f
MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
MUNICIPALITATEA PLOIESTEANA
Piata Eroilor nr.1A
ZIUA CULTURII NATIONALE
TIRUL LUI MOS CRACIUN
1 DECEMBRIE 2020
1 DECEMBRIE 2020
1 DECEMBRIE 2020
DESCHIDEREA OFICIALA A ILUMINATULUI PUBLIC ORNAMENTAL DE SARBATORI 2020
DESCHIDEREA OFICIALA A ILUMINATULUI PUBLIC ORNAMENTAL DE SARBATORI 2020
DESCHIDEREA OFICIALA A ILUMINATULUI PUBLIC ORNAMENTAL DE SARBATORI 2020
DESCHIDEREA OFICIALA A ILUMINATULUI PUBLIC ORNAMENTAL DE SARBATORI 2020
HALELE CENTRALE
Str. Emile Zola nr.8
OROLOGIUL DIN TURNUL HALELOR CENTRALE
Str. Emile Zola nr.8
PALATUL ADMINISTRATIV
Bulevardul Republicii nr.2-4
PALATUL CULTURII
Str. Erou Calin Catalin nr.1
STATUIA LIBERTATII
Piata Eroilor
NOCTURNA - STATUIA LIBERTATII
Piata Eroilor
CATEDRALA SFANTUL IOAN
Bulevardul Republicii nr.12
BULEVARDUL REPUBLICII
NOCTURNA - BULEVARDUL REPUBLICII
Str. Emile Zola nr.8
PIATA EROILOR
ESPLANADA PALATULUI ADMINISTRATIV
Bulevardul Republicii
ANSAMBLUL MONUMENTAL ION LUCA CARAGIALE
Situat pe esplanada Palatului Administrativ
HOTEL CENTRAL
Bulevardul Republicii nr.1
BUSTUL LUI NICHITA STANESCU
Piata Victoriei, Scuarul Central
COLEGIUL NATIONAL MIHAI VITEAZUL
Bulevardul Independentei nr.8
BUSTUL LUI I.L.CARAGIALE
Bulevardul Independentei nr.13
PANORAMA HALELE CENTRALE - CATEDRALA SFANTUL IOAN
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE
Bulevardul Republicii nr.2
PARC PLOIESTI VEST
Str. Libertatii
Municipiul Ploiesti
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
 
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
PROGRAM ZILNIC DE
ACTIVITATE AL DIRECȚIEI
TEHNIC-INVESTIȚII
 
 
 
 
Lista achizitii 2021
Pentru dezarhivarea materialelor va recomandam programul 7-Zip, pe care il puteti descarca de pe site-ul http://www.7-zip.org/
Data
Institutia
Denumire si caracteristici categorie de produse sau servicii
Data limita a achizitiei
Castigatorul licitatiei
04.03.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect “ Servicii de informare si publicitate pentru proiectulRegenerare urbană în zona marginalizată a municipiului Ploiești - cartier Pictor Rosenthal”, Cod SMIS 128190.

Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 11.03.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de informare si publicitate pentru proiectulRegenerare urbană în zona marginalizată a municipiului Ploiești - cartier Pictor Rosenthal”, Cod SMIS 128190in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.

Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 

Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SICAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.

Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.

Cod de clasificare CPV:

79341000-6  (Servicii de informare si publicitate)                            

Valoarea estimata, fara TVA: 8.400 lei, fara TVA, respectiv 9.996 lei cu TVA

Sursa de finantare: FEDR, bugetul national si bugetul Municipiului Ploiesti.​

Durata contractului: Contractul de  servicii de auditare financiară a proiectului se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanţare pentru proiectul Regenerare urbană în zona marginalizată a municipiului Ploiești - cartier Pictor Rosenthal”, Cod SMIS 128190. În cazul în care, din motive obiective, perioada de implementare a proiectului se va prelungi pe baza unui act adiţional încheiat cu autoritatea de management, contractul de servicii de audit financiar se va prelungi automat, fără modificarea valorii acestuia. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declaraţie prin care îşi exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităţilor prevăzute în contractul de finanţare.​

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV1200359/04.03.2021.​​

Formulare, caiet de sarcini...AICI

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 11.03.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor.  Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de informare si publicitate pentru proiectulRegenerare urbană în zona marginalizată a municipiului Ploiești - cartier Pictor Rosenthal”, Cod SMIS 128190in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.

Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 

 
04.03.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru atribuirea contractului de:  Servicii de consultanta privind dirigenția de șantier pentru proiectul „EFICIENTIZARE ENERGETICA COLEGIUL NATIONAL ALEXANDRU IOAN CUZA " cod proiect SMIS 118052.

 Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii.

Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 11.03.2021, ora 12:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea lucrarilor.
Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in realizarea unui contract de prestari servicii avand ca obiect : Servicii de dirigenție de șantier pentru proiectul „EFICIENTIZARE ENERGETICA COLEGIUL NATIONAL ALEXANDRU IOAN CUZA " cod proiect SMIS 118052 in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire atasate.
 Solicitam mentionarea la denumirea lucrarii si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire si caietului de sarcini atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, contractul insusit,  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (11.03.2021, ora 12:00). 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV: 71520000-9 (Servicii de supraveghere a lucrarilor);
Valoarea estimata, fara TVA: 35.097,72 lei, fara TVA
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;

Sursa de finantare Sursa de finantare este FEDR, bugetul national si bugetul Municipiului Ploiesti pentru anul 2021.

Termenul de prestare a serviciilor:
Contractul de dirigentie se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanțare pentru proiectul „EFICIENTIZARE ENERGETICA COLEGIUL NATIONAL ALEXANDRU IOAN CUZA " cod proiect SMIS 118052, si va produce efecte pana la data receptiei finale a lucrarilor.
Orice modificare survenită in cadrul Contractului de finanțare nr.4550/17.07.2019 privind prelungirea duratei de implementare a proiectului va atrage după sine prelungirea duratei contractului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini, fără a se genera costuri suplimentare in cadrul acestui contract, de partea autorității contractante. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declarație prin care își exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităților prevăzute în contract.

Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, a achizitiei, Formularele, Modelul de contract Caietul de sarcini, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr.1A, camera 604, telefon: 0244/516699, int.522, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr.ADV.

Formulare, caiet de sarcini...AICI

   
26.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru atribuirea Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul „EFICIENTIZARE ENERGETICA LICEUL TEHNOLOGIC DE SERVICII SFANTUL APOSTOL ANDREI IN MUNICIPIUL PLOIESTI " cod proiect SMIS 117891
Achizitia directa se va face prin catalogul electronic NOUL SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii. Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro) pana la data de 08.03.2020, ora 12.00.
Dupa aceasta data, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SEAP. Ofertele vor fi identificate in NOUL SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor.  Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul „EFICIENTIZARE ENERGETICA LICEUL TEHNOLOGIC DE SERVICII SFANTUL APOSTOL ANDREI IN MUNICIPIUL PLOIESTI " cod proiect SMIS 117891 ,  in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
       Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte.Achizitia directa va fi derulata in NOUL SEAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata...DETALII

Documentatie de atribuire...AICI

   
26.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru atribuirea Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul “Eficientizare Energetica Scoala Gimnaziala George Cosbuc", cod proiect SMIS 117892

Achizitia directa se va face prin catalogul electronic NOUL SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii. Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro) pana la data de 08.03.2020, ora 12.00.
Dupa aceasta data, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SEAP. Ofertele vor fi identificate in NOUL SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor.  Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul “Eficientizare Energetica Scoala Gimnaziala George Cosbuc", cod proiect SMIS 117892 ,  in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora...detalii

Documentatie de atribuire...AICI

   
26.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: Servicii de dirigentie de santier pe perioada  de executie a lucrarilor pentru proiectul  – EFICIENTIZARE ENERGETICA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI, COD SMIS 117888.
Cod CPV: 71520000-9 (Servicii de supraveghere a lucrarilor);
Valoarea estimata, fara TVA : 35.097,72 lei fara TVA.
Sursa de finantare: Finantarea obiectivului se va face din fonduri nerambursabile cat si din fonduri locale, aprobate conform Listei obiectivelor de investitii cap 65.02-58-Invatamant-A. Lucrari in continuare - EFICIENTIZARE ENERGETICA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI.
Modalitati de plata: Autoritatea Contractanta va plati 80% din valoarea contractului in transe lunare in baza rapoartelor de progres, care vor fi inaintate de catre Prestator prin adresa Oficiala si primite in baza unui proces Verbal de predare Primire, proportional cu valoarea lucrarilor decontate in luna respectiva.
Autoritatea Contractanta va plati 20% din valoarea contractului la momentul receptiei la terminarea lucrarilor, dupa predarea de catre Prestator a referatelor/ documentelor mentionate la Cap.4.7, punctele c si f (Raportul la terminarea lucrarilor si Cartea Tehnica a constructiei).
Obiectivul specific al contractului de achizitie publica il reprezinta asigurarea realizarii integrale a prevederilor contractului de lucrari, cu respectarea Proiectului Tehnic de Executie, a conditiilor de timp, cost si calitate referitoare la acesta prin...detalii

