HOTARAREA
Nr. 33
privind aprobarea fiselor de evaluare ale
posturilor si Regulamentului de
Organizare si Functionare al Administratiei Parcului Memorial “Constantin
Stere” Ploiesti, revizuit
Consiliul Local al municipiului Ploiesti:
vazand
Expunerea de motive a primarului municipiului Ploiesti si Raportul de
specialitate al Directorului Administratiei Parcului Memorial Constantin Stere,
prin care se propune completarea
Hotararii Consiliului Local nr. 310/2002, cu fisele de evaluare ale
posturilor precum si Regulamentul de Organizare si Functionare al
Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” Ploiesti, revizuit;
in conformitate cu prevederile Legii nr. 154/1998 privind
sistemul de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar cu modificarile
si completarile ulterioare si ale Ordonantei nr. 71/2002 privind organizarea si
functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat
de interes local, a Legii nr. 189/1998 privind finantele publice locale si a
Legii nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia;
in baza Hotararii Consiliului Local nr. 109/28.06.2002
privind infiintarea Administratiei Parcului Memorial Constantin Stere
coroborata cu Hotararii Consiliului Local nr. 310/19.12.2002 prin care se
aproba organigrama, statul de functii si numarul de personal al Administratiei
Parcului Memorial “Constantin Stere” Ploiesti;
in conformitate cu prevederile Codului Muncii;
in temeiul Legii nr. 215/2001 privind administratia
publica locala,
H O T A
R A S T E :
Art. 1 |
Aproba Regulamentul de Organizare si Functionare
al Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” Ploiesti conform
Anexei nr. 1 la prezenta hotarare. |
Art. 2 |
Aproba fisele de evaluare ale posturilor prevazute in organigrama si statul
de functii aprobate prin Hotararea Consiliuli Local nr. 310/2002, conform
Anexei nr. 2 la prezenta hotarare. |
Art. 3 |
Prevederile Hotararilor
Consiliului Local nr. 109/2002 si nr. 310/2002 se modifica corespunzator prezentei. |
Art. 4 |
Administratia Parcului
Memorial “Constantin Stere” Ploiesti va aduce la indeplinire prevederile
prezentei hotarari. |
Art. 5 |
Directia Administratie
Publica, Juridic Contencios va aduce la cunostinta celor interesati
prevederile prezentei hotarari. |
Data in Ploiesti, astazi, 26
februarie 2003 Presedinte de sedinta, Nicolae Nan
|
Contrasemneaza, Secretar, Maria Magdalena Mazalu
|
REGULAMENT DE ORGANIZARE
SI FUNCTIONARE
a Serviciului Public de interes local
denumit Administratia Parcului
Memorial ”Constantin Stere” Ploiesti ca serviciu public de interes local
aflat sub autoritatea Consiliului Local
Art. 1 |
Serviciul Public de interes local denumit Administratia Parcului Memorial ”Constantin
Stere” Ploiesti este infiintat prin Hotararea Consiliului Local nr.
109/28.06.2002. |
Art. 2 |
Serviciul Public Administratia Parcului
Memorial ”Constantin Stere” Ploiesti este unitate bugetara cu personalitate
juridica, care isi desfasoara
activitatea in conformitate cu legile
romane si cu
prezentul regulament de
organizare si functionare, sub autoritatea Consiliului Local al
municipiului Ploiesti, avand ca obiect de activitate administrarea bunurilor apartinand Parcului Memorial
”Constantin Stere”, precum si cele care-i revin din administrarea bunurilor
Fundatiei Constantin Stere, potrivit contractului de asociere nr.
4547/18.06.2001. |
Art. 3 |
Sediul unitatii este in Ploiesti, DN 1B km. 11+535.
|
Art. 4 |
Administratia Parcului Memorial “Constantin
Stere” este organizata in Centre de gestiune si Compartimente
functionale . Constituirea centrelor de gestiune : Serviciul
Productie si Spatii Verzi, Serviciul Ocrotirea Animalelor si
Mediului si Serviciul Agrement, are ca scop autofinantarea
treptata a respectivelor activitati, compartimentele functionale asigurand
deservirea centrelor de gestiune . |
Art. 5 |
Administratia Parcului Memorial “Constantin
Stere” isi desfasoara activitatea pe baza de buget de venituri si cheltuieli
propriu, aprobat anual de Consiliul Local , organizeaza si conduce evidenta
contabila conform punctelor nr. 160 si
168 din Regulamentul privind aplicarea legii contabilitatii nr. 82/1991,
aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 704/1993. |
Art. 6 |
Finantarea cheltuielilor curente si de capital
ale Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” se asigura
diferentiat pe domenii si obiecte de
activitate, din urmatoarele surse : a)
Venituri proprii rezultate din : ·
valorificarea prin
comercializarea la terti a productiei de plante floricole, legumicole si
material dendrologic si alte produse obtinute din activitatea proprie
sau atrase din
alte surse; ·
prestari de servicii si
executie de lucrari pentru persoane fizice si juridice, pentru care incaseaza
contravaloarea acestora; ·
servicii de
administrare si intretinere
a zonelor verzi
si de agrement
din Parcul Memorial “Constantin Stere”, lucrari de
intretinere a gradinii
zoologice; ·
servicii recreative
oferite in Parcul Memorial “Constantin Stere”, precum
si servicii de exploatare a zonelor de agrement; ·
servicii veterinare,
transport cu auto de animale, prindere de caini in afara localitatii si
cazare caini ; ·
venituri din
comercializari de produse alimentare. b)
Alocatii si subventii de la
bugetul Consiliului Local al municipiului Ploiesti in conformitate cu prevederile
legale, dupa cum urmeaza: Alocatiile si subventiile se acorda pe baza
bugetului de venituri si cheltuieli, pentru activitatile ce fac
obiectul de activitate, in sume reprezentand diferenta
dintre necesarul de cheltuieli curente si de capital, aprobate de Consiliul
Local, pe baza unui Program de activitate anual si a veniturilor proprii
aferente activitatilor respective. Programul de activitate se aproba de catre
Consiliul Local odata cu aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al
Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” si reprezinta un document
de fundamentare a cheltuielilor si veniturilor aferente activitatilor
unitatii. Alocatiile si subventiile se acorda lunar, la
cererea Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” pe baza
justificarii executiei programului de lucru . In executia bugetara este permis sa se
utilizeze, pentru cheltuieli curente,
sume din alocatiile
si subventiile aferente
unei activitati pentru
o alta activitate
cu conditia ca
in final , la inchiderea exercitiului bugetar sa se respecte
modul de alocare
initial. Pentru efectuarea si controlul operatiunilor
financiare, Administratia Parcului Memorial ”Constantin Stere” are cont
propriu deschis la Trezoreria Ploiesti in lei si la B.C.R
Ploiesti in valuta. |
Art. 7 |
Finantarea cheltuielilor de capital se asigura astfel : ·
pentru investitiile necesare dezvoltarii si
functionarii Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” fondurile se
asigura de la bugetul propriu al Consiliului Local al municipiului Ploiesti
si in completare, din venituri proprii. ·
pentru investitiile aferente proiectului de Reabilitare
a Parcului Memorial "Constantin Stere", fondurile se asigura din
venituri din surse atrase, conform contractului de parteneriat incheiat intre
Consiliul Judetean, Consiliul Local Ploiesti si Consiliul Local Bucov |
Art. 8 |
Contabilitatea patrimoniului Administratiei
Parcului Memorial “Constantin Stere”, a veniturilor si cheltuielilor
acesteia, organizata si condusa pana la nivel de dare de seama inclusiv, este
