ROMANIA

JUDETUL PRAHOVA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PLOIESTI

 

 

 

P R O C E S – V E R B A L

al sedintei Consiliului Local al Municipiului Ploiesti

din data de 1 octombrie 2003

 

 

 

          Din totalul de 31 de consilieri in functie, la sedinta au participat un numar de 30 de consilieri, absenta fiind doamna consilier Iancu Simina.

 

***

La sedinta au mai participat:

Dl Primar               - Emi Calota

Dl Viceprimar        - Ion Iancu

Dl Viceprimar        - Nicolae Oprea

Dna Secretar          - Maria Magdalena Mazalu

 

***

Sedinta a fost prezidata de domnul consilier Moraru Gheorghe.

 

***

Dl Moraru Gheorghe

Incepem sedinta anuntandu-va ca in sala sunt prezenti urmatorii invitati:

Dl Ocneanu Ion - Regia Autonoma de Termoficare si Servicii Publice Ploiesti; dl Sandulescu Cristian – Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti; dl Simion Gheorghe – S.C. Hale si Piete S.A.; dl Vulcan Mircea – Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti; dl Constantinescu – Administratia Bazelor Sportive si de Agremen; dl Dibu Lucian – Administratia Parcului Memorial “Constantin Stere” Ploiesti; dl Ionescu – Serviciul Salubritate Ploiesti, dl Trandafirescu – Politia Ploiesti, dl Bratu – Corpul Gardienilor Publici.

 

***

Inainte de a intra in ordinea de zi a sedintei, vreau sa va  anunt ca punctul nr. 12  “Proiect de hotarare privind stabilirea modului de decontare a cheltuielilor aferente transportului public de calatori efectuat de Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti” se scoate de pe ordinea de zi conform discutiilor de la grupul operativ, si va propunem sa discutam in locul acestuia   “Proiect de hotarare privind cesiunea partiala a contractului de asociere nr. 8770/07.08.2003 incheiat intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si S.C. PROFI ROM FOOD S.R.L.”.

          Va mai anuntam ca o parte din proiectele de hotarari vor fi supuse modificarii in momentul in care vor fi discutate.

Fata de cele anuntate, va supun aprobarii ordinea de zi a sedintei:

Cine este pentru?             - 29 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi, ordinea de zi a sedintei a fost aprobata.

 

***

Trecem la punctul nr. 1 de pe ordinea de zi a sedintei “Aprobarea Procesului-verbal al sedintei Consiliului Local al municipiului Ploiesti din data de 1 septembrie 2003.”

Daca nu aveti observatii, supunem la vot aprobarea procesului – verbal:

Cine este pentru?             - 29 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi, procesul – verbal al sedintei Consiliului Local din data de 1 septembrie 2003 fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 2 de pe ordinea de zi “Intrebari si interpelari”.

Va rog, inscrieri la cuvant.

 

Dl Stan Ion

Am trei probleme sindicale.

As vrea sa incep cu  Str. Mihai Bravu, problema ridicata de toate sindicatele de pe platforma Teleajen, unde nu se mai poate circula cu masinile. Am avut o discutie cu domnul Sandulescu si se pare ca LUKOIL nu vrea sa-si onoreze contractul si sa verse banii pentru aceste reparatii.

A doua problema ridicata de Uniunea Judeteana si Federatia Lazar Edeleanu, este Str. Cooperatiei. Sunt acolo 3 chioschiuri care iau fata la intrarea laterala. Este vorba de spatiul dintre fostul BANC POST si Posta.

Domnul Primar si domnii viceprimari Iancu si Oprea stiu despre ce este vorba.

Nu cerem raspuns, ci cerem sa se rezolve problema.

A treia problema ar fi problema gropilor. Daca se va rezolva sau nu in aceasta toamna.

Si inca o problema care a aparut in presa, in legatura cu faptul ca sunt independent, cred ca s-au grabit. Am iesit consilier pe listele A.P.R.-ului, am ajuns la P.S.D. si deocamdata nu mi-am exprimat optiunea ca as fi independent.

 

*

Dl Popescu Catalin

Mi s-au semnalat de catre cetateni un numar de strazi aflate din punctul de vedere al tramei intr-o stare foarte rea, de foarte mult timp.  Este vorba de strazile care intra din strada Gheorghe Doja, incepand cu strada Iuliu Maniu, Decebal si urmatoarele. Strada care le uneste prin spate este intr-o stare dezastruoasa. Nu s-a alocat nici un ban, si avand in vedere ca astazi avem o rectificare de buget as vrea sa se tina cont si de aceste doleante ale cetatenilor.

 

*

Dna Trican Elena

Vreau sa semnalez cateva probleme ridicate de cetateni.

I. Vreau sa informez in legatura cu situatia familiei Ungur Stefan – Ploiesti Str. Magnoliei nr. 6, pe care noi, Consiliul Local o taram prin salile de judecata de aproximativ 8 ani.

Despre ce este vorba:

-         in anul 1995, pe baza autorizatiei de constructie nr. 494/07.04.1995, familia in cauza si-a facut o extindere a locuintei, mai precis o bucatarie;

-         in anul 1996, la sesizarea vecinului – familia Stefan Ion, Str. Mercurului nr. 6A, prin care arata ca aceasta constructie a blocat o fereastra a locuintei acesteia, fereastra amplasata contrar prevederilor Codului Civil chiar pe limita dintre cele doua proprietati, cu vedere directa spre proprietatea familiei Ungur, Consiliul Local actioneaza in judecata familia Ungur; motivul actiunii formulate de Consiliul Local il constituie invocarea unei prevederi din Hotararea Tribunalului Prahova nr. 2883/25.12.1986, prin care se recunoaste existenta ferestrei de peste 30 de ani. In instanta domnul Ungur Stefan a prezentat un releveu al locuintei vecinului, intocmit de proiectant in anul 1973 si vizat spre neschimbare de Serviciul Sistematizare al Consiliului Popular Ploiesti, in care fereastra in discutie nu exista;

-         ba mai mult, din procesele verbale intocmite cu ocazia inspectiei efectuate de cei de la Sistematizare reiese ca, constructia a fost ridicata legal, iar fereastra cu problema este amplasata contrar  prevederilor legale;

-         instanta a dat castig de cauza Consiliul Local Ploiesti, desi din Hotarare nu reiese ca s-a construit fara respectarea legii, iar familia Ungur a facut recurs la aceasta si totodata a solicitat stramutarea procesului;

-         procesul a fost stramutat la Brasov, iar instanta de aici da castig de cauza familiei Ungur Stefan;

-         intrebarea pe care si-a pus-o instanta din Brasov si pe care mi-o pun si eu, este: “Ce rol joaca Consiliul Local in aceasta actiune, atata timp cat constructia s-a efectuat cu respectarea Legii nr. 50/1991 si cine este aceasta familie Stan, pentru care Consiliul Local poarta pe drumuri acesti batrani in varsta de 80 de ani?”

-         informez ca nici dupa aceasta Decizie a Tribunalului Brasov, Consiliul Local nu a renuntat, formuland o noua actiune impotriva familiei Ungur Stefan catre Judecatoria Ploiesti, prin care solicita ca aceasta sa fie amendata cu 200.000 lei/zi in conditiile in care au o pensie de 1.800.000 lei, pana la demolarea constructiei – termen de judecata 10.09.2003.

Fata de cele aratate, solicit in scris punctul de vedere al Directiei de specialitate din cadrul Primariei.

II. De asemenea, vreau sa va informez vizavi de situatia familiei Dumitru Constanta, domiciliata in imobilul din strada Lupeni nr. 74, care incepand cu 14.10.2002 a trecut din administrarea Consiliului Local Ploiesti in administrarea proprietarului care l-a revendicat.

Contractul incheiat cu proprietarul, in baza Legii nr. 10/2001, expira in iunie 2004 si in acest sens va rog sa avem in vedere aceasta situatie, precum si altele (ex. Situatia doamnei Raduta Alexandrina, str. Rahovei nr. 2B, Ploiesti), ca printre principalele prioritati in repartizarea locuintelor.

III. Cateva din problemele constatate de mine cu ocazia deplasarii in Cartierul Malul Rosu, care se pot rezolva fara a se aloca fonduri de la Primarie:

-         astuparea gurilor de canal din Aleea Scolii;

-         Aleea Profesorilor – o conducata de apa care se sparge la cel mult 2 saptamani – rog sa se ia masuri astfel incat sa se elimine cauzele;

-         demolarea garajelor amenajate ilegal in zona Aleii Scolii, unde se desfasoara activitati de service auto, fara autorizatie;

-         amenajare parcari in zona, acestea fiind insuficiente si in anumite zone, inexistente;

-         pe str. Rapilor – daca se poate sa se instituie sens unic de circulatie, strada fiind ingusta;

-          Aleea Scolii – exista o groapa cu diametru de aproximativ 1 metru, pe care oamenii au umplut-o cu pietre sparte – rog sa se rezolve aceasta situatie;

-         s-au facut diverse interventii de catre DISTRIGAZ, APA NOVA, iar aleile afectate nu au fost reparate;

-         in spatele pietei este in lucru o constructie, iar intre aceasta si blocul vecin s-a creat un spatiu care s-a transformat in ghena de gunoi si WC public;

-         Aleea Scolii – s-a facut reabilitarea sistemului de iluminat, insa au ramas cablurile electrice, acestea aflandu-se deasupra unui parc de joaca pentru copii, constituind un loc de stationare a pasarilor, care creeaza foarte multa mizerie in parc si in zona.

*

Dl Rusu Ioan

As dori daca se poate monitoriza, avand in vedere sesizarile cetatenilor privitor la orele de stingere si aprindere a iluminatului public.

A fost ridicata problema si in sedinta trecuta.

 

*

Dl Vasilescu Adrian

Am o propunere de reducere a cheltuielilor pentru oraselul copiilor, avand in vedere ca alocatia bugetara se mareste si anume, propun sa nu se mai demonteze la sfarsitul perioadei de iarna instalatiile, ci sa ramana pana iarna viitoare, pentru ca manopera este foarte mare. Economia este foarte mare.

A doua problema, as ruga A.D.P.P.-ul referitor la Traful din piata, s-a facut un grilaj dar sa montam si plantele agatatoare.

 

*

Dl Dinu Dragos

Am o intrebare pentru domnul Trandafirescu de la politie care am inteles ca este prezent in sala. Vreau sa stiu, daca, si cand se va solutiona problema permanentei la postul de politie din cartierul Mitica Apostol, intrucat ieri a avut loc o intalnire cu cetatenii din zona si reclama faptul ca aproximativ 2 ore pe saptamana este cineva din partea politiei prezent acolo.

As dori un rapuns daca se va putea asigura permanenta la acel post, ca sa stiu ce sa le spun cetatenilor din zona.

 

Dl Trandafirescu

Ce intelegeti dumneavoastra prin permanenta? 24 din 24 de ore?

 

Dl Dinu Dragos

Nu, dar doua ore saptamanal va dati seama ca este mult prea putin, mai ales ca in zona s-au mai adunat in ultimul timp si cateva familii nomade de tigani, iar cetatenii de acolo reclama furturi. Motiv pentru care cel putin eu apreciez ca ar fi necesara o prezenta mai indelungata acolo pe perioada unei saptamani.

 

Dl Trandafirescu

Daca intr-adevar au fost numai doua ore pe saptamana, este putin. Din cate stiu eu sunt 3 zile pe saptamana. Intamplarea a facut ca de 3 saptamani sectoristul care este repartizat in zona sa fie in concediu.

O sa avem in vedere in limita posibilitatilor sa suplimentam efectivul.

 

*

Dl Vasilescu Adrian

Am o intrebare tot pentru politie, sa ne spuna cate amenzi s-au dat celor care au caini periculosi si ii poarta fara botnita.

