cu respectarea obligatiei ca cel putin unul din membrii Consiliul de Administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. sa aiba studii economice si experienta in domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani, iar un membru sa fie selectat din rândul functionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autoritatii publice tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice.
Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie selectati trebuie sa fie formata din administratori neexecutivi si independenti în sensul art 1382 din Legea nr. 31/1990.

Durata mandatului: 4 ani
Procedura de selectie/evaluare cuprinde doua etape:

  1. Selectia dosarelor de înscriere;
  2. Evaluarea candidatilor selectati (Interviu).

Criteriile de selectie/evaluare sunt:

  1. Indeplinirea conditiilor de participare, dovedite prin continutul dosarului de participare;
  2. Cunostinte privind guvernanta corporativa;
  3. Abilitati manageriale evaluate prin urmatoarele competente:
    a) Capacitate de luare a deciziei;
    b) Orientare catre rezultate;
    c) Capacitatea de rezolvare de probleme;
    d) Capacitatea de analiza si sinteza;
    e) Capacitate de control;
    f)  Abilitati de comunicare.

Conditii generale si specifice:
Conditii generale:
- cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoastea limbii romane scris si vorbit;
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta. Constituie avantaj prezentarea de catre candidati a altor alte diplome sau certificate de absolvire a unor cursuri de specialitate;
- experienta relevanta în activitatea de conducere a unor înterprinderi publice sau societati comerciale profitabile din domeniul de activitate a S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A., inclusiv al unor societati comerciale din sectorul privat;
- capacitate deplina de exercitiu;
- Nu pot fi administratori persoanele care potrivit legii sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, uz de fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, pentru infractiunile prevazute de Legea nr.656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finantarii actelor de terorism, cu modificarile si completarile ulterioare; pentru încalcarea dispozitiilor legale în domeniul fiscal; pentru acte de concurenta neloiala;
-Sa nu exercite concomitent mai mult de 5 mandate de administrator si/sau membru al consiliului de supraveghere în societati pe actiuni/ întreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei;
- sa fie apti din punct de vedere medical, dovada facându-se prin adeverinta eliberata de catre policlinica în raza careia se afla domiciliul.

             Conditii specifice:
I.  Pentru functia de membru in Consiliu de administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. cu studii superioare si experienta in domeniul economic, contabilitate, audit sau financiar de minim 5 ani:
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul economic;
- experienta in domeniul economic, contabilitate, audit sau financiar de minim 5 ani;
- experienta minim 5 ani in activitatea de administrare / management a/al unor intreprinderi publice profitabile sa a/al unor societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al societatii comerciale pentru care candideaza.
II. Pentru functia  de membru in Consiliu de Administratie, al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. – functionar public, reprezentant al autoritatii publice tutelare:
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, si experienta in activitatea de administrare/ management a/al unor intreprinderi publice profitabile sau a/al unor societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al societatii comerciale.
- dovada calitatii de functionar public.