parte componenta a contabilitatii generale a Consiliului Local al
municipiului Ploiesti. Corespunzator celor de mai sus, Administratia
Parcului Memorial “Constantin Stere” intocmeste si preda Serviciului
Buget-Contabilitate : ·
lunar, balanta de verificare a conturilor sintetice; ·
trimestrial, cumulat de la inceputul anului si anual,
contul de executie cu anexele prevazute de normele aprobate de Ministerul
Finantelor pentru institutiile publice finantate din bugetul local si din
venituri extrabugetare. |
Art. 9 |
Administratia Parcului Memorial “Constantin
Stere” este condusa de un director numit prin hotararea Consiliului Local la
propunerea primarului. In aceasta calitate, pe langa atributiile, sarcinile
si competentele prevazute in prezentul regulament, directorul Administratiei
Parcului Memorial “Constantin Stere” va asigura inventarierea generala anuala
a patrimoniului unitatii, in baza dispozitiei emisa de primar in conformitate
cu prevederile articolului 8 din Legea nr. 82/1991 si Capitolul VI din
Regulamentul privind aplicarea legii respective. |
Art. 10 |
Patrimoniul Administratiei Parcului Memorial
“Constantin Stere” este compus din patrimoniul existent in evidenta contabila
a acestuia la data de 31.03.1996 si partea de patrimoniu a municipiului
transmisa spre administrare catre aceasta prin hotarari ale Consililui Local
ulterioare. Instrainarea, darea in concesiune sau in chirie
la terti a imobilizarilor corporale (terenuri si mijloace fixe) aflate in
administrarea Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” nu se poate
face decat cu respectarea legii si numai cu aprobarea Consiliului Local al
municipiului Ploiesti. |
CAPITOLUL
II: OBIECTUL DE ACTIVITATE AL ADMINISTRATIEI PARCULUI MEMORIAL ”CONSTANTIN
STERE” PLOIESTI
Art. 11 |
Obiectul
de activitate al Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” Ploiesti cuprinde
urmatoarele : 0115 - productia
de legume in
sera si camp; 0116
- productia de
plante si flori
ornamentale in pepiniera, sera si
camp; 0111
- produse cerealiere; 0141 - servicii
de plantare si
insamantare a zonelor
verzi, zone de agrement; 9000 - lucrari de intretinere, curatire si
amenajare a spatiilor verzi, locuri de joaca, WC-uri, parcari, fantani arteziene; 9253 - servicii
de administrare si
intretinere a zonelor
verzi si de
agrement, lucrari de
intretinere a gradinii
zoologice; 9272
- servicii
recreative; 5021 - lucrari
de intretinere si
reparatii a masinilor
si utilajelor din dotare; 752 - confectii
metalice ( garduri, banci, mobilier de
parc, etc) 7414
- servicii de consultanta tehnica in
domeniul executiei de
spatii verzi; 8520 - servicii
si activitati veterinare; 7020
- servicii de
inchirieri terenuri si
mijloace fixe; 5122
- comercializarea
de produse floricole
si dendrologice, seminte
catre
unitatii proprii si
terti; 5221
- comercializarea
de produse legumicole; 5248 -
comercializare de animale domestice zoo si produse ale
acestora; 7483
- alte
activitati in domeniu; 2811 -
confectii metalice ( graduri, banci, moblier de parc etc.); 2871 - producerea
de recipienti (cosuri pentru deseuri stradale). |
Art. 12 |
Serviciului Public de interes local denumit
Administratia Parcului Memorial ”Constantin Stere” este condus de un director care, in exercitarea atributiilor, sarcinilor si
raspunderilor este ajutat
de director adjunct stabilit conform organigramei. |
Art. 13 |
Directorul Administratiei Parcului Memorial
“Constantin Stere” reprezinta unitatea in justitie, in relatiile cu alte institutii
publice locale, agenti si alte persoane juridice si fizice. Din punct de
vedere administrativ, directorul este subordonat primarului Municipiului
Ploiesti si Consiliului Local al Municipiului. Directorul Administratiei Parcului Memorial
“Constantin Stere” are dreptul sa semneze acte de angajare, de cheltuieli
curente, comenzi, contracte si conventii, dispozitii de plata in numerar, precum si documentele,
contractele, actele privind veniturile proprii ale Administratiei Parcului
Memorial “Constantin Stere”. Semnarea de catre director a actelor in cauza va
fi facuta numai daca acestea
poarta viza de
control financiar preventiv, organizat conform legii. |
Art. 14 |
Principalele
atributii, sarcini si raspunderi ale Directorului Administratiei Parcului
Memorial ”Constantin Stere” sunt urmatoarele: ·
organizeaza, conduce
si gestioneaza
activitatiile unitatii conform
legilor in vigoare si prezentului regulament ·
concepe si
conduce strategii si
politici de conducere
si dezvoltare a unitatii ·
selecteaza, angajeaza,
sanctioneaza si concediaza personalul angajat, conform legii ·
semneaza contractele
individuale de munca ·
reprezinta si
angajeaza unitatea in
relatiile cu tertii ·
desemneaza
inlocuitorul pe perioada
de absenta si
stabileste limitele de competenta si
responsabilitatile acestuia ·
aproba planul
anual de audit
intern ·
raspunde de
calitatea productiei realizate si a serviciilor prestate, potrivit legii ·
emite decizii de
recuperare a pagubelor produse
de salariati ·
asigura inventarierea generala
anuala a patrimoniului
A.P.M.C.S. in baza
dispozitiei emisa de primar, in conformitate cu
prevederile legale ·
intocmeste proiectul programului anual de activitate,
in vederea supunerii lui spre aprobare Consiliului Local ·
intocmeste proiectul bugetului de venituri si
cheltuieli propriu, corelat cu proiectul bugetului de venituri si cheltuieli
al municipiului in vederea supunerii lui spre aprobare Consiliului Local de
catre primar ·
coordoneaza defalcarea programului de activitati si
bugetul aferent pe trimestre pentru fiecare activitate in parte si stabileste
masurile necesare indeplinirii acestora, transmitandu-le ca sarcini
conducatorilor de servicii, compartimente
functionale si directorului adjunct ·
stabileste sarcinile necesare asigurarii integritatii
bunurilor materiale administrate ·
controleaza modul in care sunt indeplinite sarcinile
din domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si ia masurile ce se impun
potrivit legii ·
aproba graficele de activitate lunare ale serviciilor
productive si asigura aprovizionarea materialelor, pieselor, obiectelor de
inventar, carburantilor, etc. necesare desfasurarii activitatii ·
organizeaza desfacerea produselor si predarea
lucrarilor si serviciilor, intocmirea documentelor legale in vederea
incasarii contravalorii acestora si urmareste zilnic stadiul realizarii
veniturilor pe fiecare activitate in parte ·
urmareste si
raspunde de respectarea normelor de protectie si securitate a muncii
si stabileste masuri specifice activitatii proprii de productie si servicii,
in conformitate cu legea
protectiei muncii si normele
generale de protectie a
muncii, a normelor ISCIR
si PSI ·
organizeaza concursuri pentru ocuparea posturilor
vacante, in limita organigramei aprobate ·
aproba avansarea pe grade (trepte) profesionale,
premierea personalului in conformitate cu normele legale ·
analizeaza lunar executia bugetului de venituri si
cheltuieli pe baza datelor din contabilitate si dispune masuri in vederea
cresterii eficientei economice a activitatii Administratiei Parcului Memorial
“Constantin Stere”, ridicarea calitatii serviciilor prestate si reducerea
cheltuielilor ·
organizeaza receptia si punerea in functiune a
mijloacelor fixe noi, primite in dotare din investitii sau transferuri,
impreuna cu instructiunile tehnice de folosire si intretinere a utilajelor,
