MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
NU RÄ‚ZBOIULUI!
DA PÄ‚CII!
Primăria Municipiului Ploiești 
este întotdeauna
alături de cei
aflați în nevoie!
Video...AICI
 
 
 
 
 
 
 
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
 
Municipiul Ploiesti
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
PROGRAM ZILNIC DE
ACTIVITATE AL DIRECȚIEI
TEHNIC-INVESTIȚII
 
 
 
 

Actualitate

 

Primãria municipiului Ploieºti a hotãrât, ca urmare a contestaþiilor depuse la Consiliul Naþional de Soluþionare a Contestaþiilor împotriva documentaþiei de atribuire, pânã la soluþionarea acestora, suspendarea a 3 proceduri de achiziþie publicã organizate pentru încheierea acordurilor – cadru având ca obiect urmãtoarele contracte:

•  „ Întreþinere/revizie, reparaþii ºi upgradare a sistemelor de semaforizare ºi

indicatoarelor luminoase cu led-uri în municipiul Ploieºti”;

•  “Întreþinere, reparaþii ºi modernizare strãzi ºi pasaje în municipiul Ploieºti”;

•  “Servicii de consultanþã ºi proiectare tehnicã pentru realizarea documentaþiilor de finanþare (documentaþii tehnico – economice fazele SF/DALI/PTH + CS/DTAC, cereri de finanþare, studii de impact de mediu, documente de licitaþie, etc) pentru proiecte de dezvoltare/modernizare a infrastructurii în municipiul Ploieºti”.

Motivul care stã la baza adoptãrii acestei hotãrâri îl reprezintã faptul cã primirea unei decizii a CNSC, care ar obliga autoritatea contractantã la mãsuri de remediere sau suplimentare a cerinþelor prevãzute în documentaþia de atribuire, dupã depunerea, respectiv deschiderea ofertelor, ar face imposibilã aplicarea acestor mãsuri ºi ar avea drept consecinþã imediata anulare a procedurii de achiziþie cu toate implicaþiile care ar decurge din aceasta: reluarea procedurii cu noi termene de organizare conform prevederilor legale, eventual depunerea unor alte contestaþii etc.

Termenul pânã la încheierea acordului-cadru prin organizarea unei alte proceduri este mai mare (aproximativ 2 luni ºi jumãtate) decât cel prevãzut de lege pentru soluþionarea contestaþiei (maxim 30 zile) ºi derularea în continuare, dupã încetarea suspendãrii, a actualei proceduri.

 

 

23 aprilie 2010

Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Serviciul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si intretinut de Serviciul Informatica si Serviciul Relatii Publice
Site-ul contine fisiere PDF, care pot fi citite cu Adobe Reader
http://www.ploiesti.ro