MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
ANUNTURILE POSTURILOR SCOASE LA CONCURS
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
 
 
 
 

În vederea desemnării unui consilier de etică din cadrul Primăriei municipiului Ploieşti, prin Dispoziția nr.1893/12.03.2025 s-au stabilit procentele atribuțiilor astfel: 90% aferente atribuţiilor funcţionarului public în exercitarea funcţiei publice pe care o deţine, respectiv 10% aferente atribuţiilor funcţionarului public în exercitarea calităţii de consilier de etică, din totalul atribuţiilor din fişa postului.

Cererea funcţionarilor publici care manifestă opţiunea de a dobândi calitatea de consilier de etică se va depune în perioada 14.03.2025 – 27.03.2025 la Registratura instituției, Piața Eroilor, nr.1A, parter.

Dosarele de candidatură ale funcţionarilor publici care manifestă opţiunea de a dobândi calitatea de consilier de etică se vor depune în perioada 14.03.2025 – 27.03.2025 la camera 609, etaj VI, la doamna Chifor Elena consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane, Organizare și Administrativ .

Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă următoarele documente:
a)scrisoare de intenţie, din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: motivaţia funcţionarului public pentru a dobândi calitatea de consilier de etică, asumarea faptului că prezintă deschidere şi disponibilitate pentru îndeplinirea atribuţiilor ce revin consilierului de etică, precum şi argumentele care îl recomandă pentru a îndeplini calitatea de consilier de etică;
b)copie a actului administrativ de numire a funcţionarului public în funcţia publică deţinută, certificată pentru conformitate cu originalul de către responsabilul din cadrul compartimentului de resurse umane al autorităţii sau instituţiei publice;
c)copie a diplomei de licenţă, certificată pentru conformitate cu originalul de către responsabilul din cadrul compartimentului de resurse umane al autorităţii sau instituţiei publice;
d)declaraţia de integritate, potrivit dispoziţiilor art. 452 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.

Verificarea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art.452 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare şi selectarea dosarelor de candidatură depuse de funcţionarii publici se va efectua în perioada 28.03.2025 – 02.04.2025.
Modalitatea de evaluare în cadrul interviului organizat în data de 04.04.2025 se va realiza de către primar împreună cu șeful serviciului Resurse Umane Organizare și Administrativ pentru funcționarii publici selectați, prin care sunt testate:

  • abilităţile de comunicare ale funcţionarilor publici selectaţi,
  • cunoştinţele teoretice ale funcţionarilor publici selectaţi cu privire la normele şi standardele de conduită prevăzute în partea a VI-a titlul II capitolul V secţiunea a 2-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.

Emiterea şi comunicarea actului administrativ de desemnare a consilierului de etică se va efectua în perioada 07.04.2025 – 11.04.2025.

 

 

Declaratie de integritate (doc)...AICI

Declaratie de integritate (pdf)...AICI

 

 

 
Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Compartimentul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si
intretinut de Compartimentul Informatica si Serviciul Relatii Publice

https://www.ploiesti.ro