instalatiilor si masinilor din dotarea Administratiei Parcului Memorial
“Constantin Stere”, precum si cunoasterea acestora de catre personalul care
le utilizeaza ·
urmareste intocmirea si realizarea programului de
intretinere si reparatii, al utilajelor si instalatiilor ·
organizeaza receptia si raspunde de
depozitarea in conditii de siguranta si eliberarea pentru consum, pe
baza de documente legale, a materiilor prime, materialelor, pieselor de
schimb si altor bunuri necesare activitatii Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” ·
urmareste constituirea garantiilor personalului cu
functii gestionare
potrivit legii ·
organizeaza paza incintelor si al celorlalte imobile
ale A.P.M.C.S., cu personal propriu
instruit sau cu unitati specializate, aproba instructiuni de ordine
interioara prin care se reglementeaza intrarea si iesirea personalului
din schimb, interzicerea accesului persoanelor aflate in stare de ebrietate,
conditiile de acces ale persoanelor straine de unitate, indatoririle salariatilor ·
ia masuri pentru limitarea pagubelor provocate de
calamitati naturale, avarii ale instalatiilor precum si pentru eliminarea
fara intarziere a defectiunilor tehnice ivite in timpul proceselor de
productie ·
colaboreaza cu serviciile de
specialitate ale Consiliului
Local in realizarea efectiva a investitiilor destinate A.P.M.C.S., inclusiv
in lista anexa la bugetul local aprobat de Consiliul Local ·
verifica documentatia legala privind scoaterea din
functiune a mijloacelor fixe uzate fizic si/sau moral ·
organizeaza casarea, respectiv dezmembrarea mijloacelor
fixe scoase din functiune si valorificarea prin vanzare sau utilizare ca
materiale a subansamblelor, pieselor si materialelor rezultate ·
asigura difuzarea dispozitiilor legale specifice
sarcinilor de serviciu si obligatiilor legale ale angajatilor, cuprinse in
fisa postului, pentru cunoasterea si respectarea lor de catre cei in cauza,
precum si a drepturilor acestora ·
intocmeste si prezinta Consiliului Local pentru
aprobare, propuneri fundamentate privind modificarea structurii
organizatorice si/sau a numarului de personal angajat permanent al A.P.M.C.S. ·
intocmeste si prezinta Consiliului Local, ori de cate ori este
necesar, rapoarte de activitate insotite de executiile de casa ale bugetului
de venituri si cheltuieli al Administratiei Parcului Memorial “Constantin
Stere” |
Art. 15 |
·
dispune in regim
de maxima urgenta , avand latitudinea
de a aloca toate resursele umane
specializate pe care le are
in subordine in vederea remedierii
situatiilor generate de
disfunctionalitati ce apar
in sectoarele pe
care le coordoneaza ·
urmareste
si raspunde de
cresterea performantelor
serviciilor prestate si a
productiei, prin utilizarea eficienta a resurselor existente in sectii , ateliere, compartimente functionale, etc. ·
propune
strategii si programe cu privire
la protectia mediului, protectia animalelor, dezinsectii, deratizari,
igienizari, pregatiri de iarna,
dezvoltari de activitati, masuri organizatorice, tehnice
si sanitare pentru domeniul sau de
activitate ·
asigura
relatia cu presa in probleme de sesizari, articole, materiale,
pentru promovarea imaginii
A.P.M.C.S. Ploiesti, cu acordul directorului ·
asigura si raspunde
de realizarea volumului de productie, precum si de stabilirea
consumurilor si valorificarea
productiei ·
asigura centralizarea
lunara a productiei si
serviciilor realizate,
informand directorul asupra rezultatelor obtinute
si a masurilor de recuperare a restantelor ·
stabileste
masurile tehnice necesare
pentru prevenirea si
limitarea calamitatilor,
catrastofelor si incendiilor ·
controleaza prin sondaj
prezenta personalului la locurile de munca, aducand modificari la pontaj asupra timpului lucrat, personal sau prin
subalterni ·
asigura respectarea
tehnologiilor adecvate si a normelor de calitate ·
asigura efectuarea
lucrarilor de intretinere, revizii si reparatii la utilaje, instalatii, in termenele prescrise de
normele tehnice ·
asigura personal sau prin personalul subordonat, documentele legale privind produsele si
lucrarile executate si receptionate, precum si cele care atesta expedierea
produselor, respectiv predarea lucrarilor la beneficiari, pe care le semneaza
predand compartimentului financiar – contabilitate exemplarele necesare in
vederea emiterii actelor de incasare a pretului ·
asigura
introducerea de formulare
tipizate potrivit legii si stabileste
circuitul informational al acestora ·
asigura conditii
normale de desfasurare
a inventarierii anuale, conform
deciziilor interne date in
acest scop ·
controleaza
si asigura integritatea tuturor
bunurilor primite cu inventar, participand
la receptia si la punerea in
functiune a mijloacelor fixe nou
achizitionate, prilej cu care avizeaza actele intocmite ·
stabileste
sarcini, atributii si
raspunderi pentru personalul din
subordine ·
pentru domeniul
sau de activitate ·
raspunde
pentru realitatea,
regularitatea si legalitatea operatiunilor inscrise
in documentele elaborate |
Art. 16 |
·
Asigura realizarea
in conformitate cu
normele legale in vigoare a activitatilor financiare
ale unitatii privind: -
darea de
seama pe baza de
bilant (trimestrial) -
integritatea patrimoniului -
veniturile, cheltuielile si rezultatele financiare -
balanta de
verificare a conturilor
sintetice (luna) -
contul de executie
bugetara cu anexe conform NMF (trimestrial) -
plata si
evidenta tuturor drepturilor
banesti cuvenite salariatiilor -
organizarea si desfasurarea Controlului Financiar Preventiv,
activitate prin care
se verifica legalitatea
si regularitatea
operatiunilor efectuate pe
seama fondurilor publice sau a patrimoniului public, inainte de
aprobarea acestora Exercita si
alte sarcini stabilite de directorul unitatii, hotarari
ale Consiliului Local, legi sau alte acte normative, precum si dispozitii ale
primarului municipiului Ploiesti, pentru domeniul sau
de activitate. Structura
organizatorica a unitatii
este aprobata de Consiliul
Local al municipiului Ploiesti. In
vederea realizarii obiectului
de activitate, A.P.M.C.S. este
organizat ca centru
de gestiune, in scopul
autofinantarii treptate a
acestuia. |
Art. 17 |
Serviciul
Ocrotirea Animalelor si Mediului, atributii, sarcini si responsabilitati: Este subordonat directorului. ·
asigura supravegherea activitatii de intretinere si
dezvoltare a gradinii zoologice ·
intocmeste referate de necesitate pentru aprovizionarea
cu furaje, alimente, materiale si unelte necesare bunei desfasurari a
activitatii ·
justifica lunar consumul alimentelor si furajelor
ridicate de la magazie ·
foloseste eficient forta de munca si asigura conditii
corespunzatoare de munca ·
vizeaza bonurile
de iesire din
magazie pentru materialele
ridicate necesare procesului
de productie de catre
personalul serviciului ·
stabileste atributii, sarcini, responsabilitati pentru
personalul serviciului ·
raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de
protectia muncii, de prevenire si stingere a incendiilor, asigura echipamentul de protectie
si de lucru si
de calitatea productiei
si serviciilor ·
raspunde de incadrarea
in consumurile specifice, lunar ·
organizarea activitatii de prindere a animalelor
comunitare de pe teritoriul municipiului Ploiesti, (prin metode agreate de
comunitatea de protectie a animalelor, cu ajutorul tranchilizantelor),
ridicarea animalelor, transportarea acestora la adapostul de la A.P.M.C.S.
