NOTA DE INFORMARE: Pentru ca petiţia on-line a unui petiţionar sa poata fi luata în calcul, acesta trebuie sa precizeze, conform OUG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare următoarele informaţii:
Date de identificare - sunt elemente obligatorii pentru formularea unui răspuns, în functie de petiţionar: persoană fizică - numele, prenumele, adresa de domiciliu, date de contact - adresa de domiciliu, telefon, e-mail; persoană juridică – numele sau denumirea firmei/societății/ a profesionistului sub care își desfășoară comerțul, Cod Fiscal, sediul (social), adresa postala pentru corespondenta, telefon, e-mail.
OBSERVATII: Pecizăm că, petiţia anonimă şi/sau petiţia incompletă conform art. 7 al O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare, vor fi finalizate cu rezoluţia „ clasare si finalizare dosar– anonimă/ lipsă date de identificare/incompleta” astfel:
- petitia anonimă – este petitia în care nu sunt precizate datele de indentificare, dar prezinta date de contact.
- petiţie incompletă - petiționarul nu precizează datele de identificare sau nu specifică în mod clar, motivul depunerii petitiei si/sau solicitării audienței și completează formularul ca fiind „probleme personale și/sau strict secrete”, ori alte înscrisuri similare
Mentionam ca, solicitantul primeste raspuns din partea Primariei si/sau este invitat la audienta în functie de modul de solutionare. Pentru detalii suplimentare cetatenii pot suna la numarul de telefon 0244/516699 int. 427.