Acte necesare intocmirii dosarului de asistent personal pentru persoana cu handicap

  1. cerere de angajare
  2. copie si original dupa actul de identitate al persoanei care solicita angajarea (buletin sau carte de identitate)
  3. carnetul de munca in original (daca solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaratie notariala pe proprie raspundere in care sa specifice aceasta situatie)
  4. copie si original dupa actele de studii si actele de stare civila (certificat nastere,certificat casatorie,dupa caz sentinta civila de divort)
  5. curriculum vitae
  6. actul de examinare medicala emis de o institutie sanitara
  7. cazierul judiciar
  8. certificatul de incadrare in categoria de persoana cu handicap grav al persoanei care necesita asistent personal (actul in original plus trei copii)
  9. copie si orginal de pe buletinul de identitate al persoanei cu handicap sau certificatul de nastere in cazul copilului cu handicap;
  10. ancheta sociala a asistentului personal cit si a persoanei cu handicap
  11. acordul scris al familiei sau ai sustinatorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fara discernamant
  12. copie si original de pe cupoane pensie - ultima luna
  13. in cazul persoanelor nevazatoare adeverinta de la Directiia Judeteana de Asistenta Sociala - Ploiesti in care sa se precizeze ca :persoana nevazatoare nu mai beneficiaza de indemnizatie.
  14. dosar cu sina.