Ploiesti ·
asigura eutanasierea, fara dureri si socuri a
animalelor tarate, recesive, bolnave de boli incurabile sau imbatranite in
conformitate cu Legea nr.227/2002 ·
asigura sterilizarea animalelor solicitate spre a fi
adoptate de cetateni ·
asigura vaccinarea, deparazitarea si marcarea
animalelor viguroase si tinere ·
asigura intretinerea in adapost, a animalelor
nesolicitate de catre cetateni, conform Hotararilor Consiliului Local cu
respectarea actelor normative in vigoare (Legea nr. 227/2002 si O.G. nr. 55) ·
se preocupa de efectuarea la timp si in bune conditii a
depistarii si prevenirii bolilor infectioase la animale conform normelor
sanitar-veterinare ·
organizeaza tinerea evidentei intregii activitati de
intretinere a animalelor in adapost, a documentelor primare impuse de normele
sanitar-veterinare, din momentul intrarii si pana la iesire ·
stabiliste ratiile alimentare pentru fiecare grupa de
varsta a animalelor, controlul acestora in toate fazele de prelucrare,
depozitare si transport, in vederea prevenirii, patrunderii in circuitul
alimentar a unor produse contaminate ·
urmareste modul de administrare a hranei si apei la
animale ·
urmareste programul de modernizare si reabilitare a
gradinii zoologice, aducerea de exponate noi, prin achizitie-donatie, din
tara si strainatate ·
asigura spatiul necesar fiecarui animal in raport de
varsta si marimea acestuia, conform normativelor europene ·
asigura pregatirea de specialitate a personalului de
executie ·
participa la simpozioane, expozitii sau alte forme de specializare ·
raspunde
disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu
dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor ce-i revin |
Art. 18 |
·
intocmeste programul de dezvoltare pentru activitatea
de agrement, pe care il supune spre aprobare conducerii Administratiei Parcului
Memorial “Constantin Stere” ·
indruma si raspunde de activitatea de agrement din parc
si plaja ·
executa masurile de mentinere in stare de folosire a
locurilor de agrement si a dotarilor existente, in vederea folosirii acestora
pentru agrement si pescuit ·
executa si raspunde de incasarea sumelor provenite din
serviciile prestate catre populatie sau persoane fizice in legatura cu
vizitarea parcului, a gradinii zoo, agrement pe lacuri, pescuit etc. ·
executa si urmareste realizarea investitiilor privind
dezvoltarea activitatilor de agrement dupa caz ·
foloseste eficient forta de munca din cadrul
serviciului ·
intocmeste referate si propune sanctiuni pentru
personalul care incalca sarcinile de serviciu, sau propune stimulari ·
propune masuri pentru imbunatatirea activitatii si se
preocupa de obtinerea de venituri ·
asigura supravegherea activitatii de intretinere si
dezvoltare a Parcului Memorial ˝”Constantin Stere”˝ Bucov ·
intocmeste referate de necesitate pentru aprovizionarea
cu materiale, piese schimb, echipamente, etc. ·
verifica incasarile zilnice provenite din activitatile
de agrement si le raporteaza directorului ·
vizeaza bonurile
de iesire din
magazie pentru materialele
ridicate necesare procesului
de productie de catre
personalul serviciului ·
intocmeste bonurile de consum pentru intreg
serviciul ·
impreuna cu serviciul Marketing se ocupa de organizarea
diferitelor festivitati ·
stabileste atributii, sarcini, responsabilitati pentru
personalul serviciului ·
raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de
protectia muncii, de prevenire si stingere a incendiilor, asigura echipamentul de protectie
si de lucru si
de calitatea productiei
si serviciilor ·
raspunde de incadrarea
in consumurile specifice, lunar ·
raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in
conformitate cu dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor Exercita si alte
sarcini stabilite de conducerea
A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul
sau de activitate. |
Art. 19 |
Este subordonat directorului. ·
intocmeste planul de venituri si cheltuieli ale
activitatii proprii pana la 30 noiembrie a anului anterior celui pentru care se
face planul pentru activitatea de zone verzi
si productie (sera si pepiniera) ·
prezinta proiectul, planul de productie cat si planul
de venituri si cheltuieli spre avizare conducerii Administratiei Parcului Memorial “Constantin Stere” ·
indruma si raspunde de producerea materialului
dendrofloricol din sera si pepiniera; in acest scop va exista in permanenta
un registru pentru dispozitii scrise, pentru seful formatiei productie ·
indruma si raspunde de
evidentierea lucrarilor pe culturi sau grupe de culturi cu tehnologie
asemanatoare, atat pentru produsele obtinute in sera, cat si pentru cele obtinute in pepiniera si camp ·
vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru
materialele ridicate de catre personalul serviciului, materiale necesare procesului
de productie ·
raspunde de incadrarea in consumurile specifice si
justifica lunar consumul de materiale
ridicate de la magazie, pe culturi ·
intocmeste referatele de necesitate pentru
aprovizionarea cu materiale, unelte, etc., necesare proceselor de productie ·
intocmeste saptamanal programul de lucru la sera,
pepiniera si zone verzi; urmareste realizarea acestuia, foloseste eficient
forta de munca si asigura conditii corespunzatoare de munca ·
stabileste atributiuni, sarcini, responsabilitati
pentru personalul serviciului ·
raspunde de respectarea
instructiunilor de functionare a centralei termice din cadrul serei,
incadrandu-se in cotele repartizate privind consumul lunar de gaze naturale ·
calculeaza manopera conform normativelor, centralizeaza
situatiile de lucrari si le inainteaza pentru semnatura conducerii A.P.M.C.S ·
intocmeste anual planul de plantare a materialului
dendrologic pentru spatii verzi ·
elaboreaza programul de activitate saptamanal, lunar si
trimestrial pentru amenajarea si intretinerea spatiilor verzi ·
intocmeste referate si propune sanctiuni pentru
personalul serviciului care incalca sarcinile de serviciu, sau propune
stimulari ·
asigura asistenta tehnica de specialitate si urmareste
respectarea procesului tehnologic ·
impreuna cu conducerea A.P.M.C.S. repartizeaza zilnic utilajele in functie de necesitati si disponibilitati si
urmareste activitatea acestora, pentru folosirea lor cu randament ·
propune masuri pentru imbuntatirea activitatii si
obtinerea de venituri ·
intocmeste programe de taieri a arborilor uscati,
programe pe care le urmareste si coordoneaza ·
stabileste si obtine autorizatiile necesare in vederea
efectuarii taierilor de arbori ·
pentru arborii taiati din spatiile verzi va respecta
Hotararile Consiliului Local Ploiesti ·
stabileste amplasarea materialului dendrofloricol care
se planteaza, cat si speciile respective ·
stabileste de asemenea perioada optima de plantare ·
asigura si raspunde de respectarea
legislatiei in vigoare pentru
domeniul sau de
