PRIMÃRIA MUNICIPIULUI PLOIEªTI organizeazã concurs pentru ocuparea funcþiei publice de conducere vacantã de ºef serviciu Buget Împrumuturi, clasa I, în zilele de 18.04.2018, ora 10.00 proba scrisã ºi 23.04.2018, ora 12.00 interviul.
Condiþii de participare:
- studii universitare de licenþã absolvite cu diplomã, respectiv studii superioare de lungã duratã, absolvite cu diplomã de licenþã sau echivalentã - domeniul ºtiinþelor economice;
- studii de masterat/postuniversitare în domeniul administraþiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitãrii funcþiei publice - în condiþiile legii;
- vechime in specialitatea studiilor minim 2 ani;
Alte conditii specifice pentru ocuparea postului sunt:
- cunoºtinþe de operare P.C. – nivel mediu;
- cetãþenie românã ºi domiciliul în România;
- cunoaºterea limbii române, scris ºi vorbit;
- capacitate deplinã de exerciþiu;
- stare de sãnãtate corespunzãtoare funcþiei publice pentru care candideazã, atestatã pe bazã de examen medical de specialitate;
- nu a fost condamnat pentru sãvârºirea unei infracþiuni, conform art. 54 lit. “h” din Legea nr.188/1999 republicatã în anul 2007 cu modificãrile ºi completãrile ulterioare;
- nu a fost destituit dintr-o funcþie publicã sau nu i-a încetat contractul individual de muncã pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
- nu a desfãºurat activitate de poliþie politicã, astfel cum este definitã prin lege.
Concursul se va desfãºura la sediul Primãriei Municipiului Ploieºti, B-dul Republicii nr. 2, Palatul Administrativ.
Actele necesare pentru înscrierea la concurs sunt:
- formularul de înscriere;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copia certificatului de cãsãtorie (unde este cazul);
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor ºi altor documente care atestã efectuarea unor specializãri ºi perfecþionãri;
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraþiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitãrii funcþiei publice, dupã caz;
- copia carnetului de muncã ºi dupã caz, a adeverinþei eliberate de angajator pentru perioada lucratã, care sã ateste vechimea în muncã ºi, dupã caz, în specialitatea studiilor necesare ocupãrii funcþiei publice;
- copia adeverinþei care atestã starea de sãnãtate corespunzãtoare, eliberatã cu cel mult 6 luni anterior derulãrii concursului de cãtre medicul de familie al candidatului;
-cazierul judiciar sau o declaraþie pe proprie rãspundere cã nu are antecedente penale care sã-l facã incompatibil cu funcþia pe care candideazã; candidatul declarat admis la selecþia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraþie pe propria rãspundere cã nu are antecedente penale, are obligaþia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, pe tot parcursul desfãºurãrii concursului, dar nu mai târziu de data ºi ora organizãrii interviului;
- declaraþia pe propria rãspundere sau adeverinþa care sã ateste calitatea sau lipsa calitãþii de lucrãtor al Securitãþii sau colaborator al acesteia.
- declaraþia pe proprie rãspundere cã nu se aflã în incompatibilitate cu funcþia publicã;
Copiile de pe actele menþionate mai sus se prezintã în copii legalizate sau însoþite de documentele originale, care se certificã pentru conformitate cu originalul de cãtre secretarul comisiei de concurs, cu excepþia copiei actului de identitate, care se poate transmite ºi în format electronic, la adresa de e-mail resurseumane@ploiesti.ro.
Dosarele de concurs se depun la Palatul Administrativ, Bulevardul Republicii nr.2, Ploieºti, camera 309, etaj III, în perioada 16.03.2018 – 04.04.2018, la secretar comisie Angelescu Ana Daniela - ºef serviciu Resurse Umane, Organizare ºi Administrativ.
Formularul de înscriere la concurs se va depune la Registratura Primãriei Municipiului Ploiesti, Palatul Administrativ, parter, intrarea C, camera 66, în perioada 16.03.2018 – 04.04.2018, ora 16.30.
Relaþii suplimentare se pot obþine tel.0244/516699 int.406 ºi e-mail resurseumane@ploiesti.ro.
Atributii sef serviciu...AICI
Bibliografie...AICI
Declaratie conform OUG nr.24-2008 actualizata...AICI
Declaratie pe propria raspundere...AICI
Formular de inscriere (word)...AICI
Formular de inscriere (pdf)...AICI |