MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
NU RÄ‚ZBOIULUI!
DA PÄ‚CII!
Primăria Municipiului Ploiești 
este întotdeauna
alături de cei
aflați în nevoie!
Video...AICI
 
 
 
 
 
 
 
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
ANUNTURILE POSTURILOR SCOASE LA CONCURS
Municipiul Ploiesti
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
PROGRAM ZILNIC DE
ACTIVITATE AL DIRECȚIEI
TEHNIC-INVESTIȚII
 
 
 
 
 

 PRIMÄ‚RIA MUNICIPIULUI PLOIEÅžTI organizează  CONCURS  în data de 09.02.2021, ora 10.00 proba scrisă, pentru ocuparea urmatoarelor funcÅ£ii publice de execuÅ£ie vacante cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână:

-  consilier clasa I gradul profesional superior la Serviciul Financiar - Contabilitate din cadrul Direcţiei Economice

  CondiÅ£ii de participare:

-   studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă – ramura de științe - științe economice;

-    vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;

- cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole în care se dovedeşte cunoştinţele I.T.;

 

-  consilier clasa I gradul profesional superior la Serviciul Contracte din cadrul DirecÅ£iei Gestiune Patrimoniu   

  CondiÅ£ii de participare:

-   studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

-   vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;

- cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole în care se dovedeşte cunoştinţele I.T.;

 

-  consilier clasa I gradul profesional superior la Compartimentul Evidenta si Administrare Fond Locativ din cadrul DirecÅ£iei Gestiune Patrimoniu   

 CondiÅ£ii de participare:

-   studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă - ramura de științe - stiinte administrative/ stiinte juridice/stiinte economice;

-   vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;

- cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole în care se dovedeşte cunoştinţele I.T.;

 

-  referent clasa III gradul profesional superior la Serviciul Inventariere si Evidenta Bunuri din cadrul DirecÅ£iei Gestiune Patrimoniu   

 CondiÅ£ii de participare:

-   studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;

-   vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;

- cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu dovedite prin copii ale cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole/certificat în care se dovedeşte cunoştinţele I.T.

Alte conditii specifice pentru ocuparea postului sunt:

            - are cetăţenia română şi domiciliul în România;

            - cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

            - are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

            - are capacitate deplină de exerciţiu;

            - este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

            - nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

            - nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

            - nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

            - nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

            Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului PloieÅŸti, PiaÅ£a Eroilor nr. 1A.

Actele necesare pentru înscrierea la concurs sunt:

  1. formularul de înscriere;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copie a actului de identitate;
  4. copie a certificatului de căsătorie (unde este cazul);
  5. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  6. copie a cursului de perfecţionare/specializare sau copie a foii matricole/certificat în care se dovedeşte cunoştinţele I.T.;
  7. copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ funcţiei sau pentru exercitarea profesiei conform modelului prevăzut la anexa nr.2D din Hotărârea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, actualizată;
  8. copiile adeverinţelor care atestă starea de sănătate corespunzătoare din punct de vedere medical şi psihologic, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
  9. cazierul judiciar sau o declaraÅ£ie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă  incompatibil cu funcÅ£ia pe care candidează; candidatul declarat admis la selecÅ£ia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraÅ£ie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaÅ£ia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data ÅŸi ora organizării interviului;
  10. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  11. declaraţia pe proprie răspundere că nu se află în incompatibilitate cu funcţia publică.

Copiile de pe actele menţionate mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia copiei actului de identitate, care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail resurseumane@ploiesti.ro sau fax 0244/516626.

Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1A, parter, în perioada 08.01.2021 - 27.01.2021, la secretar comisie doamna CHIFOR ELENA – consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ.

Formularul de înscriere la concurs se va depune la Registratura Primăriei Municipiului Ploiesti, PiaÅ£a Eroilor nr. 1A, parter, în  perioada 08.01.2021 - 27.01.2021, ora 16.00.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la doamna CHIFOR ELENA – consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ, tel.0244/516699 int.406 şi e-mail resurseumane@ploiesti.ro.

 

Atributii consilier Compartimentul Evidenta si Administrare Fond Locativ...AICI

Atributii consilier Serv. Contracte...AICI

Atributii consilier Serv. Financiar Contabilitate...AICI

Atributii referent Serv. Inventariere si Evidenta Bunuri...AICI

Bibliografie referent Serv. Inventariere si Evidenta Bunuri...AICI

Bibliografie consilier Compartiment Evidenta si Administrare Fond Locativ ...AICI

Bibliografie consilier Serv. Financiar Contabilitate...AICI

Bibliografie consilier Serviciul Contracte ...AICI

Declaratie pe proprie raspundere...AICI

Formular de inscriere (PDF)...AICI

Formular de inscriere (DOC)...AICI

Adeverinta model cf. anexa 2D din H.G. nr.611-2008 actualizata (PDF)...AICI

Adeverinta model cf. anexa 2D din H.G. nr.611-2008 actualizata (DOC)...AICI

 

Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Serviciul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si intretinut de Serviciul Informatica si Serviciul Relatii Publice
Site-ul contine fisiere PDF, care pot fi citite cu Adobe Reader
http://www.ploiesti.ro