activitate, de calitatea productiei
si prestatiilor ·
informeaza operativ in
legatura cu eventualele evenimente care se petrec in sectorul de activitate ·
raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de
protectie a muncii, de prevenire si stingere a incendiilor pentru personalul
din subordine, de calitatea productiei
si prestatiilor ·
raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in
conformitate cu dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor ce-i
revin |
Art. 20 |
Serviciul
Intretinere, Confectii si Reparatii - atributii, sarcini, responsabilitati: Este
subordonat directorului
adjunct. ·
coordoneaza si indruma activitatea intregului personal
din cadrul atelierului ·
raspunde de intreaga activitate desfasurata de
personalul serviciului ·
intocmeste planul de revizii si reparatii al masinilor,
utilajelor, instalatiilor din dotarea A. P.M.C.S. ·
intocmeste anual un plan de aprovizionare si de cate
ori este nevoie, referate de necesitate pentru utilajele din cadrul
serviciului cat si pentru centralele termice ·
receptioneaza lucrarile de reparatii efectuate de terti
la masini, utilaje, instalatii ·
preda catre noii angajati si preia de la cei care
pleaca din unitate, masinile, utilajele, instalatiile ·
vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru
materialele necesare desfasurarii activitatii serviciului ·
la sfarsitul fiecarei
luni se va intocmi situatia justificativa a materialelor ridicate de la
magazie ·
raspunde de buna
functionare a tuturor utilajelor, masinilor si aparatelor ·
pastreaza cartile tehnice
ale utilajelor si instalatiilor in care opereaza evenimentele si alte
informatii in legatura cu acestea conform normelor legale ·
intocmeste documentatia
necesara, cand este cazul, pentru scoaterea din functiune a mijloacelor fixe
uzate in conformitate cu prevederile legale si asigura, dupa aprobare,
casarea fizica a obiectelor in cauza cu executarea tuturor operatiilor si
lucrarilor prevazute de lege ·
asigura inscrierea in
circulatie a utilajelor care circula pe caile publice, realizarea verificarilor si autorizarilor
prevazute de reglementarile in vigoare ·
raspunde de dotarile din
spatiile verzi, de banci, de hidranti de apa (instalatiile de alimentare cu
apa), in sensul repararii si
intretinerii acestora ·
elaboreaza
norme si normative
tehnice, instructiuni de functionare si exploatare a utilajelor, instalatiilor,
prescriptii, norme de manipulare, depozitare si folosire a
materialelor, alte norme specifice
activitatii ·
raspunde de siguranta in functiune a
instalatiilor mecano-energetice si
de automatizari ·
elaboreaza
planul anual de verificare metrologica ·
raspunde de stricta
aplicare a dispozitiilor legale
privind instalatiile sub presiune si mijloacelor de
ridicare ·
elaboreza
impreuna cu sefii
de compartimente, programul
de pregatiri de iarna ·
desfasoara
activitatea de informare si instruire privind cunoasterea si respectarea
regulilor si masurilor de
aparare contra incendiilor ·
verifica
modul de aplicare a normelor de
aparare impotriva incendiilor ·
verifica
personalul numit cu manipularea
mijloacelor de interventie ·
stabileste
restrictii la utilizarea
focului deschis si efectuarea de
lucrari cu substante
inflamabile, pentru a preveni producerea de incendii
sau explozii ·
stabileste sarcini pe fiecare post si instruieste
personalul cu privire la sarcinile
fiecaruia ·
raspunde de buna
functionare si conservare a utilajelor din dotare ·
verifica prezenta
zilnica, punctualitatea, disciplina la locul de munca a salariatilor
serviciului si ia masuri in consecinta ·
raspunde de modul cum se
utilizeaza forta de munca, utilajele, de calitatea muncii prestate de catre
salariati ·
raspunde de incadrarea in
consumurile specifice de carburanti si celelalte materiale ·
propune masuri pentru
imbunatatirea activitatii ·
raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de
protectie a muncii, de prevenire si stingere a incendiilor pentru personalul
din subordine, de calitatea productiei
si prestatiilor ·
colaboreaza cu toate
serviciile si din cadrul A. P.M.C.S. ·
informeaza operativ in
legatura cu eventualele evenimente care se petrec in sectorul de activitate ·
raspunde disciplinar,
material sau penal, dupa caz, in
conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de
serviciu Exercita si
alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S., pentru
domeniul sau de
activitate. |
Art. 21 |
Biroul
Resurse Umane si Protectia Muncii – atributii, sarcini ,
responsabilitati: Este
subordonat directorului. ·
asigura aplicarea reglementarilor legale privind
salarizarea personalului din A.P.M.C.S. Ploiesti ·
intocmeste proiectul de hotarare pentru aprobarea de
catre Consiliul Local al municipiului Ploiesti al organigramei, statului de
functii si numarului de personal, impreuna cu anexele legale ·
in colaborare cu Serviciul Financiar - Contabilitate
stabileste necesarul fondului de salarii si alte drepturi ale personalului,
in vederea inscrierii in proiectul de buget ·
intocmeste actele necesare angajarii ·
intocmeste adeverintele de salariat necesare pentru
rezolvarea unor probleme ale salariatilor ·
intocmeste legitimatii de serviciu pentru salariati si
semneaza pentru intocmire ·
efectueaza lucrarile legate de incadrarea,
transferarea, pensionarea si incetarea contractului de munca pentru
personalul din cadrul APMCS ·
pana la data de 2 ale fiecarei luni depune statul de
functii pentru luna precedenta la Serviciul Financiar-Contabilitate, sub
semnatura directa a sefului de birou ·
verifica si transmite Serviciului
Financiar-Contabilitate modificarile cu privire la sporuri ·
intocmeste decizii de angajare, transfer, desfacere de contracte
de munca si alte tipuri de decizii si semneaza pentru intocmire ·
inregistreaza si verifica concediile medicale, fara
plata, de odihna, verificand corectitudinea inscrierii acestora in foile de
prezenta si le va depune odata cu concediile la Serviciul
Financiar-Contabilitate ·
asigura intocmirea, completarea si pastrarea carnetelor
de munca ale salariatilor APMCS ·
la angajarea personalului va lua declaratiile pe
propria raspundere a salariatului si toate actele necesare in vederea
intocmirii fiselor fiscale ce se vor depune la Serviciul
Financiar-Contabilitate ·
calculeaza salariile noilor angajati si a modificarilor
intervenite ·
urmareste evidenta personalului sezonier in functie de
numarul de muncitori sezonieri aprobat prin organigrama ·
intocmeste raporturile statistice specifice
compartimentului ·
se ocupa de inregistrarea si pastrarea fiselor de
evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor si a fiselor
posturilor din cadrul serviciilor proprii ale APMCS ·
organizeaza concursuri si examene in vederea ocuparii
posturilor vacante ·
respecta normele de Protectia Muncii si P.S.I. ·
semneaza pentru toate documentele intocmite ·