Documente necesare pentru depunerea candidaturilor  pentru  functiile de membrii ai Consiliului de Administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti.
1. Cerere de inscriere, si un OPIS al documentelor dosarului;
2. Copie act de identitate;
3. Curriculum vitae – in  format Europass ;
4. Copii legalizate dupa actele de studii - diploma de studii superioare precum si dupa alte diplome sau certificate de absolvire a unor cursuri de specialitate;
5.Documente/adeverinta in original din care sa ateste experienta in administrarea/ managementul unor intreprinderi publice (regii autonome) sau societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al intreprinderii publice (regiei autonome), inclusiv societati comerciale din sectorul privat;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 30 de zile anterior depunerii candidaturii de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate. Adeverinta va contine in clar numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. Aviz psihologic pentru functia pentru care candideaza;
9. Copie carnet de munca si extras REVISAL sau Adeverinta dupa caz;
9.1 Dosarul candidatului pentru postul de membru al Consiliului de Administratie cu studii economice si  experinta in domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel putin 5 ani trebuie sa contina documente doveditoare privind studiile si experienta de cel putin 5 ani in domeniul economic, contabilitate, audit sau financiar;
10. Declaratie-notariala pe propria raspundere, din care sa rezulte numarul de mandate ca administrator si/sau de membru al consiliului de supraveghere in societati pe actiuni al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei, precum si mentiunea ca are/nu are statut independent potrivit art.1382 din Legea nr. 31/1990;
11. Declaratie-notariala pe propria raspundere, prin care candidatul va confirma ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 6 alin. (2) coroborat cu art.731 din Legea 31/1990, nu a suferit vreo condamnare pentru o infractiune legata de conduita profesionala si ca nu se afla in conflict de interese sau in incompatibilitate conform celor stipulate prin Legea nr. 161/2003;
12. Declaratie scrisa pe proprie raspundere, din care sa reiasa ca aplicantul nu a fost sanctionat pentru acte de concurenta neloiala;
13. Declaratie – notariala pe propria raspundere prin care candidatul va confirma acordul pentru procesarea datelor sale personale in cadrul procedurii de recrutare si selectie, precum si de a putea fi verificate informatiile furnizate;
14. Scrisoare de recomandare.(optional)

Bibliografie:

  1. O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanta corporativa a întreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  2. Ordonanta de Guvern nr.26 din 21 august 2013 privind întarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara;
  3. Legea nr. 31/1990, privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
  4. Legea  nr.53/2003-Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
  5. Legea nr. 82/1991- Legea contabilitatii cu modificarile si completarile ulterioare;
  6. Legea 273/2006 Finante  publice  locale modificarile si completarile ulterioare
  7. Legea 51/2006 Legea serviciilor comunitare de servicii publice modificarile si completarile ulterioare
  8. O.U.G. 34/2006 Privind atribuirea contractelor de achizitii publice modificarile si completarile ulterioare
  9. Hotararile adoptate de Consiliul Local al Municipiului Ploiesti a caror prevederi sunt aplicabile societatii.

Selectia/evaluarea se realizeaza cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal si transparentei si cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al societatii.

Candidaturile si documentele solicitate se depun in termen de 5 zile lucratoare de la data publicarii anuntului, la Registratura Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr.2-4, Palatul Administrativ, Intrarea C, camera 6, parter, în programul de lucru (luni si miercuri : 08.30 – 13.30, marti si joi : 08.30-16.00, vineri: 08.30-13.00). Acestea vor fi prezentate în plic închis si sigilat, pe care va fi mentionat numarul de înregistrare, data si ora depunerii la registratura.

Pe plic se va mentiona :
- ,,Candidatura pentru 3 posturi vacante - membrii  ai Consiliului de Administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti”, precum si numele si prenumele candidatului in clar.
- ,,Candidatura pentru 1 post vacant – membru al Consiliului de Administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti cu studii superioare si experienta in domeniul economic, contabilitate, audit sau financiar de minim 5 ani”,  precum si numele si prenumele candidatului in clar.
- ,,Candidatura pentru 1 post vacant – membru al Consiliului de Administratie al S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti - functionar public, reprezentant al autoritatii publice tutelare”, precum si numele si prenumele candidatului in clar.

Doar candidatii eligibili vor fi contactati.

Rezultatul selectiei dosarelor se va publica pe site-ul Municipiului Ploiesti (www.ploiesti.ro) si S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti (www.halesipieteploiesti.ro)

Candidatii declarati admisi la etapa de selectie a dosarelor vor fi evaluati în cadrul unui interviu, data, ora si locul desfasurarii interviului urmând sa fie anuntate pe site-ul S.C. ,,Hale si Piete’’ S.A. Ploiesti Ploiesti (www.halesipieteploiesti.ro)

 


05 iunie 2015 , ora 08.46

Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Serviciul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si intretinut de Serviciul Informatica si Serviciul Relatii Publice
Site-ul contine fisiere PDF, care pot fi citite cu Adobe Reader
http://www.ploiesti.ro