MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
ANUNTURILE POSTURILOR SCOASE LA CONCURS
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
 
 
 
 

Primăria Municipiului Ploieşti organizează examen de promovare în grad profesional imediat superior în data de 19.11.2024 ora 10.00 – proba scrisă, la sediul instituţiei din Ploiești, Piaţa Eroilor nr.1A, în conformitate cu prevederile art. 478 şi art. 479 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile art.156 din Anexa nr.10 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, pentru următoarele funcţii publice de execuţie:

Nr. crt.

Funcţia publică

Clasa

Gradul profesional deţinut

Structura funcţională

Grad profesional după promovare

1.

Consilier

I

Principal

Serviciul Cadastru şi Verificare Documentatii Tehnice

Superior

2.

Consilier

I

Principal

Compartimentul Dezvoltare Urbană si Metropolitană

Superior

3.

Consilier

I

Principal

Serviciul Mobilitate şi Trafic Urban

Superior

4.

Consilier

I

Principal

Compartimentul Informatică

Superior

5.

Consilier juridic

I

Principal

Serviciul Juridic - Contencios, Contracte

Superior

6.

Consilier

I

Asistent

Serviciul Publicitate, Valorificare Patrimoniu şi Autorizare Agenţi Economici

Principal

7.

Consilier

I

Asistent

Serviciul Dezvoltare, Administrare, Monitorizare Contracte Unităţi de Învăţământ, Sănătate, Culte

Principal

8.

Consilier

I

Asistent

Compartimentul Organizare Evenimente

Principal

Condiţiile  de participare la examen:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 479 alin. (1) cu excepţia literei b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:
-să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
-să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
-să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Dosarele de înscriere la examen se depun la sediul Primăriei Municipiului Ploieşti, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 18.10.2024 – 06.11.2024, inclusiv, şi conţin în mod obligatoriu următoarele documente:
- copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
- adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
- formularul de înscriere prevăzut la art.137 lit. ˮbˮ din Anexa nr.10 la O.U.G. nr.57/2019 cu modificările şi completările ulterioare, care poate fi descărcat accesând http://www.ploiesti.ro/cariera.php

Copiile de pe actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

BIBLIOGRAFIE/TEMATICĂ la concursul organizat în data de 19.11.2024 pentru promovarea în grad profesional imediat superior celui detinut:

1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica     Partea III: Administraţia publică locală
Partea VI  - Titlul II: Statutul funcţionarilor publici
Partea VII: Răspunderea administrativă;

2. Ordonanţa Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica  textul integral.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Ploieşti din Piaţa Eroilor nr.1A şi la secretarul comisiei doamna Chifor Elena consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ,  tel.0244/516699 int.406 şi e-mail resurseumane@ploiesti.ro.

 

Formular de inscriere (doc)...AICI

Formular de inscriere (pdf)...AICI

 

 

 
Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Compartimentul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si
intretinut de Compartimentul Informatica si Serviciul Relatii Publice

https://www.ploiesti.ro