Primãria municipiului Ploieºti a hotãrât, ca urmare a contestaþiilor depuse la Consiliul Naþional de Soluþionare a Contestaþiilor împotriva documentaþiei de atribuire, pânã la soluþionarea acestora, suspendarea a 3 proceduri de achiziþie publicã organizate pentru încheierea acordurilor – cadru având ca obiect urmãtoarele contracte:
„ Întreþinere/revizie, reparaþii ºi upgradare a sistemelor de semaforizare ºi
indicatoarelor luminoase cu led-uri în municipiul Ploieºti”;
“Întreþinere, reparaþii ºi modernizare strãzi ºi pasaje în municipiul Ploieºti”;
“Servicii de consultanþã ºi proiectare tehnicã pentru realizarea documentaþiilor de finanþare (documentaþii tehnico – economice fazele SF/DALI/PTH + CS/DTAC, cereri de finanþare, studii de impact de mediu, documente de licitaþie, etc) pentru proiecte de dezvoltare/modernizare a infrastructurii în municipiul Ploieºti”.
Motivul care stã la baza adoptãrii acestei hotãrâri îl reprezintã faptul cã primirea unei decizii a CNSC, care ar obliga autoritatea contractantã la mãsuri de remediere sau suplimentare a cerinþelor prevãzute în documentaþia de atribuire, dupã depunerea, respectiv deschiderea ofertelor, ar face imposibilã aplicarea acestor mãsuri ºi ar avea drept consecinþã imediata anulare a procedurii de achiziþie cu toate implicaþiile care ar decurge din aceasta: reluarea procedurii cu noi termene de organizare conform prevederilor legale, eventual depunerea unor alte contestaþii etc.
Termenul pânã la încheierea acordului-cadru prin organizarea unei alte proceduri este mai mare (aproximativ 2 luni ºi jumãtate) decât cel prevãzut de lege pentru soluþionarea contestaþiei (maxim 30 zile) ºi derularea în continuare, dupã încetarea suspendãrii, a actualei proceduri.
23 aprilie 2010 |