 

Dl Trandafirescu

Cu siguranta s-au dat amenzi pe aceasta linie. Nu va pot preciza acum numarul lor. Noi dam saptamanal cca 1000 de amenzi.

Data viitoare va pot informa exact pe ce perioada doriti dumneavoastra.

 

*

Dl Primar

Am sa incerc sa raspund interpelarilor dumneavoastra.

Domnul consilier Stan, pentru Mihai Bravu am primit in corespondenta de astazi o adresa oficiala din partea sindicatelor. Deja am organizat o formula de urmarire a strazii Mihai Bravu. Exista program in derulare pentru tronsonul de la farmacia nr. 2 pana la maternitate.

In acest moment, directorul PETROTEL LUKOIL este la Moscova si speram ca va obtine aprobarea de finantare a unor lucrari in zona respectiva.

In plus, pentru tronsonul din zona UZTEL, multumim domnului director si consilier in acelasi timp Dinu Ioan, pentru initiativa de a repara bucata de acolo cu forte proprii si cu o contributie minora din partea primariei.

Multumesc foarte mult sindicatelor pentru interesul acordat administratiei locale. Mihai Bravu este in atentia noastra, si il rog pe domnul director Simion sa stea aproape de dumneavoastra ca sa urmarim din punctul dumneavoastra de vedere, al sindicatelor, rezolvarea situatiei. Sa nu utiam ca Mihai Bravu a beneficiat de o investitie majora, inclusiv zona respectiva, care a lasat urme. Este vorba despre racordarea termoficarii in toamna trecuta.

Strada Cooperatiei, la un momentdat, se preconiza o deschidere pentru circulatiile auto. S-a abandonat ideea, dar o sa o reluam. Ma bucur ca aveti consecventa politica spre deosebire de alte persoane din zona politica ploiesteana. Proiectul respectiv este deja la comisia de circulatie.

 

Dl Stan Ion

Apropo de initiativa cu reabilitarea termica, este foarte bine ce s-a facut, dar domnul director Ionita distruge, prin felul cum monteaza contoarele de gaze pe casa scarii ca sa faca ventilatie.

 

Dl Primar

Mergem impreuna la dansul si incercam sa gasim o varianta.

 

*

Pentru domnul consilier Popescu Catalin, vreau sa va spun ca unul dintre constructorii faimosi pana la momentul 2000, din Ploiesti, imi amintesc ca l-am gasit prin ’98 – ’99 asfaltand strazi in cartierul Bereasca si prin cartiere marginase punand asfalt chiar pe pamant, ne-a dat in judecata.

Toate strazile pentru care facuse reparatiile privind canalizarea, au ramas neterminate. Nu am putut face nimic, pentru ca a fost atacata expertiza prin care lucrarile lui de canalizare, prost executate, au fost contestate in instanta. Maine avem termen. Sa speram ca puterea judecatoreasca intelege asteptarile publice si ca putem sa terminam ceea ce CONDORII SULT a facut prost.

Maine speram ca se va da o sentinta definitiva si irevocabila, dupa care strazile vor intra in program de finantare.

 

*

Pentru doamna consilier Trican, sunt cateva cazuri faimoase de conflicte intre vecini, conflicte private. Unul ditre ele este intre familia Ungur si familia Stan.

Eu am fost cu mult inaintea dumneavoastra printre primii care am vrut sa realizez comunicarea intre vecini.

Ati vazut de pilda, ca la familia Stan casa este curpinsa de o igrasie motivata de absenta ventilatiei. De fapt, cauza este alta. Sunt bolnavi, au facut 2 infarcturi, doamna in acest moment este convinsa ca din cauza noastra si a vecinilor va sfarsi curand.

Familia Ungur pe de alta parte, au o stare materiala buna, nu au nevoie prea mult sa-si termine bucataria, nu in felul acesta, ridicand un zid cu care sa blocheze fereastra. Este o lipsa de intelegere intre vecini.

Din punctul noastru de vedere, daca aplicam neconditionat hotararea instantei, ar fi trebuit sa intram pentru demolare, si recunosc ca am evitat acest lucru pentru a nu crea un conflict ireparabil intre doi vecini.

Familia Ungur a venit in Ploiesti prin anii 60. A avut prin functia domnului Ungur acces la o locuinta centrala, dar vecinii nu s-au inteles si au ajuns unde au ajuns.

Cazurile sociale de tipul celor de pe Str. Lupeni nr. 74 daca mai veniti pe la noi vorbiti cu doamna director Capuz sau cu oricine din zona protectiei sociale si cu domnul director Bratosin care administreaza patrimoniul de locuinte sociale, sunt mult mai multe si prioritatile vreau sa le intelegeti si sa le acceptati cu totii.

Laurilor 36, si dupa aceea avem 2 cazuri importante de notorietate, sunt aici si reprezentantii mass-media, sala Doroftei trebuie terminata, acolo avem o familie cu 11 membrii care apar in contract numai 3, pentru care nu o sa putem rezolva conform contractului cu o camera problema lor familiala, va trebui sa dam in loc de una trei camere.

Mai este deasemenea cazul de pe Democratiei, si acolo apar pe contract 2 membrii si locuiesc in realitate 9 – 10 membrii.

V-am dat cele 3 prioritati absolute pentru caminul FERO. Sigur ca pe masura ce vom avea camere disponibile, la domnul director Bratosin si la domnisoara Silvia Ionescu sunt aproape zilnic 2, 3 cazuri disperate de tipul celor pe care le-am prezentat. Vom incerca sa rezolvam in limita posibilitatilor.

O spun public acum, facem patinaj cu o singura patina, rezolvand cazuri disperate, unele iesite din lege, si dandu-le o camera sau doua in imobilele revendicate.

Pentru cartierul Malul Rosu, aveti dreptate, sunt mai demult garajele acelea in vizorul nostru. Ne-am gandit sa incepem cu garajele desfiintate si sunt deja peste 100 in oras.

Vrem sa continuam cu desfiintarea acolo unde avem proiecte municipale si in momentul in care Malul Rosu intra in linie dreapta in proiectul municipal, vom trece si la desfiintarea pe cale administrativa.

Proiectul municipal va rezolva si gropile din zona si dezvoltarea spatiilor de parcare.

*

Pentru domnul consilier Rusu stiti ca monitorizarea se face, dar pe de alta parte aprinderea si stingerea se face conform unei norme specifica domeniului dar pe care vom vedea daca putem si ne permitem sa marim consumul de energie electrica macar cu o jumatate de ora dimineata, sa ne asumam cu totii o cheltuiala suplimentara.

 

*

Domnul Vasilescu, oraselul copiilor, de anul acesta intra intr-o formula noua. Deja am avut o discutie extinsa la nivelul comisiei de urbanism si Directiei Generale de Dezvoltare Urbana si comisiei de aviz tehnic, in care oraselul devine un proiect standard cu o locatie standard. Dupa experientele avute anii precedenti amplasamentul va fi acelasi, in zona Halelor Centrale langa parc, iar acolo proiectul standard  va lua in calcul si varianta unui consum minim de ghirlande , montat, demontat si iluminat, astfel incat sa avem un buget pe care sa il cunoastem si un proiect tip pe care sa-l regasim in fiecare an in acelasi mod.

In principiu, tot dupa discutiile cu dumneavoastra iluminatul public in oras trebuie sa devina pentru a face economie, obligatia operatorului care a preluat serviciul de iluminat public.

 

*

Pentru domnul consilier Dinu Dragos ii dau perspectiva anului 1 ianuarie 2004 cand politia de proximitate devine o realitate. Domnul Trandafirescu va fi platit din bugetul Consiliului Local si atunci daca vrem politie mai multa alocam bani mai multi, salarii mai bune, masini noi.

Cred ca Mitica Apostol va functiona intr-o formula de compromis. Daca ar fi dupa cetatenii din cartierul Miitica Apostol si Cartierul Rafov, ar dori acolo  si o patrula, si post permanent de politie. De la  1 ianuarie vom gandi o formula de politie comunitara. De atunci si gardienii, si politia si jandarmii vor intra in structura de politie comunitara.

In plus, ca sa anticipez punctul urmator de pe ordinea de zi vom avea o relatie mult mai stransa prin consiliul Local cu politia municipiului Ploiesti, care sa speram ca va fi benefica si pentru cartierul Mitica Apostol.

 

***

Trecem la punctul nr. 3 “Proiect de hotarare privind validarea mandatului de consilier pe locul devenit vacant, initiat de comisia de validare”.

Rog comisia de validare sa intre in atributiuni.

 

*

Dl Primar

Pana atunci vreau sa fac cateva anunturi pentru toti cei prezenti, si in special pentru membrii Consiliului Local.

La orele 17,00 sarbatorim Ziua Internationala a varstei a III-a. Va asteptam la Sala Sindicatelor impreuna cu aproximativ 5 – 6 sute de pensionari.

*

Maine seara soseste primarul orasului RADOM pentru semnarea protocolului de infratire dintre municipiul Ploiesti si Radom in conformitate cu Hotararea Consiliului Local nr. 175/2002 si aprobata de Ministerul de Externe al Guvernului Romaniei. Mi-ar face placere daca veti fi prezenti vineri la ora 11,30 la acest moment pentru ca as vrea sa-i prezint cati mai multi membrii ai Consiliului Local. Orasul Radom are 300 de mii de locuitori, este un oras cu profil apropiat de al nostru, petrolier, industrial. Vine pentru prima data in Romania si va participa si la evenimentele din 3, 4 si 5 octombrie la care de asemenea va invitam cu placere.  

  Va reamintesc ca avem festivalul de folk timp de doua zile, si avem la Hipodrom poate cea mai complexa actiune organizata pana acum acolo, marele derby, ziua Bergenbier si recitaluri in incheierea Festivalului de Folk.

Permiteti-mi sa vi-l prezint pe directorul Administratiei Bazelor Sportive si de Agrement, care data trecuta a lipsit. Domnul Constantinescu i-a facut o prezentare in lipsa si in acelasi timp daca doriti ii puteti pune intrebari. Domnul Director Pana a intrat deja in paine.

 

Dl Popescu Catalin

O intrebare pentru domnul Pana. Sunteti nou si poate nefamiliarizat cu activitatea pe care o aveti de facut.

Intr-o perioada mai indepartata toata activitatea hipica la nivelul la care se face si acum, care si astazi o hotarare spune ca este total nesatisfacator, era in sarcina a 5 persoane care nu erau foarte ocupate. Ce intentionati sa faceti cu numericul de 30 si ceva de persoane care este angajat la Administratia Bazelor Sportive? Pana la momentul de fata nu avem o concretete a activitatii dansilor.

Sunteti, la inceput, daca ne puteti spune care vor fi actiunile acestei administratii, atata timp cat Stadionul “Ilie Oana” este in continuare inaccesibil. Patinoarul este scos la concesionare, deci nu se intampla nimic nici acolo, iar Hipodromul in ceea ce priveste curatenia este asigurata de Administratia Domeniului Public si Privat. Ce va face de acum incolo Administratia Bazelor Sportive cu personalul pe care il are?

 

Dl Pana Gheorghe

Sunt 27 de salariati.

Patinoarul urmeaza sa intre intr-o activitate normala, urmeaza Sala Doroftei care dupa ce va fi data in functiune va fi gestionata de catre administratia noastra, la fel Sala Olimpia si cat de curand toate salile de sport si toate terenurile salilor de sport din municipiul Ploiesti vor trece in administrarea noastra.

 

Dl Primar

O scurta completare, Bazele Sportive si de Agrement sunt in acest moment in municipiul Ploiesti o preocupare a noastra a Consiliului Local. Ele nu satisfac asteptarile ploiestenilor care iubesc sportul.