asigura desfasurarea activitatii
de protectia muncii conform legislatiei in
vigoare, efectueaza instructajul informativ
general ·
intocmeste lista
cu locurile periculoase ( pericol deosebit
si pericol iminent de
accidentare ) in conformitate cu
normele metodologice de aplicare a
Legii nr. 90/1996. ·
elaboreaza liste de
dotare cu echipament de protectie si de lucru in conformitate cu
legislatia in vigoare, precum
si cu materialelor igienico-sanitare ·
cerceteaza accidentele
de munca, care produc
incapacitate temporara de
munca de cel putin
trei zile ·
raspunde disciplinar,
material sau penal, dupa caz, in
conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de
serviciu Exercita si alte sarcini
stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau
de activitate. |
Art. 22 |
Juridic – Contencios
- atributii, sarcini ,
responsabilitati: Este subordonat
directorului. ·
urmareste si asigura
respectarea legislatiei in vigoare
de catre toti
salariatii unitatii ·
intocmeste actiuni,
intampinari, raspunsuri, precizari, concluzii, in dosarele existente pe rol
la instantele de judecata ·
asigura consultanta
juridica tuturor compartimentelor functionale ·
asigura informarea
curenta a factorilor de
decizie cu privire
la actele normative
nou aparute ·
reprezinta A.P.M.C.S. Ploiesti la instantele de
judecata de orice grad ·
exercita caile de atac la instantele de judecata ·
verifica legalitatea contractelor, conventiilor, contractelor de locatie
si a altor
documente care implica
unitatea ·
avizeaza deciziile referitoare la angajarea,
incheierea, modificarea sau incetarea raporturilor de
munca |
Art. 23 |
Biroul
Administrativ - atributii, sarcini , responsabilitati: Este subordonat directorului adjunct . ·
asigura organizarea activitatii de paza, precum si contractarea de servicii
de paza, potrivit legii, in cadrul A. P.M.C.S. ·
primeste, inregistreaza si repartizeaza documentele
interne, sesizari, reclamatii, asigura expedierea corespondentei,
inclusiv evidenta stampilelor ·
asigura desfasurarea activitatii adminstrative in
cadrul unitatii ·
asigura
activitatea de secretariat
a conducerii ·
asigura evidenta, selectionarea, pastrarea si casarea
documentelor inregistrate si retinute
in arhiva ·
intocmeste nomenclatorul cu termenele de pastrare a
documentelor proprii, precum si a materialelor preconstituite sau
create in unitate ·
organizeaza, conduce si controleaza activitatea de paza
precum si modul de executare a serviciului ·
informeaza de indata conducerea unitatii si Politia
despre evenimentele privind activitatea de paza si tine evidenta
acestora ·
propune conducerii unitatii masuri pentru
perfectionarea activitatii de paza ·
executa programe de pregatire profesionala specifica a
personalului de paza din subordine ·
asigura circulatia personalului unitatii si a
persoanelor din afara, potrivit normelor proprii A.P.M.C.S., propune reguli
de acces si raspunde de aplicarea acestora ·
elaboreaza si urmareste realizarea planului de paza al
unitatii, stabilind necesarul de personal si mijloacele tehnice de paza, pe
care il supune avizului de specialitate al organelor in drept ·
asigura instalarea la toate punctele de lucru a firmei
unitatii ·
cunoaste si respecta prevederile R.O.I. si R.O.F. ·
intocmeste fisele posturilor pentru salariatii
serviciului si ii instruieste cu privire la sarcinile fiecaruia ·
propune masuri specifice pentru asigurarea securitatii
si sigurantei din punct de vedere material si administrativ; ·
intocmeste referate pentru dotarea cu materiale
specifice personalului de paza ·
reprezinta directorul A.P.M.C.S. in actiuni organizate
de alte institutii pe linie de paza si ordine publica ·
executa instructaj de protectie a muncii si prevenire
si stingere a incendiilor cu personalul din cadrul biroului ·
executa planificarea lunara a personalului de paza in
serviciu ·
intocmeste pontajele lunare pentru personalul
biroului ·
intocmeste planificarea anuala a concediilor de odihna
pentru personalul biroului ·
intocmeste propuneri pentru bugetul de venituri si
cheltuieli pentru anul urmator in ceea
ce priveste Biroul Administrativ ·
raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz,
pentru neindeplinirea atributiilor ce ii revin |
Art. 24 |
Serviciul
Financiar - Contabilitate -
atributii, sarcini, responsabilitati: Este subordonat directorului. Organizeaza si conduce evidenta
contabila in conformitate cu prevederile Legii 82/1991 si normele specifice
M.F. pentru care asigura urmatoarele activitati: ·
darea de seama
pe baza de bilant, trimestrial ·
intocmeste proiectul bugetului de venituri si
cheltuieli impreuna cu directorul A.P.M.C.S. si participarea personala a
celorlalti conducatori de compartimente, cu fundamentarea
corespunzatoare veniturilor si
cheltuielilor pentru fiecare activitate in parte ·
exercita controlul financiar preventiv in conformitate
cu normele legale ·
este in drept sa respinga la viza actele al caror
obiect si forma nu sunt in concordanta cu prevederile legii ·
ia masuri ca
actele reprezentand cheltuieli efectuate fara viza de control preventiv sa nu
se inregistreze pe costurile A.P.M.C.S. si sa sesizeze in scris pe directorul
unitatii pentru efectuarea cercetarilor si stabilirea persoanelor
raspunzatoare de producerea prejudiciului,
in vederea intocmirii actelor de imputare si recuperare ·
impreuna cu sefii de servicii propune directorului
tarife si preturi pentru
produsele si servicile
prestate ·
organizeaza evidenta contabila a creantelor (clienti si
debitori), emiterea documentelor legale pentru incasarea la termenele
prevazute in actele care au generat creantele in cauza si urmarirea incasarii
acestora, inclusiv majorarile legale de intarziere ·
asigura participarea personalului contabil la
efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului si stabilirea diferentelor
(plusuri si minusuri) rezultate in urma acesteia ·
verifica si avizeaza cu privire la legalitatea
propunerilor comisiei de inventariere in legatura cu modul de suportare a
minusurilor de inventar si opereaza in contabilitate inregistrarile de
regularizare a diferentelor ·
asigura intocmirea statelor de plata a salariilor si
alte drepturi legale cuvenite salariatilor in cadrul A.P.M.C.S., pe baza
listelor de pontaj si a statelor de plata, din care preia elementele
componente privind incadrarea si salarizarea salariatilor ·
semneaza statele de plata pentru control financiar
preventiv ·
intocmeste lunar balanta de verificare a conturilor
contabile si sintetice si executia de casa a bugetului A.P.M.C.S. pe perioada
cumulata de la inceputul anului curent, iar trimestrial darea de seama contabila privind veniturile si
cheltuielile ·
Analizeaza permanent situatia disponibilului in banci
si la casieria unitatii ·
intocmeste permanent situatiile de plata catre
furnizori in vederea decontarii facturilor ·
