Acte
necesare intocmirii dosarului de asistent personal pentru persoana cu
handicap
- cerere de angajare
- copie si original dupa actul de identitate al persoanei care solicita angajarea (buletin sau carte de identitate)
- carnetul de munca in original (daca solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaratie notariala pe proprie raspundere in care sa specifice aceasta situatie)
- copie si original dupa actele de studii si actele de stare civila (certificat nastere,certificat casatorie,dupa caz sentinta civila de divort)
- curriculum vitae
- actul de examinare medicala emis de o institutie sanitara
- cazierul judiciar
- certificatul de incadrare in categoria de persoana cu handicap grav al persoanei care necesita asistent personal (actul in original plus trei copii)
- copie si orginal de pe buletinul de identitate al persoanei cu handicap sau certificatul de nastere in cazul copilului cu handicap;
- ancheta sociala a asistentului personal cit si a persoanei cu handicap
- acordul scris al familiei sau ai sustinatorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fara discernamant
- copie si original de pe cupoane pensie - ultima luna
- in cazul persoanelor nevazatoare adeverinta de la Directiia Judeteana de Asistenta Sociala - Ploiesti in care sa se precizeze ca :persoana nevazatoare nu mai beneficiaza de indemnizatie.
- dosar cu sina.
|