In afara de Sala Doroftei care pe data de 25 cand are meciul revansa Doru Doroftei vrem sa fie gata, mai sunt cele 3 sali de sport care se afla acum in lucru si in plus toate salile de sport care sunt in oras, vrem usor alaturi de scoli sa aiba o urmarire de specialitate.

Referitor la Sala de Sport Olimpia, speram sa se incheie astazi licitatia si sa se termine procedura de angajare contractuala a cuiva care sa faca din patinoar ceea ce ne-am propus.

Hipodromul, avand in vedere propunerea de astazi, intra deja intr-o abordare cu totul diferita pentru ca el sa devina o sursa de venituri si nu o sursa de cheltuieli.

***

Dau cuvantul domnului consilier Draghici Costica pentru a ne comunica rezultatul validarii:

 

Dl Draghici Costica

Raport privind validarea unui consilier:

          “Comisia de validare a Consiliului Local, stabilita prin Hotararea  Consiliului Local al municipiului Ploiesti nr. 125/2000, compusa din:

          - Draghici Costica           - Presedinte

          - Moraru Gheorghe          - Secretar

          - Eparu Ion                     - Membru

          - Lungulescu Nicu           - Membru

          - Chivu Sorin                  - Membru

- Nicodim Daniel             - Membru             

- Stan Ion                        - Membru

a luat act de vacantarea unui post de consilier municipal, dupa cum urmeaza: - prin demiterea din functia de  consilier local a domnului CATALIN MARCULESCU.

          Comisia a luat act de adresa organizatiei municipale a Partidului National Liberal  prin care s-a comunicat ca in conformitate cu Decizia civila nr. 15/23.07.2002 a Tribunalului Bucuresti si in conformitate cu art. 40 din legea nr. 14/2003 – Legea partidelor politice, Partidul Alianta pentru Romania a fuzionat cu Partidul National Liberal, acesta subrogandu-se in drepturi si obligatii fostului Partid Alianta pentru Romania, astfel urmatorul supleant pe lista de candidaturi pentru functia  de  consilier este  doamna IULIANA DOSARU.

          Comisia a procedat la examinarea legalitatii alegerii doamnei consilier, avand la baza si documentele puse la dispozitie de Biroul Electoral de Circumscriptie si anume, procesul verbal privind centralizarea voturilor, constatarea alegerilor si atribuirea mandatelor pentru functia de consilier al Consiliului Local din data de  4 iunie 2000.

          Examinand legalitatea alegerii consilierului desemnat, nu s-au constatat cazuri de incompatibilitate dintre cele precizate in Legea nr.215/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, privind Administratia publica locala.

          Avand in vedere cele de mai sus, Comisia propune validarea mandatului de consilier al doamnei IULIANA DOSARU.

          Drept pentru care s-a intocmit prezentul raport in doua exemplare, dintre care unul pentru comisie si unul pentru mapa sedintei Consiliului Local.”

          Dl Moraru Gheorghe

          Supunem la vot proiectul de hotarare “privind validarea mandatului de consilier pe locul devenit vacant”.

Cine este pentru?             - 29 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi, proiectul de hotarare a fost aprobat.

O rugam pe doamna Dosaru sa depuna juramantul.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Potrivit procedurii legale, secretarul citeste, si doamna depune juramantul:

 “Subsemnata DOSARU IULIANA, in conformitate cu prevederile art. 34(1) din Legea nr.215/2001, privind administratia publica locala, cu modificarile si completarile ulterioare, depun in fata Consiliului Local al municipiului Ploiesti urmatorul juramant, in calitate de consilier:

 

Jur sa respect Constitutia si legile tarii si sa fac cu buna-credinţa

 tot ceea ce sta in puterile si priceperea mea

pentru binele locuitorilor municipiului Ploiesti.

Asa sa-mi ajute Dumnezeu!”

Dna Dosaru Iuliana

Jur.

 

***

Trecem la punctul nr. 4 de pe ordinea de zi “Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local al municipiului Ploiesti pe anul 2003, initiat de domnul Primar. »

Va rog inscrieri la cuvant :

 

Dl Popescu Catalin

Asa cum s-a intamplat si la constituirea initiala a bugetului si la celelalte rectificari, exista anumite tendinte ale initiatorului, care din punctul nostru de vedere nu rezolva adevaratele probleme ale cetatenilor, sau a majoritatii cetatenilor, ci se adreseaza unui numar extrem de redus, o categorie favorizata de prevederile ultimelor bugete.

Am sa ma refer foarte pe scurt, pentru ca totusi sunt lucru care trebuie subliniate.

Din punctul de vedere a ceea ce se renunta. Se renunta din nou la ceea ce de obicei sunt cenusaresele bugetelor locale. Se renunta la refacere sistem rutier srada Vrancei si strada Putna, se renunta ca in fiecare an la canalizarile stradale pentru ploiestenii vechi. Daca ne uitam cine urmeaza sa beneficieze, din totalul majorarilor 13,5 miliarde, inteleg, venite pe filiera Ministerului Lucrarilor Publice merg pentru zona CARINO, unde nu cred ca sunt mai mult de 50 de cetateni mutati.

Ne punem si intrebarea, cum se intentioneaza cheltuirea de astazi incepand, daca nu s-a facut deja in avanpremiera, conform anexei chiar ar fi trebuit sa inceapa lucrarile in iulie, cum se intentioneaza cheltuirea pe o singura strada a 13, 5 miliarde lei, cand iarna bate la usa ?

Un alt mare semn de intrebare, dupa ce am rezolvat Pasajul Nichita Stanescu, dupa ce s-a rezolvat in acesti 3 ani intr-un fel, nu s-au mai dat aprobari, anumite zone mai importante in care nu mai exista chioschiuri, pentru ce facem un studiu de comert stradal in valoare de 3 miliarde de lei pentru ceea ce s-ar putea rezolva dupa mine intr-o discutie cat se poate de concreta si de competenta intre consilierii locali.

Cred ca o sedinta extraordinara cu aceasta problema a comertului stradal,care nu costa 3 miliarde de lei, ar fi mai utila decat acest studiu.

Majorarea de la salubritate de 5 miliarde lei, este adevarat si chiar cred ca aceasta parte a sondajului facut de executiv, indica o realitate, curatenia orasului intre lucrurile nerezolvate a iesit pe primul loc.

Sunt de acord ca Ploiestiul in momentul acesta nu este cu nimic mai curat decat a fost vreodata, dar suma deja alocata prin bugetul initial salubritatii, este cu mult mai mare decat s-a dorit a se aloca in perioadele anterioare.

Am cateva exemple care as dori sa mi se explice, referitor la modul cum i se calculeaza societatii de salubritate tarifele.

Pana la 1 mai 2003, maturatul mecanic stradal se calcula asa cum efectiv se poate face – 2,5 metri de la rigola spre centrul strazii pentru ca atat poate matura si are sens sa mature masina de maturat. De la 1 mai 2003 se calculeaza toata latimea strazii. Aceasta este o crestere la tarif, din punctul meu de vedere absolut nejustificata, pentru ca centrul strazii nu este util a fi maturat in aceasta maniera, iar eu nu am vazut vreodata maturatoarea mecanica mergand pe centrul bulevardului.

Chiar daca nu are loc aici, as mai reaminti ca societatea de salubritate s-a angajat prin contract sa nu mareasca tariful la populatie timp de un an de la incheierea contractului, octombrie 2002, si a crescut totusi cu cca doua, trei mii de lei de la 1 iulie, dar nu are legatura cu bugetul.

Toate aceste motive, plus faptul ca asa cum am spus si in interpelare sunt strazi care au nevoie de interventii, poate ca pe acelea nu se poate intra, nu stiu exact situatia juridica, chiar sa nu putem face niste reparatii curente, este o decizie care totusi ne apartine, si mai sunt si alte prioritati asa cum  lumea le cere, astfel incat, din punctul nostru de vedere nici aceasta rectificare de buget nu se adreseaza unui numar cat mai mare de cetateni, ci unui numar extrem de redus.

 

Dl Stan Ion

Bugetul de anul viitor as dori sa cuprinda la capitolul constructii de locuinte si locuinte sociale, pentru ca avem cateva cazuri de familii numeroase, care nu mai fac fata in asociatiile de proprietari si trebuie mutati la locuinte sociale.

 

Dna Trican Elena

Din rectificarea bugetului, reiese ca cea mai mare parte din sume sunt alocate S.S.B.-ului si Cartierului CARINO.

As vrea  sa stiu ce reprezinta cele 5 miliarde alocate S.S.B.-ului atata timp cat la inceputul anului am aprobat suma de 35 miliarde lei, in conditiile in care la fundamentare s-au avut in vedere tarifele aprobate si indicele de inflatie pe anul 2003.

 

Dna Marinescu Mariana

In Expunerea de Motive la proiectul de hotarare privind bugetul local, ni se spune ca s-au avut in vedere prioritatile rezultate din sondajele de opinie ale cetatenilor si anume salubritate, reparatii strazi, reparatii scoli.

In bugetul local, studiind indicatorii, observam ca la invatamant suma alocata pentru investitii, reparatii, consolidari - spatii de invatamant, a fost alocata suma de aproape 35 miliarde, reprezentand 2% din bugetul local.

Mergand mai departe la lista obiectivelor de investitii pe anul 2003, nici macar nu mai intalnesc consolidare scoala generala nr. 23 unde lucrarile trebuie facute urgent.

 

Dl Vasilescu Adrian

O veche doleanta, nu putem rupe de undeva sa bagam la DN1, partea dintre Catedrala si Soseaua Nordului ? Macar un covor asfaltic peste beton.

 

Dna Trican Elena

As vrea sa se faca o rectificare. Suma de 5 miliarde este trecuta la pozitia 340201 si ar fi trebuit sa se regaseasca la pozitia 340204. Sunt sume alocate de Consiliul Judetean din cota de 17%. Deci la cote si sume defalcate din impozitul pe salarii. Am vazut adresa de unde este alocata aceasta suma.

 

 Dl Oprea Nicolae

          As dori sa dam cateva raspunsuri.

Noi ne-am straduit sa informam in grupul operativ despre ce este vorba. Am informat ca este vorba de o rectificare tehnica, nesemnificativa in raport cu valoarea bugetului. Este vorba de o crestere a veniturilor si corespunzator a cheltuielilor de 42,7 miliarde lei, raportat la un buget annual de 1637 miliarde lei. Este o operatiune tehnica minora. A incerca un discurs politic pentru o chestiune pur tehnnica si nesemnificativa, nu cred ca este momentul cel mai fericit.

        Am informat de asemenea, ca acesti 42,7 miliarde lei, care inseamna un plus de cheltuieli si un plus de venituri se compune din: 5,8 miliarde lei transmisi de Consiliul Judetean Prahova in urmatoarea structura:

-         1,5 miliarde lei plus la Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat ;

-         800 milioane lei cu dedicatie speciala pentru Parcul Memorial “Constantin Stere”;

-         3 miliarde lei alocati pentru podul peste paraul Dambu pe str. Valeni si inceperea lucrarilor la pasajul peste calea ferata pe prelungirea strazii Cantacuzino.

Se adauga peste aceasta suma, tot tehnic 16 miliarde lei care reprezinta participarea statului roman prin Ministerul de Finante la  cofinantarea pentru creditul BERD aprobat de dumneavoastra, de 2,5 milioane USD pentru extinderea lucrarilor de termoficare, iar cele 13, 5 miliardelei pentru strada Alba Iulia sunt alocate din fondul special al drumurilor, o componenta de la bugetul de stat, pentru ca din fondul special al drumurilor nu se pot finanta decat strazile care se construiesc in cartierele noi. Acesta este singurul cartier nou. Daca doriti putem adresa din partea consiliului o adresa, ca renuntam.