intocmeste lunar executia bugetara pe total unitate si
pe fiecare sector de activitate in parte si urmareste incadrarea stricta a
tuturor elementelor de cheltuieli in prevederile bugetare ·
analizeaza permanent situatia conturilor “ clienti si
debitori” prin emiterea documentelor legale pentru incasarea la termenele
prevazute, calculand dupa caz majorari de intarziere ·
conform legislatiei in vigoare, inventariaza anual
toate elementele patrimoniale de activ si pasiv cu inregistrarea acestora
intr-un document vizat de D.G.F.P. Prahova denumit “ registru de inventar” ·
intocmeste lunar registrul jurnal cu inscrierea rulajelor
debitoare si creditoare ·
verifica si vizeaza deconturile de cheltuieli,
dispozitiile de plata si incasare dupa caz, justificarea avansurilor spre
decontare, etc. ·
intocmeste lunar declaratiile catre CASS, CAS, Somaj,
avand la baza statele lunare de plata si distribuirea lor la organele in
drept ·
intocmeste anual fisele fiscale pentru toti salariatii
unitatii si transmiterea lor la unitatea fiscala ·
intocmeste lunar si anual situatii statistice privind
numarul de personal, salariul mediu
lunar, pe domenii de activitate si le transmite la Centrul Judetean de Statistica ·
prezinta situatiile si documentele la controlul Curtii
de Conturi ·
raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea
atributiunilor de serviciu Exercita si alte
sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau
de activitate. |
Art. 25 |
Biroul Aprovizionare, Desfacere, Transport - atributii, sarcini, responsabilitati: Este subordonat
directorului adjunct. ·
asigura achizitionarea materiilor prime, materialelor,
pieselor de schimb si altor materiale consumabile necesare activitatii de
productie din cadrul A.P.M.C.S. Ploiesti, pe baza referatelor aprobate, in
cantitatile inscrise in referat ·
organizeaza receptia si gestionarea in magazie a
bunurilor aprovizionate, precum si eliberarea acestora pentru consum, pe baza
de bonuri intocmite si semnate de persoanele imputernicite in acest scop ·
asigura evidenta operativa a miscarii stocurilor, preda
zilnic la contabilitate documentele de receptie si de consum, participa la
inventarierea anuala a stocurilor ·
asigura aprovizionarea si desfacerea productiei proprii
si tine evidenta operativa a activitatilor specifice ·
intocmeste necesarul
de materiale , echipament
de protectie si
de lucru, materiale igienico-sanitare, pe baza propunerilor
sefilor de servicii ·
urmareste
valorificarea deseurilor ca
urmare a efectuarii
casarilor ·
participa la initierea si desfasurarea procesului de
achizitie publica, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare ·
raspunde pentru realitatea, regularitatea si
modalitatea operatiunilor inscrise in documentele elaborate ·
colaboreaza cu serviciul Marketing in vederea
identificarii celor mai eficiente modalitati de aprovizionare cu materii
prime, materiale, etc. ·
verifica foile de parcurs, calculeaza consumurile de
combustibil conform normativelor, tine evidenta fiselor activitatii
zilnice pentru parcul auto al APMCS ·
intocmeste referate in cazul in care exista diferente
nejustificate, in vederea inregistrarii plusurilor sau imputarii minusurilor
celor vinovati ·
raspunde de aplicarea legislatiei in vigoare pentru
domeniul sau de activitate ·
respecta normele P.M. si P.S.I. si raspunde de
neaplicarea lor de catre personalul din cadrul serviciului ·
stabileste sarcini pe fiecare post si instruieste
subalternii cu privire la sarcinile fiecaruia ·
raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cudispozitiile legale
pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu Exercita si alte
sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau
de activitate. |
Art. 26 |
Compartiment
Control Financiar Intern - atributii,
sarcini, responsabilitati: Este subordonat directorului. Controlul Financiar
Intern se efectueza la nivel de unitate. ·
exercita controlul financiar in conformitate cu normele
legale in vigoare ·
efectueaza controlul la casieria institutiei periodic
si a documentelor din registrul de casa ·
verifica sistematic toate operatiunile din punct de
vedere al legalitatii, regularitatii incadrarii in limitele stabilite
potrivit legii ·
controleaza modul de folosire a fondurilor primite de
la bugetul local ·
verifica modul de intocmire a proiectului bugetului de
venituri si cheltuieli ·
verifica situatia contabila a creantelor
(clienti,debitori), verifica modul intocmirii documentelor legale pentru
incasarea acestor sume la termenele prevazute in actele care au generat
creantele in cauza ·
verifica modul de respectare a normelor legale in
vigoare privind organizarea si desfasurarea inventarierii patrimoniale ·
verifica existenta si autenticitatea documentelor
justificative care stau la baza inregistrarii in contabilitate ·
efectueaza controlul asupra tuturor documentelor si
gestiunii existente in cadrul unitatii ·
verifica trimestrial situatiile financiare, lunar
balanta de verificare contabila precum si conturile de executie bugetara pe
domenii de activitate ·
vizeaza modificarea repartizarii pe trimestre a
Bugetului de Venituri si Cheltuieli, in functie de veniturile incasate si
cheltuielile efectuate ·
respecta si aplica prevederile R.O.F. si R.O.I. ·
raspunde administrativ, civil si penal, dupa caz, in
conformitate cu prevederile legale de aplicare corespunzatoare a legilor,
Hotararilor de Guvern , Hotararilor Consiliului Local si a altor acte normative ·
sa cunoasca si sa aplice in mod corect legislatia in
vigoare ·
exercita si alte atributii stabilite de Directorul
A.P.M.C.S. Ploiesti Exercita si alte
sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau
de activitate. |
Art. 27 |
Serviciul
Marketing, Programare, Dezvoltare - atributii, sarcini, responsabilitati: Este subordonat
directorului adjunct. ·
elaboreaza planuri de marketing, programe de
publicitate si promovare a produselor si serviciilor oferite de A.P.M.C.S.
Ploiesti ·
implementeaza planurile mai sus mentionate, urmarind
realizarea lor si monitorizarea efectelor ·
stabileste un buget pentru realizarea planurilor de
marketing si inaintarea spre aprobare a acestuia ·
elaboreaza in colaborare cu Serviciul Informatica din
cadrul Primariei Ploiesti materiale publicitare (brosuri, pliante, afise, mape
de prezentare, fluturasi, etc.) precum si materiale de prezentare ale
gradinii zoo (intretinerea paginii de web,etc.) ·
intocmeste un program de desfasurare a manifestarilor
pe specificul A.P.M.C.S. din cursul unui an si stabileste impreuna cu
conducerea, planul de participare a institutiei la astfel de manifestari
precum si vizite de lucru la institutii similare din tara (gradini zoologice,
parcuri de agrement) ·
elaboreaza planuri de cercetare a pietei pentru
determinarea de noi produse si servicii care pot fi oferite de A.P.M.C.S.
