Organizarea Primariei Municipiului Ploiesti

sigla municipiului Ploiesti

Pagina principala


 

DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA, JURIDIC, RELATII CU PUBLICUL

SERVICIUL SECRETARIAT, REGISTRATURA, ARHIVA

Sef serviciu – Mihaela Lucaci – tel. 115982

 

*   eliberare de copii pentru dispozitii, decizii, hotarari

*   copii decizii ale Primariei municipiului Ploiesti din perioada 1968 - 2000

*   copii autorizatii constructie (imobile din 1968 - 2000)

*   copii avize - Serviciul Cadastru

*   copii decrete de expropiere in vederea construirii de locuinte

*   copie acte contabilitate

*   copii dosare carti munca primarie

*   copie state salarii

*   probleme arhiva, acte administrative

*   eliberari adeverinte rol agricol 1959 - 1990 (conform registrelor agricole)

*   copii documente necesare eliberarii actelor de stare civila (nasteri, casatorii, decese) incepand cu anul 1941

*   copii dosare infieri incepand cu anul 1954

*   copii decrete nationalizare imobile

 

Cererile, adresate conducerii se depun la Registratura Primariei, Registratura Directiei de Urbanism, amenajarea teritoriului si cadastru sau la Registratura Directiei fiscale, in functie de obiectul cererii. Conform Legii contenciosului administrativ, cererile vor primi raspuns in termen de cel mult 30 de zile de la data depunerii. In cadrul Serviciului Secretariat, registratura, arhiva al Primariei Ploiesti, aceste cereri primesc raspuns in maxim 14 zile.

 

*   Registratura Primariei Ploiesti

                 – Palatul administrativ, B-dul. Republicii nr. 2, intrarea C, camera 66

*   Registratura Directiei Urbanism, amenajarea teritoriului si cadastru

                 – str. Stefan Greceanu Bl. A 8, parter

*   Registratura Directiei fiscale

                  – B-dul. Independentei nr. 16

 

Back to top