     Toate aceste chestiuni au fost explicate in grupul operativ si credeam ca s-au inteles.

     Mai sunt niste reasezari de cheltuieli, este vorba de ceea ce se intampla an de an, ca atunci cand ajungi intr-un anumit stadiu cu executia bugetara, deci sunt parcurse deja 3 trimestre, ai niste efecte.

Reducerea de la capitoul investitii scoli, are o explicatie foarte simpla. Urmare organizarii licitatiei pentru schimbarea solutiei de incalzire la cele doua grupuri scolare Chimie si 1 Mai, am castigat niste bani. Au fost previzionate cheltuieli de cca. 10 miliarde lei, care in urma licitatiei s-au adjudecat la 7 miliarde. Am avut o economie si am realocat-o catre alte zone unde aveam o nevoie suplimentara de cheltuieli.

Legat de discutia cu suplimentarea la salubritate, este o informatie repetata, aceste 35,4 miliarde din bugetul initial au presupus plata la facturile neachitate pe anul 2002, care s-au ridicat la 15 miliarde lei. Cheltuielile efective pentru prestatia de anul acesta posibil de acoperit din bugetul anterior, au fost de numai 20 miliarde.

Nu cred ca este cazul sa mai insist cu alte explicatii, toate sunt de aceeasi natura. Este vorba de o rectificare tehnica, de sume care sunt in proportie de 90% acord din exterior.

Legat de consolidarea scolii nr. 23, proiectul este amplu, initial ne-am gandit sa o facem pe bucati. Era prevazuta o bucata anul acesta, dar la anul va asigur ca intra in totalitate.

 

Dl Primar

Probabil ca un astfel de dialog se va repeta la fiecare rectificare de buget, cu atat mai mult cu cat intentionam sa mai facem cel putin inca una pana la sfarsitul anului.

Eu vreau sa va invit daca timpul va permite, in fiecare vineri la ora 11,00 se face o analiza a tuturor investitiilor publice, in conformitate cu strategia administratiei aprobata de consiliul local, constructia de locuinte, drumuri, poduri, scoli, sali de sport, plus investitiile structurilor Consiliului Local.

Prioritatile pe care fiecare le vede prin ochii lui, trebuie intotdeauna sa le raportam la ceva. Eu personal ma asteptam sa se remarce faptul  ca Podul Valeni intra prin aceasta rectificare de buget in prioritatile anului 2003 si inceputul lui 2004.

Ma asteptam sa se remarce faptul ca se aloca bani pentru locuinte sociale, pentru a rezolva problema de pe Laurilor 36A.  Terminam anul acesta 4 artere de importanta majora intr-o formula de reparatii care dupa informatiile mele nu s-au mai facut in Ploiesti: Lupeni, Poligonului, Cantacuzino si Industriei.

Faptul ca am amanat niste strazi in zona centrala nu inseamna ca nu le vom face.

Reamintesc ca Mihai Bravu este si el prioritate pentru acest an.

Am intrat pe Democratiei, intr-un mod neplanificat pana acum, pentru ca din nou este o urgenta si o artera de maxima importanta.

Vreau sa inchei spunand ca prioritatile pe zonele acestea, locuinte, dezvoltare rezidentiala in general, as vrea sa le raportati la anul 2000.

Haideti sa ne raportam la ceva si de acum incolo Consiliul Local sa fie constient de ceea ce a realizat pana acum si nu de ceea ce apare de acum incolo.

As vrea sa vedeti de exemplu strazi care au fost reparate pentru ca au venit oameni in toiul noptii la regie pentru ca li s-a spart conducta de apa si au trebuit sparte in regim de urgenta pentru a se putea alimenta locuinta cu apa.

Inchei partea de investitii publice, invitandu-va inca o data sa avem intr-un fel mandria de a incepem niste lucrari foarte importante pentru oras.

Se vorbea de pasajul de pe DN 72, se vorbea de dezvoltarea de locuinte in general, se vorbea de faptul ca este prima data cand realizam locuinte intr-un program coerent, pentru care merita sa facem niste sacrificii.

Pentru partea de salubritate va rog sa nu confundati si nu induceti in eroare opinia publica. Multi cetateni cu care ma intalnesc spun ca arata mult mai bine decat pana acum, de cand este acest operator pe piata ploiesteana. Nemultumirile din sondaje vin de la relatiile cu asociatiile si din relatiile persoanelor private care au contract de salubritate. Iar acolo, domnul Catalin Popescu stie bine care sunt cauzele nemultumirilor cetatenilor. Inclusiv prestatia unui fost operator dominant pe  piata ploiesteana.

Noi am reusit in tariful pe care l-a negociat licitatia sa obtinem pentru ploiesteni tariful mai mic. Il rog pe domnul director Ocneanu care este prezent in sala sa prezinte la sedinta de data viitoare evaluarea serviciului de salubritate care sa insemne anii 2000, 2001, 2002, 2003 ca si costuri, proceduri, tarife, ca si efort din partea Consiliului Local. Pentru ca asa trebuie dupa opinia mea sa discutam cel putin in sala aceasta. In rest pe ecran, in ziare, fiecare are dreptul la opinie si poate spune ce vrea, dar aici trebuie sa informam corect si sa ne raportam la niste referinte pe care le cunoastem foarte bine cu totii.

 

Dl Stan Ion

Strazile Putna si Vrancea au fost prinse pe investitii. Am inteles ca Putna nu se poate face pentru ca mai sunt de facut niste lucrari pentru canalizarea la persoane iar Vrancei este 40% facuta si se lucreaza. Se intrerupe incepand de astazi?

 

Dl Sandulescu Cristian

A fost o neintelegere pe Vrancei. Se lucreaza, este terminat 40%, in grafic lucrarea are termen de finalizare 18 octombrie.

 

Dl Moraru Gheorghe

Daca nu mai sunt alte intrebari, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 21 voturi

Cine este impotriva?        -   8 voturi

Daca se abtine cineva?     -   1 vot

Cu 21 voturi “pentru”, 8 voturi “impotriva” si anume acelea ale domnilor consilieri Teodorescu Iulian, Rusu Ioan, Popescu Catalin, Marinescu Mariana, Dosaru Iuliana, Nicodim Daniel, Lupu Cristian si Trican Elena si o “abtinere” si anume aceea a domnului consilier Vasilescu Adrian, proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 5 de pe ordinea de zi: “Proiect de hotarare  privind  aprobarea  documentatiei tehnico-economice a obiectivului Pod Rutier Valeni – Ploiesti, initiat de domnul Primar”.

Daca nu sunt comentarii supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 6 “Proiect de hotarare privind aprobarea sumelor negociate in vederea exproprierii imobilului din Ploiesti, strada Laurilor nr. 5, bl. 36A, initiat de domnul Primar”

          Daca nu sunt discutii supunem la vot:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

          Trecem la punctul nr. 7 de pe ordinea de zi a sedintei “Proiect de hotarare privind transmiterea din domeniul public al municipiului in domeniul privat al acestuia a terenului in suprafata de 29,22 ha ce apartine Parcului Constantin Stere Ploiesti, initiat de domnul Primar”.

 

          Dl Popescu Catalin

          Aceasta trecere este doar un prim pas spre alteceva? Este o intrebare pentru ca de obicei o trecere din domeniul public in domeniul privat este in vederea unei viitoare concesionari, lucrari. Intreb nu insinuez.

 

          Dl Primar

          Prin masuratorile facute la fata locului a aparut o suprafata suplimentara care acuma trece  in domeniul localitatii. Evident ca dezvoltarea parcului presupune investitii private. Ca sa evitam inca o pierdere de timp ceruta de procedura de a merge din domeniul public in domeniul privat, va propunem sa o facem direct prin acest proiect de hotarare. Dezvoltarea parcului oricum trece din nou prin consiliu, ori de cate ori este vorba de un proiect major. Este aceeasi chestiune de care vorbeati cu patinoarul.

Procedurile care in momentul acesta inseamna  birocratia administrativa in Romania, ne-au dus cu Patinoarul inca la faza de a negocia oferta.

Pentru Parcul “Constantin Stere” domeniul privat ofera o abordare mai rapida din punctul de vedere al dezvoltarii.

 

Dl Moraru Gheorghe

Daca nu mai sunt intrebari, supun la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

 

          Trecem la punctul nr. 8 de pe ordinea de zi “Proiect de hotarare privind atribuirea in folosinta gratuita a spatiului cu alta destinatie decat aceea de locuinta situat in Ploiesti, str. Valeni nr. 24, catre Fundatia Pensionarilor Prahoveni, initiat de domnul consilier Dinu Camil Dragos”.

 

          Dl Popescu Catalin

          Este ziua varstei a III-a astazi, si este bine ca o onoram printr-o hotarare. Tare mult insa as fi vrut ca acea hotarare sa nu fie adresata unui numar de 10 – 20 de sefi ai pensionarilor, ci unui numar foarte mare de pensionari. Tare mult mi-ar fi placut ca de exemplu astazi 1 Octombrie sa stabilim gratuitate de la 70 la 68 sau 67de ani, si mai putin un spatiu care chiar daca este corect folosit nu beneficiaza decat foarte putini pensionari si aceia cu functii.

Vom fi de acord cu proiectul de hotarare, dar ceva pentru multime am imbratisa cu mult mai mare placere.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

O mentiune, preambulul hotararii contine si initiativa domnului consilier Draghici Costica.

 

Dl Draghici Costica

Cred ca imaginea pe care o prezinta domnul consilier Popescu este falsa. Eu l-as invita pe dumnealui sa vada  ca de acest imobil beneficiaza foarte multi oameni. Acolo functioneaza un atelier de cizmarie, unul de croitorie, consultatie stomatologica, si alte servicii.

Eu va rog colegial sa mergem intr-o zi acolo sa verificam imaginea pe care o aveti dumneavoastra, cu realitatea.

Rog consiliul sa fie de acord cu aceasta cerinta a fundatiei respective. In termen de un an de zile vor sa organizeze acolo si un club pentru varstnici.

 

Dl Moraru Gheorghe

Supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 27 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     - 3 voturi

Cu 27 voturi “pentru” si 3 “abtineri” si anume acelea ale domnilor consilieri Grigorescu Maria, Oneata Nastase si Moraru Gheorghe, proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 9 de pe ordinea de zi “Proiect de hotarare privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal Parcul Industrial Ploiesti DN 72 (km 74+500 – 76+300) si a Regulamentului Local de Urbanism aferent, initiat de domnul Primar”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 10 “Proiect de hotarare privind transformarea posturilor de referent si merceolog, in posturile de inspector de specialitate, respectiv inginer cu probleme de aprovizionare din cadrul Regiei Autonome de Termoficare si Servicii Publice Ploiesti, initiat de domnul Primar”.

Avem cateva modificari pe care la va prezenta doamna secretar.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Va solicitam acordul pentru o modificare de forma, dar se impune. Proiectul de hotarare va avea forma:

“Art. 1

Aproba  modificarea Hotararii Consiliului Local al Municipiului Ploiesti nr. 114/2002, respectiv organigrama, statul de functii si fisele de evaluare, in sensul transformarii posturilor de referent si merceolog in inspector de specialitate si inginer, potrivit anexelor 1 si 2 la prezenta hotarare.

Prevederile alin. 1 se aplica incepand cu data de 01.10.2003.

Art. 2

Prevederile Regulamentului de Organizare si Functionare se modifica corespunzator art. 1.”

Articolul nr. 3 ramane valabil.

 

Dl Moraru Gheorghe

Daca nu mai sunt alte observatii supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 11 “Proiect de hotarare privind aprobarea numărului de locuri de muncă subvenţionate în cadrul programului de ocupare temporară a forţei de muncă din rândul şomerilor, pentru îngrijitori la domiciliu, initiat de domnul Primar”.