pentru cresterea veniturilor proprii , implementarea planului si a raportului
final asupra activitatii de cercetare ·
creeaza si actualizeaza baza de date cu sponsorii
A.P.M.C.S., cu distribuitorii autorizati pentru produsele care se vand prin
magazinele A.P.M.C.S. ·
mentine relatii
de colaborare cu furnizorii de servicii de agrement si atrage noi sponsori si
investitori, pentru cresterea gradului de atractivitate a Parcului Memorial
“Constantin Stere” Ploiesti ·
stabileste si mentine relatiile cu mass-media numai cu
acordul directorului ·
creeaza baza de
date cu persoanele de contact din mass-media ·
creeaza baza de date cu tarifele de publicitate
practicate de firmele (ziarele) de specialitate ·
actualizeaza periodic baza de date ·
raspunde de corectitudinea datelor introduse in baza de
date ·
raspunde de imaginea institutiei in relatia cu
mass-media ·
participa la activitati de consultanta in domeniul
marketingului, la incheierea de conventii si contracte legate de desfasurarea
de manifestatii si serbari desfasurate pe perimetrul Parcului Memorial “Constantin Stere”
Ploiesti ·
mentine relatii bune cu agentii economici care au
spatii inchiriate in scopuri comerciale in incinta Parcului Memorial
“Constantin Stere” Ploiesti si atrage
noi astfel de agenti ·
atrage si urmareste sub supravegherea directorului
adjunct si in colaborare cu Oficiul Juridic buna desfasurare a serbarilor
organizate de firme pe teritoriul Parcului Memorial “Constantin Stere”
Ploiesti ·
se preocupa de gasirea de cumparatori pentru produsele
obtinute din activitatea proprie a
Parcului Memorial “Constantin Stere” Ploiesti si initiaza noi
activitati generatoare de profit ·
stabileste si mentine contacte cu producatorii si
firmele de distributie care aprovizioneaza magazinele A.P.M.C.S. Ploiesti ·
stabileste sortimentele, cantitatea de marfa si pretul
de vanzare al marfurilor din magazinele A.P.M.C.S. Ploiesti, in conditii de
rentabilitate si in functie de cererea de pe piata ·
se ocupa de obtinerea autorizatiilor de comercializare
si functionare a magazinelor
A.P.M.C.S. Ploiesti ·
raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale
pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu Exercita si alte sarcini
stabilite de conducerea A.P.M.C.S.Ploiesti, pentru domeniul sau
de activitate. |
Art. 28 |
Personalul de executie: ingineri, tehnicieni, personal
de specialitate, muncitori calificati si necalificati, indiferent de durata
angajarii, au urmatoarele indatoriri principale: ·
sa se prezinte la lucru la ora prevazuta in programul
de lucru, in deplina capacitate de munca pentru a putea executa in conditii bune
sarcinile postului ·
sa utilizeze timpul de lucru exclusiv pentru realizarea
lucrarilor programate si sa nu inceteze lucrul inainte de ora prevazuta in
programul aprobat ·
sa cunoasca procesele, procedurile si regulile necesare
executarii lucrarilor specifice postului si sa se autoinstruiasca pentru
cresterea calitatii lucrarilor ·
sa urmareasca respectarea contractelor cu clientii si
furnizorii ·
sa cunoasca regulile necesare executarii lucrarilor
specifice postului si sa se autoinstruiasca pentru cresterea calitatii
lucrarilor ·
sa foloseasca echipamentul de lucru si de protectie
exclusiv in timpul cat este prezent la serviciu ·
sa execute intocmai sarcinile de serviciu primite de la
seful direct si sa nu paraseasca locul de munca fara aprobarea data de cei in
drept ·
sa respecte ordinea si disciplina la locul de munca,
precum si normele de conduita in relatiile cu ceilalti membri ai
colectivului, sa dea dovada de cinste si corectitudine, precum si de respect
fata de superiori ·
sa se supuna controlului efectuat de catre organele si
persoanele imputernicite sa-l faca si sa aiba fata de cei in cauza o
atitudine corespunzatoare, civilizata ·
sa nu se prezinte la serviciu aflat sub influenta
alcoolului ·
in caz de imbolnavire, sa anunte prin orice mijloace pe
seful compartimentului, pentru inregistrarea corespunzatoare in pontaj, iar
la revenirea la serviciu sa prezinte certificatul medical de scutire,
eliberat de unitatea sanitara imputernicita sa-l emita, pentru a putea
beneficia de indemnizatia prevazuta de lege ·
sa aduca la cunostinta
Biroului Resurse Umane - Protectia
Muncii toate modificarile din viata personala si a familiei sale
privind schimbarea actului de identitate, starea civila, situatia militara,
nasteri sau decese in familie, schimbarea domiciliului, persoane intretinute etc. ·
urmareste mentinerea unei relatii favorabile cu
sponsorii A.P.M.C.S. Ploiesti si atragerea de noi sponsori si investitori ·
stabileste un plan de dezvoltare al A.P.M.C.S. Ploiesti
care sa asigure cresterea veniturilor realizate ·
mentine relatia cu Serviciul Informatica din Primaria
Ploiesti si se ingrijeste de actualizarea prezentarii A.P.M.C.S. Ploiesti pe
internet si alte suporturi media; |
Art. 29 |
Incalcarea cu vinovatie
de catre angajati, indiferent de
functia sau postul pe care il ocupa, a obligatiilor de serviciu prevazute in
prezentul regulament cat si in fisa postului, inclusiv a normelor de
completare, constituie abatere si se sanctioneaza disciplinar sau
administrativ, dupa caz, conform art.100, alin.1, din Codul Muncii cu : ·
mustrare; ·
avertisment; ·
retragerea uneia sau mai multor gradatii de salarizare pe
operioada de 1-3 luni, iar in cazul celor incadrati cu salariul la nivelul de
baza, diminuarea acestuia cu 5-10% pe aceiasi perioada; ·
reducerea salariului si a indemnizatiei de conducere pe
o durata de 1-3 luni cu 5-10% pe aceiasi perioada; ·
retrogradarea in functie sau in gradatie in cadrul
aceleiasi profesii pe o durata de 1-3 luni; ·
desfacerea disciplinara a contractului de munca. Pentru abaterile care intrunesc conditiile
unei infractiuni vor fi sesizate organele de cercetare penala in conformitate
cu dispozitiile legale. |
Art. 30 |
Sanctiunile sunt
aplicate de catre directorul Administratiei Parcului Memorial „Constantin
Stere”, care emite decizii, in conformitate cu prevederile Codului Muncii.
Incepand cu data de 1 martie 2003,
sanctiunile aplicabile sunt cele prevazute de Legea nr.53/2003 – Codul
Muncii. |
Art. 31 |
Sanctionarea
disciplinara aplicata, se comunica in scris angajatului in cauza,
indicandu-se termenul de contestatie si organele competente sa o solutioneze. |
Art. 32 |
Litigiile de orice fel cu terte persoane,
juridice sau fizice, in care A.P.M.C.S. Ploiesti este parte, vor fi preluate
spre solutionare de catre Oficiul Juridic - Contencios din cadrul A.P.M.C.S.
Ploiesti. |
Art. 33 |
Prezentul Regulament de
Organizare si Functionare al Administratiei Parcului Memorial “Constantin
Stere” a fost aprobat prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului
Ploiesti nr. 33 din data de 28.02.2003 si intra in vigoare la aceasta data,
de la care inceteaza aplicarea Regulamentului anterior aprobat de Consiliul
Local al municipiului Ploiesti, prin Hotararea nr.109/28.06.2002. |
Art. 34 |
Prezentul Regulament
poate fi modificat ori de cate ori necesitatile legale de organizare si
functionare o impun. |
Art. 35 |
Prezentul Regulament se
completeaza cu celelalte reglementari legale. |