Daca nu sunt observatii supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 12 “Proiect de hotarare privind cesiunea partiala a contractului de asociere nr. 8770/07.08.2003 incheiat intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si S.C. PROFI ROM FOOD S.R.L. - initiat de domnul consilier Dinu Camil Dragos”.

Daca nu sunt observatii supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 29 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -   1 vot

Cu 29 de voturi “pentru” si o “abtinere” si anume aceea a doamnei consilier Grigorescu Maria, proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

 

***

Trecem la punctul nr. 13 “Proiect de hotarare privind inregistrarea vehiculelor pentru care nu exista obligativitatea inmatricularii, initiat de domnul consilier Nan Nicolae”.

 

Dl Nan Nicolae

Permiteti-mi sa prezint cum vor arata numerele de inregistrare, cu stema municipiului Ploiesti.

 

Dl Moraru Gheorghe

Supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

***

Trecem la punctul nr. 14 “Proiect de hotarare privind reorganizarea Administratiei Parcului Memorial Constantin Stere Ploiesti, initiat de domnul Primar ».

Daca nu sunt observatii supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 15 de pe ordinea de zi “Proiect de hotarare privind modificarea unui post din cadrul Seviciului  Administratia Bazelor Sportive si de Agrement Ploiesti din post  cu studii medii, in post cu studii superioare, initiat de domnul Primar”.

Daca nu sunt observatii supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Punctul nr. 16 “Proiect de hotarare privind modul de achitare a pretului terenurilor curti-gradini proprietatea privata a municipiului Ploiesti ce vor fi vandute conform Hotararii Consiliului Local al municipiului Ploiesti nr. 180/2003, initiat de domnii consilieri Chivu Sorin si Dinu Savu”.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Introducem inca un articol prin care sa imputernicim directorul serviciului de resort sa semneze contractele de vanzare-cumparare.

Deci art. 3. “Imputerniceste Directorul Serviciului Public Finante Locale si Administrarea Patrimoniului sa semneze contractele de vanzare-cumparare”

 

Dl Moraru Gheorghe

Daca nu sunt alte comentarii, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

***

Trecem la punctul nr. 17 “Proiect de hotarare privind aprobarea concesionarii prin licitatie publica a terenurilor si constructiilor aferente Hipodromului Ploiesti situat in municipiul Ploiesti, strada Ghighiului, nr. 2, initiat de domnul Primar”.

 

Dl Popescu Catalin

Este bine sa concesionam Hipodromul. Este singura sansa, desi si aceasta este redusa, de a avea din nou un Hipodrom la Ploiesti. Am vazut din textul hotararii  ca aceasta concesionare se face cu pastrarea destinatiei de Hipodrom. Este o misiune foarte grea pentru viitorul concesionar, pentru ca intr-un oras care totusi nu este capitala tarii, nu este nici atat de mare, un Hipodrom de sine statator, rentabil, este greu de imaginat.

Dorinta mea este sa fim informati din vreme asupra continutului caietului de sarcini. De ce? Am un punct de vedere. Domnul Primar ne-a spus ca astazi s-ar putea sa se rezolve problema patinoarului. Nu am stiut. Stiam doar de esecul unei prime tentative si as spune ca acest esec a avut ca motiv solicitari prea mari. Minimul solicitat de primarie era peste posibilitatea unui investitor de a-si amortiza investitia intr-un termen rezonabil de 10 ani.

Intrucat vad la art. 5. “Imputerniceste Primarul municipiului Ploiesti sa aprobe studiul de oportunitate, caietul de sarcini si sa semneze contractul de concesiune cu ofertantul declarat castigator”, nu vreau sa mai fiu formalist cred insa ca putem sa-l vedem inainte de a se ajunge la aceste faze, si sa fim daca se poate consultati la incheierea lui.

Daca deja caietul de sarcini exista, sunt informatii pe care nu le am. Nu as vrea sa avem esecuri in licitatiile care se organizeaza ca licitatii deschise, ca urmare a acestor esecuri pentru ca am cerut prea mult sau prea dificil sa facem concesionari directe intr-o forma sau alta pretestand ca am esuat la licitatie.

In ceea ce priveste Hipodromul, sunt in tema atat cu activitatea hipica cat si cu organizarea de pariuri.

 

Dl Primar

Din punctul meu de vedere, comisia de evaluare propusa in proiectul de hotarare are si reprezentare din zona dumneavoastra, pe doamna Simina Iancu, pentru ca am mers pe reprezentarea comisiei de urbanism. Daca doriti puteti sa faceti dumneavoastra parte din comisie.

 

Dl Popescu Catalin

Cred ca da. Daca nu se poate suplimenta chiar o sa vorbesc cu doamna Iancu in acest caz special.

 

Dl Primar

O putem completa cu inca doi membrii. Din punctul nostru de vedere orice contributie este binevenita.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Avem 2 modificari:

“Art. 3

Numeste comisia de evaluare a ofertelor si de organizare si desfasurare a licitatiei, in urmatoarea componenta:

       Ion Iancu – viceprimar – presedinte

       Maria Magdalena Mazalu – secretar – membru

       Constantin Nemes – consilier municipal – membru

       Catalin Popescu – consilier municipal

       Grigorescu Maria – consilier municipal

       Simina Iancu – consilier municipal – membru

       reprezentantul Directiei Generale a Finantelor Publice Prahova – membru

       reprezentantul autoritatii de mediu competente – membru

       Gheorghe Bratosin – Director Adjunct Serviciu Public Finante Publice Locale si Administrarea Patrimoniului Ploiesti – membru.

Art. 4

Stabileste ca pretul de pornire al licitatiei sa fie cel reiesit din raportul de evaluare intocmit de Oficiul Public Proiect si insusit de catre comisiile  nr. 1, 3 si 4 ale Cosiliului Local al municipiului Ploiesti.

Valoarea reiesita in urma licitatiei se va achita in termen de 25 de ani.”

         

Dl Moraru Gheorghe

          Supunem la vot proiectul de hotarare cu modificarile respective:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

          Trecem la punctul nr. 18 “Proiect de hotarare privind completarea si modificarea Hotararii Consiliului Local nr. 266 / 2002, initiat de domnul Primar”.

 

          Dna Maria Magdalena Mazalu

          Dau citire proiectului de hotarare, cu urmatoarele modificari:

‘Art. 1

Aproba modificarea anexei nr. 1 din Hotararea Consiliului Local nr. 266/2002, in sensul ca suprafata concesionata catre S.C. Hale si Piete S.A. se majoreaza cu suprafata de 5.519 mp din care 4.153 mp Piata Vest, 1.366 mp Piata Sud, conform planurilor anexa nr. 1 si 2 la prezenta hotarare.

Art. 2

Potrivit art. 1 din prezenta hotarare, se modifica si contractul de concesiune incheiat intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si S.C. Hale si Piete S.A., cu conditia ca activitatea de comert stradal si veniturile rezultate din aceasta sa fie gestionate de catre Serviciul Public Finante Locale si Administrarea Patrimoniului.

Art. 3

 

 

 

 

Pentru anul 2004 stabileste redeventa pentru intreg terenul concesionat, reprezentand domeniul public al Municipiului Ploiesti, la valoarea de 10.000 euro, platibila trimestrial pana in ziua de 25 a ultimei luni din trimestru.”

          Dl Moraru Gheorghe

          Supunem la vot proiectul de hotarare cu modificarile anuntate:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 19 “Proiect de hotarare privind concesionarea directa a suprafetei de 89 mp amplasata in Ploiesti, str. Reconstructiei, nr. 1 in vederea extinderii constructiei proprietate a domnului Nechit Dumitru, initiat de domnul consilier Mitu Augustin”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

          Trecem la punctul nr. 20 “Proiect de hotarare privind concesionarea directa a suprafetei de 70 mp amplasata in Ploiesti, Piata Victoriei, nr. 4 catre S.C. TOP RD S.A. Ploiesti, initiat de domnul consilier Moraru Gheorghe”

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 29 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -   1 vot

Cu 29 de voturi “pentru” si o “abtinere” si anume aceea a doamnei consilier Trican Elena proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 21 de pe ordinea de zi “Proiect de hotarare privind trecerea din domeniul public al municipiului Ploiesti in domeniul privat a unui teren situat pe strada Ghighiului si stabilirea destinatiei acestuia pentru constructia de locuinte pentru tineri si dotari aferente, initiat de domnul Primar”.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Dau citire proiectului de hotarare:

“ART.1 Aproba trecerea terenului in suprafata de 46.505 mp situat in Ploiesti, pe str.Ghighiului din domeniul public al municipiului Ploiesti in domeniul privat al acestuia.

Terenul se identifica potrivit Anexei nr.1 la prezenta hotarare.

ART.2 Aproba lotizarea si atribuirea terenului prevazut la art.1 persoanelor indreptatite pentru realizarea de locuinte si dotari aferente, potrivit Legii nr.15/2003.  

ART.3 Repartizarea loturilor se va face de catre Consiliul Local in baza listei ce se va intocmi de catre comisie corespunzator criteriilor din Anexa nr.2 care face parte integranta din prezenta hotarare.

ART.4 Stabileste ca Directorul Serviciului Public Finante Locale si Administrarea Patrimoniului sa semneze documentele de atribuire a loturilor repartizate.”

Articolele 5 si 6 sunt cele uzuale.

          Ati primit la inceputul sedintei lista cu criteriile pe care le-am gandit ca pot sa departajeze tinerii care s-au prezentat deja cu cerere pentru a beneficia de aceste loturi care dupa cum cunoasteti sunt gratuite.

 

Dl Dinu Dragos

Interventia mea este legata de aceasta anexa pe care am primit-o in debutul sedintei Consiliului Local de astazi, probabil daca aveam posibilitatea sa primesc aceasta lista mai devreme, aceasta interventie o faceam in cadrul grupului politic sau a celui operativ. Nu inteleg ce legatura are acest criteriu, nivelul de pregatire al sotului sau sotiei in evaluarea celor care doresc sa-si construiasca o locuinta conform Legii nr. 15/2003. Cred ca nevoia de locuinta o au in mod egal si cei care au studii si cei care nu au studii.

                Propunerea mea s-ar referi la eminiarea acestui criteriu de selectie, a celor care vor primi loturi de teren pentru construirea unei locuinte, si poate ca mai interesant ar fi sa stim daca cei care solicita aceste loturi pentru constructia de locuinte, au sau nu au alte proprietati. Cred ca este mai relevanta situatia materiala a acestor tineri solicitanti de loturi de  teren, pentru ca in conditiile in care respectivi au una, dua sau mai multe proprietati cred ca ar trebui sa acordam prioritate celor care nu au proprietati.

 

          Dl Oprea Nicolae

          Raspunsul la problemele ridicate de dumneavoastra este foarte simplu.

Daca are sau nu are casa este conditie de “da” sau “nu”. Daca are casa sau teren pentru construirea de locuinta este “nu”. Numai pentru cei care parcurg aceasta faza sunt valabile criteriile. Cei care indeplinesc conditia esentiala de a putea primi un lot.

          Punctul 2, nivelul de pregatire, este aprobat de dumneavoastra pentru repartizarea locuintelor pentru tineret.

Cei care au elaborat criteriile au avut in vedere dispozitiile legale care reglementeaza atribuirea gratuita pentru tineret si sunt fixate prin acte normative legale si au avut in vedere o hotarare anterioara a Consiliului Local Ploiesti, care se refera la situatii similare. S-au preluat criteriile de la locuinte pentru tineret.

 

Dl Dinu Camil Dragos

Multumesc pentru lamuriri, dar asta o stiu pentru ca sunt inca alte criterii care au fost aprobate in sedinta de consiliu local privind repartizarea acestor apartamente construite de catre primarie si dedicate familiilor tinere. Dar nu inteleg ce relevanta are nivelul de pregatire pentru ca nevoia de locuinte o au si cei care au 4 clase si cei care au 2 facultati.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Dumneavoastra stiti ca in a administra un teren pe care il primesti sau oricare teren sunt diferente enorme cand este vorba de gradul de pregatire. Dar ca sa eliminam suspiciunea dumneavoastra si sa aprofundam aceste criterii, va propun ca art. 3 sa sune astfel: “ repartizarea loturilor se va face in baza listei ce se va intocmi corespunzator  criteriilor ce vor fi elaborate de comisia special constituita de catre Consiliul Local”.

 

Dl Oprea Nicolae

Cred ca nu este legala o astfel de prevede. Criteriile trebuie stabilite de catre Consiliul Local. Asa prevede legea.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Va propun alta formulare, “repartizarea loturilor se va face in baza listei ce se va intocmi dupa elaborarea criteriilor care vor face obiectul unei hotarari separate”.

 

Dna Trican Elena

Sunt de acord cu colegul nostru, singurul criteriu stipulat in anexa sa ramana venitul net lunar pe membru de familie pentru ca Legea nr. 15/2003 stipuleaza in mod clar ca trebuie sa construiasca pe o perioada de 1 an pe terenul respectiv. Iar celelalte criterii sa ramana cele stabilite prin Legea nr. 15/2003 si normele metodologice, nu sa gasim alte criterii.

Indiferent ca are sau nu are studii, daca nu are bani si nu poate construi pe o perioada de un an de zile i se ia terenul.

Si nu se stipuleaza nimic de comisie in acest proiect de hotarare. Deci comisia face lista iar legea spune ca lista o aproba Consiliul Local.

 

Dl Mitu Augustin

Cred ca pana la urma aceste criterii sunt mult mai putin importante. Important este solvabilitatea acelei familii pentru ca este vorba de  a construi o casa si nu este atat de usor sa construiesti o casa.

 

Dl Chivu Sorin

Din experienta, cred ca anexa nr. 2 este buna, si revenind la propunerea colegului, catalogarea a celor fara studii cu “0” puncte cred ca este necesar, pentru ca avem o cerere mult mai mare decat oferta. Ar fi un element de triere a solicitarilor.

 

Dl Oneata Nastase

Propun eliminarea punctului 2 din anexa.

 

Dl Dinu Savu

Acelasi lucru spun si eu. Daca omul nu are studii, asta inseamna o discriminare.

 

Dl Moraru Gheorghe

Supunem la vot amendamentul privind eliminarea punctului nr. 2 din anexa:

Cine este pentru?             - 20 voturi

Cine este impotriva?        -   2 voturi

Daca se abtine cineva?     -   8 voturi

Cu 20 voturi “pentru”, 2 voturi “impotriva” ale domnilor consilier Gheorghe Ioan si Chivu Sorin si 8 “abtineri” si anume acelea ale domnilor consilieri Eparu Ion, Dumitrescu Ioan, Teodorescu Iulian, Rusu Ioan, Vasilescu Adrian, Popescu Catalin, Marinescu Mariana si Dosaru Iulian, acest amendament a fost aprobat.

 

*

Supunem la vot amendamentul doamnei Trican Elena in sensul completarii art. 3, “cu aprobarea Consiliului Local”.

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi, acest amendament a fost aprobat.

 

*

Supunem la vot proiectul de hotarare in integralitatea sa, cu amendamentele aprobate:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi, proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 22 “Proiect de hotarare  privind trecerea din domeniul public in domeniul privat a unui teren situat pe strada Gageni si aprobarea concesionarii acestuia pentru constructia de locuinte si dotari aferente, initiat de domnul Primar”.

 

Dl Oprea Nicolae

Ne-am mai sfatuit asupra acestui proiect de hotarare, si sunt cateva elemente care nu sunt suficient de bine clarificate. Este vorba de o optiune posibila a Consiliului Local, daca nu astazi intr-un viitor apropiat, cel putin dupa referendum, hotararea se refera la o concesionare pe o perioada de 49 de ani. Poate ca optiunile Consiliului Local se vor indrepta spre vanzare, reconstituirea dreptului de proprietate a celor care isi vor construi cu bani grei, cu credite pe 20 de ani, si vor sa fie stapani pe teren. Concesionarea catre investitorul posibil ar putea aduce anumite avantaje de care lui si noua sa ne para rau, pentru ca puteam obtine o valorificare mai buna, si atunci, ceea ce executivul va solicita astazi, este aprobarea pentru a stabili destinatia terenului care sa fie trecut din domeniul public in domeniul privat si sa precizam la art. 1 ca destinatia sa fie construirea de locuinte prin credit ipotecar.

Iar un al doilea articol, ar putea suna in sensul ca se vor prezenta aprobarii Consiliului Local variantele de atribuire a terenului, dupa primirea propunerilor din partea celor interesati. Adica, sa facem publica aceasta idee, dam anunturi oficiale, lasam un interval, asteptam sa apara niste propuneri, dupa care sa judecam mult mai atent si sa avem un punct de vedere comun.

 

Dl Popescu Catalin

Este cu totul alta hotarare cea pe care ne-o propuneti. Ar fi mai bine sa o retragem si sa ne hotaram, pentru ca una este atribuire catre tineri si cu totul altceva concesionare catre un investitor.

 

Dl Moraru Gheorghe

Suntem la punctul nr. 22, dumneavoastra va referiti la punctul 21.

 

Dl Nemes Constantin

In aceasta hotarare de consiliu este vorba de terenul din jurul Spitalului Judetean, care avea destinatia de parc. Impreuna, cred eu si sper, am hotarat ca acest teren sa fie utilizat pentru dezvoltarea extensiva a orasului Ploiesti prin construirea de locuinte prin credit ipotecar.

Terenul fiind comasat si avand o configuratie propice, se poate organiza un microcartier de locuinte in aceasta zona.

Pentru ca municipalitatea nu mai are acele zeci sau sute de miliarde dupa evaluarea facuta de directia de urbanism, 6 milioane de EURO, si pentru ca nu are nici rost sa bage bani in astfel de investitii, am propus ca acest teren sa fie scos la concesionare sau la alta forma de utilizare, unui investitor care are bani sa-i bage in infrastructura si care sa valorifice terenul construind case prin credit ipotecar.

Municipalitatea beneficiind de o redeventa pe care o poate lua de la cel care va concesiona, inchiria sau cumpara terenul, si beneficiind si de impozitele pe cladiri, pe constructiile care se vor edifica. Este o oportunitate, avand in vedere pozitia favorabila a acestui teren, si posibilitatea de a construi un cartier de locuinte. Din cauza faptului ca acei posibili investitori care vin cu milioane de euro sa investeasca au pus niste probleme, concesionam pe 49 de ani, cel care va beneficia de o locuinta acolo va cumpara, nu va cumpara terenul, i se va darama casa dupa 49 de ani, vrea sa faca o casa in aceste conditii de risc, am zis sa facem un prim pas pentru a deschide posibilitatea concesionarii sau utilizarii acestui teren in acest scop, de a realiza locuinte prin credit ipotecar. Si am zis sa aprobam trecerea din domeniul public in domeniul privat a terenului, cu scopul clar definit construire locuinte prin credit ipotecar. Si am spus mai departe, ca un caiet de sarcini va fi intocmit de o comisie numita de primar si supus aprobarii Consiliului Local. Daca vrem sa gasim in continuare alti bani, alti bani vor fi intocmirea unui Plan Urbanistic Zonal sa stim ce se va construi acolo. Oricum Planul Urbanistic Zonal va trebui aprobat de Consiliul Local.

Haideti sa dam drumul sa se poata face cheltuielile si demersurile necesare pentru a face publicitate acestui proiect. Rugamintea este sa aprobam trecerea din domeniul public in domeniul privat in scopul construirii de locuinte cu credit ipotecar.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Art.1 alin.2  Terenul este identificat in anexa ce face parte integranta din prezenta hotarare, si are destinatia “constructii locuinte prin credit ipotecar”.

Dl Gradisteanu Gheorghe

Am o intrebare pentru doamna secretar, daca acest teren nu este cel care in 1994 a fost atribuit pentru a se construi un camin de batrani?

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Acea hotarare este abrogata prin efectul legii pentru ca nu s-a incheiat contractul si nu au respectat termenul de incepere a constructiei, de 12 luni.

 

Dl Oprea Nicolae

Eram secretarul comisiei de urbanism atunci, si mai sunt colegi care erau consilieri. Acel teren era dupa Spitalul Judetean. Nu a fost dat nimanui niciodata.

 

Dl Sentenai Petre

Intr-un Plan de Urbanism aprobat prin 1999 acest teren era destinat cu totul altei locatii. Acum se doreste a fi dat pentru constructii de locuinte.

Vreau sa intreb daca s-a obtinut aviz de la ape, dat fiind ca acea zona este zona inundabila. In 1975 tot spitalul a fost sub apa. In Planul de urbanism din 1999 era prevazut indiguirea paraului Dambului pana dincolo de Spitalul Judetean.

 

Dl Oprea Nicolae

S-a avut in vedere aceasta chestiune. Exista aprobat prin Hotarare de Guvern si hotarare a Consiliului Local regularizarea paraului Dambu. Nu putem sa luam decizii de perspectiva decat bazandu-ne pe hotararile aprobate de acest consiliu.

Pe 9 octombrie avem intalnire cu biroul din Romania al Bancii Mondiale si vom prezenta exact acest proiect. Speram sa fie agreat, avem semnale pozitive, si bineinteles ca o sa va prezentam toate detaliile. Vom incepe cu etapa I din acest proiect de regularizare, Podul Valeni care include si regularizarea albiei in acea zona.

 

Dl Popescu Catalin

Nu se intelege din desen ce latime are iesirea la strada Gageni a acestor 121.000 mp.

 

Dl Nan Nicolae

Peste 30 de metri.

 

Dl Popescu Catalin

Daca in momentul de fata stabilesti pretul unui teren din Ploiesti daca deschiderea la strada este concentrata, acel teren valoreaza acolo 40USD/m.p. si nu 1 USD. Daca deschiderea nu exista nu valoreaza nici 1 USD.

 

Dl Nemes Constantin

Nu stabilim acum nici un teren, doar destinatia pentru a se putea face demersurile viitoare, sa se faca Planuri Urbanistice Zonale, pentru ca vor fi 3, 4 investitori care vor vrea sa faca drumuri, sa faca un microcartier.

Ca sa pot sa elaborez si documentatia tehnica necesara sa facem un caiet de sarcini, sa pot sa fac anunturile, etc. trebuie sa avem terenurile si destinatia. Daca avem destinatia este suficient. Nimeni nu va stabili un pret. Nimeni nu va vinde sau concesiona la un pret prestabilit printr-o evaluare. Totul se va face printr-o evaluare, printr-un caiet de sarcini pe care tot noi il vom aproba. Planurile Urbanistice Zonale, tot noi le vom aproba si tot cu majoritate de 2/3. Dar avem nevoie sa dam destinatie acestui teren.

 

Dl Popescu Catalin

Scoateti prima fraza de la art. 3.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Pica tot. Deci ramane art. 1 cu alineatul pe care l-am completat, iar art. 2 va contine “caietului de sarcini  va fi stabilit de Directia de Specialitate”.

 

Dl Oprea Nicolae

Totul se face cu aprobarea Consiliului Local.

La art. 1 va cerem, “imputerniceste primarul sa prezinte Consiliului Local un caiet de sarcini cu modalitatea de atribuire si valorificarea terenului”. Problema cheie este daca dumneavoastra sunteti de acord sa dezvoltam o zona rezidentiala pe acest teren.

Dna Maria Magdalena Mazalu

Toate celelalte articole initiale dispar.

“Art. 1. Aproba trecerea terenului in suprafata de 121.000 mp situat in Ploiesti, pe str. Gageni, intre Spitalul Judetean si S.C. Vinalcool S.A. din domeniul public al municipiului Ploiesti in domeniul privat al acestuia.

Terenul este identificat in anexa ce face parte integranta din prezenta hotarare, si are destinatia “constructii locuinte cu credit ipotecar”.

Art. 2. Stabileste ca Directia Generala de Dezvoltare Urbana sa intocmeasca caietul de sarcini cu modalitatea de atribuire a terenului potrivit  destinatiei stabilite la articolul 1. “

 

Dl Oprea Nicolae

Deci poate fi vanzare, inchiriere, concesiune sau asociere. Altceva nu poate exista. Deci o modalitate de atribuire, asta stabileste.

 

Dl Moraru Gheorghe

Supunem la vot proiectul de hotarare cu modificarile respective.:

Cine este pentru?             - 22 voturi

Cine este impotriva?

Daca se abtine cineva?     - 7 abtineri

Cu 22 voturi “pentru” si 7 “abtineri” si anume acelea ale domnilor consilieri Teodorescu Iulian, Rusu Ioan, Popescu Catalin, Marinescu Mariana, Dosaru Iuliana, Trican Elena si Nicodim Daniel, proiectul de hotarare a fost aprobat.

Mentionam ca la momentul votului domnul consilier Vasilescu Adrian nu se afla in sala.

 

Dl Nemes Constantin

As vrea sa multumesc Consiliului Local in numele celor care isi vor construi case pe acest teren.

 

***

Trecem la punctul nr. 23. “Proiect de hotarare privind aprobarea schimbului de terenuri intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si domnii Udila Elena, Udila Alunel si Udila Sita, initiat de domnul consilier Dinu Dragos”.

 

Dl Teodorescu Iulian

Imi pare rau, dar trebuie sa fac o constatare cu privire la acest proiect de hotarare, atat Serviciul de Specialitate cat si comisia intr-un an de zile a reusit sa ne prezinte un adevar trunchiat in doua hotarari. Prima, cea cu CARINO in care nu au fost evidentiate toate vecinatatile in momentul in care am incheiat un contract de asociere cu firma PETROCONSULT si a doua cand s-a votat aceasta hotarare 176/2003, si cand din suprafata de 6500 m.p. care s-a spus ca este libera,  constatam acum ca o suprafata de 465 m.p. nu era a noastra.

Pun sub semnul intrebarii aceasta hotarare judecatoreasca care nu o avem in dosar si nu stiu daca a vazut-o cineva, si cred ca este facuta in intentia exclusiva a unei hotarari de acest gen. Pentru ca in aprilie sa fi ramas si definitiva si irevocabila pana in septembrie in timpul vacantei judecatoresti mi se pare imposibil.

De ce sa luam iar din curtea unei  scoli? Nu avem terenuri de sport, sali de sport. Cu toate ca la urmatoarea hotarare avem niste disponibilitati clare.

Ca atare, nefiind materiale si constatand si aceste inadvertente intre ceea ce ni se prezinta pe hartie si ceea ce este realitate, cred ca Consiliul Local nu se poate pronunta astazi pe acest material.

 

Dl Oprea Nicolae

Legat de inadvertente, cand s-a supus aprobarii Consiliului Local hotararea de a stabili ca destinatia pentru acel teren de pe strada Libertatii, sa fie construirea de locuinte pentru tineret, cu o capacitate de 360 de unitati de locuit, si cred ca nu se pune la indoiala necesitatea, a fost buna credinta din toate partile.

Ulterior semnarii conventiei cu A.N.L.-ul, si cred ca putem identifica si data exacta, dupa aproximativ o luna, s-a prezentat la Directia de Urbanism solicitarea de a se atribui adresa postala pe un teren situat pe strada Libertatii, numarul respectiv. A venit cu hotararea judecatoreasca definitiva, pe care eu personal am vazut-o la birou. Nu este scuzabila lipsa din dosarul dumneavoastra, dar cred ca avem timpul material sa aducem de acasa pe cineva de la Directia de Urbanism sa v-o prezinte astazi.  Nu vreau sa dau nume, dar va asigur ca expertul si avocatul sunt membrii ai Partidului National Liberal. Dar nu vreau sa fac chestiuni politice in consiliu. Daca doriti neaparat o sa le fac publice.

 

Dl Teodorescu Iulian

Atata timp cat este vorba de proprietate inseamna ca s-a judecat in contradictoriu cu Consiliul Local. Ca atare era absurd sa nu stie Consiliul Local.

 

Dl Oprea Nicolae

Instanta nu a considerat de cuviinta sa ne comunice hotararea, desi eram parte in proces. Am aflat de aceasta hotarare cand ni s-a solicitat adresa postala si am inceput negocierile. Familia Udila, nume reprezentativ care te duce la etnia careia ii apartine, au acceptat acest schimb. Le-am oferit pe o lista toate terenurile disponibile. Au mers pe teren cu cei de la Directia de Urbanism si si-au dat acordul numai pentru acest teren.

Nu am nimic impotriva sa amanam sa incercati dumneavoastra sa ii dati alt teren.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Aceste documente se puteau solicita de la grupul operativ si nu mai existau aceaste nedumeriri.

Dl Teodorescu Iulian

Veneam la grupul operativ daca era asa cum cere regulamentul cu 5 zile inainte.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Cititi ultimul regulament pe care l-ati aprobat.

 

Dl Popescu Catalin

Daca imi permiteti, cand se prezinta un astfel de proiect de hotarare, ar trebui sa se mai prezinte inca ceva, sanctionarea drastica a unui functionar, o demitere.

Sa fim realisti. Asa ceva nu se poate. Nu puteam pierde cu hotarare definitiva un teren in 2003 cu un proces care nu s-a judecat in regim de urgenta. Imposibil ca cei care ne-au inaintat terenurile pentru cedare spre A.N.L. sa nu fi stiut de aceasta existenta si acum familia Udila, Sita si cu Alunel sa se mute pe Bobalna.

Nu o sa creada nimeni ca din cer a picat aceasta fapta pe capul lor.

Daca ni se spunea cutare a gresit, l-am penalizat, mai intelegeam ceva. Este exclus ca un proces in care noi eram parte, deci trebuia sa fim citati, sa se incheie cu sentinta definitiva.

 

Dl Oprea Nicolae

Eu inteleg necesitatea unor discursuri politice. Pana la urma problema este daca dorim 360 de locuinte pentru tineret sau nu le dorim. Efortul  care vi se solicita este sa acceptati sa primim 475 de m.p. contra 275 m.p.  Locatia de pe strada Libertatii nu este deloc rea. Si atunci o sa va supunem aprobarii Consiliului Local solicitarea domnului Udila de a construi pe acel teren, pentru ca este dreptul lui sa construiasca. Dumneavoastra hotarati.

Daca incercati sa induceti idea ca executivul nu este suficient de exigent, ca nu a facut o ancheta, ca nu stie pe ce lume traieste si nu a identificat persoana vinovata, eu dandu-va asigurari ca nu exista nimeni vinovat de la Directia Generala de Dezvoltare Urbana, cand v-am supus situatia terenului era o situatie corecta, este problema dumneavoastra.

Ne vom lupta pe doua chestiuni. Eu va acuz ca stopati un proiect de 360 de locuinte pentru tineret, dumneavoastra o sa ma acuzati ca nu am sanctionat un functionar de la urbanism

Apelez la intelepciunea dumneavoastra de a nu stopa un proiect de a construi 360 de locuinte pentru tineret pentru un cost de 275 m.p.

 

Dl Rusu Ioan

Nu este vorba aici de a stopa sau a nu stopa, dar cand construiesti un cartier de locuinte te duci macar cu piciorul sa vezi terenul de acolo. Este problema de incompetenta pana la urma. Ne trezim dupa atata timp ca de fapt nu am vazut acel teren.

 

Dl Oprea Nicolae

Daca vreti sa acuzam, nu putem acuza decat instanta. Daca doriti exprimati-va public acest oprobiu la adresa instantelor judecatoresti din municipiul Ploiesti si judetul Prahova.

Repet ca am luat act de existenta unei asemenea hotarari definitive in urma cu 30 de zile, cand proprietarul improprietarit de instanta a cerut adresa postala.

 Domnul avocat Iulian Teodorescu va poate confirma cum functioneaza sistemul notarial, cum functioneaza sistemul judecatoresc si cum functioneaza cartea funciara provizorie care sunt tot in subordinea instantei nu a noastra. Nu exista aceasta comunicare. Este o putere separata, ne ignora pe noi autoritatea locala. Nu depinde de vointa noastra.

 

Dl Teodorescu Iulian

Nu contestam capacitatea instantelor, dar instanta judeca pe ceea ce ii ofera partea. Daca partea nu se apara cine este de vina? Daca partea nu are cunostinta macar ca a pierdut un teren de 500 m.p., cine este de vina, instanta?

Vorbim acum in lipsa actelor pe masa. Nici macar acordul lui Udila sa se mute pe Bobalna nu il avem si nici hotararea judecatoreasca.

 

Dl Oprea Nicolae

Doamna director Chiroiu, va rog sa mergeti la sediu si sa prezentati actele.

 

Dna Marinescu Mariana

Am o propunere. Sa-i dam un teren care sa faca conform evaluarilor tot 16,68 USD/m.p. si in stituatia in care nu il accepta sa-l dam in judecata.

 

Dl Oprea Nicolae

I s-au oferit 14 terenuri. Oamenii de la urbanism au pierdut 3 saptamani vizitand teren dupa teren. Acesta este singurul pe care il accepta.

 

Dl Popescu Catalin

Erau datori sa ne dea macar in scris ceea ce ne spuneti dumneavoastra.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Este un punct de pornire domnul Popescu, daca nu il avem nici pe acesta nu avem ce face. Dumneavoastra stiti foarte exact ca instantele au dat si terenul scolii nr. 20 in proprietate, si terenul Liceului de constructii, si strazi, etc.

Stiti foarte exact ca aceste erori indiferent cum sunt sustinute tot pierdem.

 

***

Pana revine doamna director Chiroiu sa mergem mai departe la punctul nr. 24 de pe ordinea de zi “Proiect de hotarare privind includerea unor terenuri in  Inventarul bunurilor care alcatuiesc domeniul privat al municipiului Ploiesti, initiat de domnul Primar”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare:

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 25 « Proiect de hotarare privind concesionarea prin licitatie publica a unor terenuri ce apartin domeniului privat al municipiului Ploiesti, initiat de domnul consilier Mitu Augustin ».

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Am completat comisia conform propunerilor de la grupul operativ cu doamna consilier Grigorescu Maria si domnul consilier Popescu Catalin.

 

Dl Moraru Gheorghe

Daca nu sunt alte observatii, supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 26 « Proiect de hotarare privind organizarea de licitatii publice in vederea inchirierii unor spatii excedentare apartinand unitatilor de invatamant preuniversitar pe raza municipiului Ploiesti, initiat de domnul Primar”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 27 « Proiect de hotarare privind concesionarea directa a terenului in suprafata de 238,7 mp amplasat in Ploiesti, str. Erou Necunoscut, nr. 5 in vederea extinderii constructiei proprietate a doamnei Ciufu Luiza, initiat de domnul consilier Dinu Dragos”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 28 «Proiect de hotarare privind asocierea intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si S.C. Apromat S.A. pentru exploatarea in comun a terenului situat in Ploiesti, str. Ghe. Gr. Cantacuzino, nr. 57 ce apartine domeniului privat al municipiului Ploiesti, initiat de domnul consilier Chivu Sorin ».

 

 Dl Chivu Sorin

In urma discutiilor din grupul operativ cat si tinand cont de recomandarile facute, schimbam intru totul hotararea, transformam din asociere in concesionare prin licitatie, stabilim si comisie, si redeventa ramane aceeasi conform raportului de evaluare.

O rog pe doamna secretar sa dea citire proiectului de hotarare in forma finala.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

« Art.1. - Aproba concesionarea prin licitatie publica a terenului in suprafata de 1595,42 m.p. situat  in Ploiesti Str. Gh Gr. Cantacuzino nr. 57 ce face parte din domeniul privat al municipiului Ploiesti, identificat potrivit anexei la prezenta hotarare cu destinatia « Complex hotelier ».

Art. 2. – Durata concesiunii este de 49 de ani cu drept de prelungire.

Art. 3. – Pretul de pornire a licitatiei este cel reiesit din raportul de evaluare intocmit de Oficiul Public Proiect, anexa la prezenta hotarare.

Pretul concesiunii se va achita in termen de 25 de ani.

Art. 4. – Stabileste comisia de organizare si desfasurare a licitatiei, in urmatoarea componenta :

Dl Iancu Ion          - Viceprimar

Dl Marina Ion       

Dl Chivu Sorin

Dna Trican Elena

Dna Maria Magdalena Mazalu  ».

 

Dl Dinu Savu

Am de facut o constatare. La toate aceste licitatii, de la comisia nr. 1 nu participa nimeni, si este chiar comisia care se ocupa cu administrarea domeniului public si privat.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Domnul viceprimar Iancu este unul din specialistii orasului si judetului.

Va rog, asteptam propuneri din partea dumneavoastra.

 

Dl Dinu Savu

Eu nu am vorbit de domnul viceprimar Iancu.

 

Dl Lupu Cristian

Propun pe domnul consilier Dinu Savu.

Dl Dinu Dragos

As dori sa propun pe domnul consilier Marinoiu, pentru ca face parte din comisia de valorificare a patrimoniului.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

De acord, deci din comisie sa faca parte numai domnii consilieri, respectiv domnul Dinu Dragos, domnul Marinoiu Eugen, domnul Chivu Sorin, doamna Trican Elena, si ne mai trebuie o persoana.

 

Dl Bratosin Gheorghe

Legea impune sa faca parte din comisie reprezentantul autoritatii de mediu si al directiei de finante.

 

Dl Oprea Nicolae

Iata ca se intampla ceea ce am atras atentia. Pierdem bani si graba strica treaba.

Va rog ca la plata sa spunem minim 30% la predare – primire si diferenta in urmatorii 10 ani, in conditiile de asociere.

Vom oferi la concesiune conditii mai proaste decat cele dispusi sa le dam la asociere.

Am atras atentia ca licitatia duce la pierde de bani. Prin asociere castigam mai mult decat prin licitatie.

50% la predare – primire si diferenta in primii 10 ani in rate trimestriale.

 

Dl Popescu Catalin

Nu ne-ati intrebat, poate eram de acord cu asocierea.

Ceea ce spuneti dumneavoastra, in principiu este adevarat se poate pierde la licitatie ceva, dar este normal ca asociatul care nu mai are concurenta in nici un caz sa ofere niste conditii mai bune. La licitatie diferenta este ca nu se stie pretul.

 

Dl Teodorescu Iulian

Noi suntem de acord cu asocierea.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

In legatura cu comisia, ne mai trebuie un membru, pentru ca stiti ca orice comisie pentru a lua o hotarare obiectiva este formata dintr-un numar impar de membrii.

 

Dl Moraru Gheorghe

Propun pe domnul consilier Teodorescu Iulian.

 

Dl Oprea Nicolae

Nu cred  ca domnul consilier Chivu care este initiatorul proiectului de hotarare va prefera o formula prin care sa pierdem bani. Cand a initiat proiectul de hotarare, dumnealui a prevazut o formula : 50% pe loc si 50% in urmatorii 10 ani.

 

Dl Chivu Sorin

Au fost discutii mari.

Avem spatii la vanzare pe care nu reusim sa le vindem in sistemul de licitatie libera. Acum cand schimbam, venim spre licitatie, aratam transparenta, vrem asociere, cand am facut asociere ati gandit ca exista un inters. Haideti sa negandim, vrem sa valorificam, avem nevoie, mai suntem de acord cu asocierile, asocieri pe care le-ati contracarat de nu stiu cate ori ?

Domnul presedinte, va rog sa luati act de punctul meu de vedere. Ramane proiectul in forma in care l-am propus astazi.

 

Dl Teodorescu Iulian

Din ceea ce a spus domnul viceprimar Oprea, este clar ca avantaj pentru consiliul local ar fi forma asocierii. Nu vad de ce nu s-ar supune la vot si aceasta forma.

 

Dl Chivu Sorin

La cate asocieri ati fost « pentru »? Va rog frumos la sedinta urmatoare secretariatul sa ne informeze la cate asocieri colegii nostri au fost « pentru ».

 

Dl Popescu Catalin

Fiecare hotarare are specificul ei. Aceasta hotarare ati avut-o asa in grupul operativ si  nimeni nu a ridicat nici un semn de intrebare. De ce, pentru ca le citim si in momentul in care am vazut avantajele materiale, ca pe acel teren poti sa faci o suta de licitatii si nu poti sa obtii cel putin in prima faza, o suma la jumatatea pretului real de vanzare, ne dam seama ca este o asociere absolut corecta.

Tot tipul se ridica problema grupului operativ. Iata ca la grupul operativ au fost prezenti doi reprezentanti ai partidului nostru si nu s-a ridicat nici un semn de intrebare.

Nu am votat de obicei asocierile atunci cand consideram ca printr-o licitatie se poate obtine mai mult.

 

Dl Oprea Nicolae

Nici la shimbul de teren nu ati ridicat obiectiuni la grupul operativ, si ati venit cu discutii aici.

 Acceptati sa fiti initiatori la acest proiect de hotarare alaturi de domnul consilier Chivu ?

Acceptati domnul consilier Chivu ?

 

Dl Chivu Sorin

Bineinteles, avem nevoie la intocmirea caietului de sarcini.

 

Dl Nemes Constantin

Atata timp cat declarativ aproape toti domnii consilieri sunt de acord cu asocierea cu acest investitor, eu cred ca si domnul consilier Chivu ar trebui sa inteleaga ca si conjuctura tehnica si politica este prielnica si sa revina la forma initiala. Deci, eu propun mentinerea pe ordinea de zi a hotararii de consiliu in forma prezentata initial de domnul consilier Chivu.

Si mai este inca o problema, acest investitor doreste concesionare pe o perioada de 49 de ani, nu 25 cum a aparut in forma initiala, si cred ca este o chestie de bun simt pentru noi sa fim de acord.

 

Dna Maria Magdalena Mazalu

Dam citire proiectului de hotararea asa cum a reiesit in urma discutiilor de la grupul operativ:

 

“Art. 1

Aproba asocierea pe o perioada de 49 ani intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si S.C. APROMAT S.A. pentru exploatarea in comun a suprafetei de teren de 1595,42 mp. situat in Ploiesti, str. Ghe. Gr. Cantacuzino nr. 57 ce face parte din domeniul privat al municipiului Ploiesti, identificat potrivit anexei nr. 1, corespunzator clauzelor cuprinse in contract – anexa nr. 2 ce face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2

Stabileste ca plata sumei de 116.700 USD, reprezentand contravaloare folosinta teren sa se efectueze astfel:

       suma de 58.500 USD reprezentand 50% din suma totala sa se achite in termen de 30 de zile de la data incheierii contractului de asociere, la cursul oficial al USD din ziua efectuarii platii stabilit de Banca Nationala a Romaniei.

       diferenta de 58.350 USD se va achita in rate trimestriale egale de 1.458,75 USD, pe o perioada de 10 ani incepand de la data punerii in functiune a obiectivului, dar nu mai tarziu de data de 01.04.2005, la cursul oficial al USD din ziua efectuarii platii stabilit de Banca Nationala a Romaniei.

Art. 3

Imputerniceste Directorul Serviciului Public Finante Locale si Administrarea Patrimoniului Ploiesti sa semneze contractul de asociere – anexa nr. 2 la prezenta hotarare.

Art. 4

Serviciul Public Finante Locale si Administrarea Patrimoniului si Directia Generala de Dezvoltare Urbana vor aduce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.

Art. 5

Directia Administratie Publica, Juridic Contencios va aduce la cunostinta celor interesati prevederile prezentei hotarari.”

         

 

 

          Dl Moraru Gheorghe

          Supunem la vot proiectul de hotarare in forma citita de doamna secretar:

          Cine este pentru ?            - 28 voturi

          Cine este impotriva ?       -

Daca se abtine cineva ?    -  2 voturi

Cu 28 de voturi « pentru » si doua « abtineri » si anume acelea ale domnilor consilieri Chivu Sorin si Grigorescu Maria proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

Dl Chivu Sorin

Mentionez ca eu nu sunt initiator la proiectul de asociere.

La urmatoarele proiecte de asociere voi veni ca initiator, dar la acesta nu.

 

***

Trecem la punctul nr. 29 « Proiect de hotarare privind repartizarea de locuinte din fondul locativ al municipiului, initiat de domnul Primar ».

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

          Trecem la punctul nr. 30 de pe ordinea de zi : « Proiect de hotarare privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu Construire locuinte S+P+2E, str. Fuiorului nr. 7, Ploiesti – initiat de domnul consilier Nemes Constantin”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Trecem la punctul nr. 31 « Proiect de hotarare privind solutionarea cererilor de acordare de inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetului local solicitate de S.C. Constructii Cai Ferate, Drumuri si Poduri S.R.L. Ploiesti, initiat de domnii consilieri Dinu Savu, Rusu Ioan, Dinu Ioan, Oneata Nastase si Mitu Augustin”.

Supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 2 voturi

Cine este impotriva?        -28

Daca se abtine cineva?     -

Cu 2 voturi « pentru » si 28 de voturi « impotriva » acest proiect de hotarare a fost respins.

 

***

Trecem la punctul nr. 32 de pe ordinea de zi « Proiect de hotarare privind solutionarea cererilor de acordare de inlesniri la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri ale bugetului local solicitate de Bancu Aurel, Ilie Mariana, Ghita Elena, Baloiu Eronina, Dobrescu Georgeta, initiat de domnii consilieri Dinu Savu, Rusu Ioan, Dinu Ioan, Oneata Nastase si Mitu Augustin”.

Daca nu sunt observatii, supunem la vot proiectul de hotarare :

Cine este pentru?             - 30 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -

In unanimitate de voturi proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Revenim la punctul nr. 23 « Proiect de hotarare privind aprobarea schimbului de terenuri intre Consiliul Local al municipiului Ploiesti si domnii Udila Elena, Udila Alunel si Udila Sita, initiat de domnul consilier Dinu Dragos ».

Supunem la vot :

Cine este pentru?             - 22 voturi

Cine este impotriva?        -

Daca se abtine cineva?     -  6 abtineri

Cu 22 voturi “pentru” si 6 “abtineri” si anume acelea ale domnilor consilieri Teodorescu Iulian, Rusu Ioan, Popescu Catalin, Marinescu Mariana, Dosaru Iuliana si Nicodim Daniel, proiectul de hotarare a fost aprobat.

 

***

Dl Moraru Gheorghe

Acestea fiind problemele de la ordinea de zi, declar sedinta inchisa, multumindu-va pentru colaborare.

 

* * *

Epuizandu-se problemele de la ordinea de zi, sedinta a luat sfarsit, drept pentru care s-a intocmit prezentul proces - verbal intr-un singur exemplar.

 

 

 

 

     PRESEDINTE DE SEDINTA,                      S E C R E T A R,

              Moraru Gheorghe                           Maria Magdalena Mazalu