Formulare, caiet sarcini, contract etc...AICI

   
25.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru atribuirea contractului de:  Servicii de consultanta privind dirigenția de șantier „CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI”, cod SMIS 127215

 Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii.

Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 05.03.2021, ora 10:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea lucrarilor.
Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in realizarea unui contract de prestari servicii avand ca obiect : Servicii de consultanta privind dirigenția de șantier „CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI”, cod SMIS 127215, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire atasate.
 Solicitam mentionarea la denumirea lucrarii si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire si caietului de sarcini atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, contractul insusit,  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (05.03.2021, ora 10:00). 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV: 71520000-9 (Servicii de supraveghere a lucrarilor);
Valoarea estimata, fara TVA: 50.000,00 lei, fara TVA
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;

Sursa de finantare Sursa de finantare este FEDR, bugetul national si bugetul Municipiului Ploiesti pentru anul 2021.

Termenul de prestare a serviciilor:
Contractul de dirigentie se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanțare pentru proiectul "CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI ", cod SMIS 127215, si va produce efecte pana la data receptiei finale a lucrarilor.
Orice modificare survenită in cadrul Contractului de finanțare nr.4932/13.11.2019 privind prelungirea duratei de implementare a proiectului va atrage după sine prelungirea duratei contractului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini, fără a se genera costuri suplimentare in cadrul acestui contract, de partea autorității contractante. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declarație prin care își exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităților prevăzute în contract.

Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, a achizitiei, Formularele, Modelul de contract Caietul de sarcini, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr.1A, camera 604, telefon: 0244/516699, int.522, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr.ADV1199339/25.02.2021.

FORMULARE, CAIET DE SARCINI...AICI

   
25.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru atribuirea contractului de  - Servicii de verificare a proiectarii "CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI ", cod SMIS 127215. 

 Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii.

Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 04.03.2021, ora 12:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea lucrarilor.
Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in realizarea unui contract de prestari servicii avand ca obiect : Servicii de verificare a proiectarii "CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI ", cod SMIS 127215, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire atasate.
 Solicitam mentionarea la denumirea lucrarii si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire si caietului de sarcini atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, contractul insusit,  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (04.03.2021, ora 12:00). 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV:71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante;                                          
Valoarea estimata, fara TVA: 6000,00 lei, fara TVA
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;

Sursa de finantare Sursa de finantare este FEDR, bugetul national si bugetul Municipiului Ploiesti pentru anul 2021.

Termenul de prestare a serviciilor:
Contractul de verificare a proiectarii se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanțare pentru proiectul "CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII CU PROGRAM PRELUNGIT, STRADA POSTEI NR.23, MUNICIPIUL PLOIESTI ", cod SMIS 127215.
Orice modificare survenită in cadrul Contractului de finanțare nr.4932/13.11.2019 privind prelungirea duratei de implementare a proiectului va atrage după sine prelungirea duratei contractului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini, fără a se genera costuri suplimentare in cadrul acestui contract, de partea autorității contractante. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declarație prin care își exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităților prevăzute în contract.
Prestatorul de servicii de consultanța in managementul proiectului are obligația ca, pe durata valabilității contractului de finanțare aferent proiectului, sa fie la dispoziția oricăror instituții/organisme aflate in misiuni de verificare si control care se vor desfășura in cadrul Proiectului ( OI, Autoritatea de Audit, Curtea de Conturi, etc).

Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, a achizitiei, Formularele, Modelul de contract Caietul de sarcini, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr.1A, camera 604, telefon: 0244/516699, int.522, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr.ADV1199298/25.02.2021

Formulare, caiet de sarcini...AICI

   
23.02.2021

SC HALE SI PIETE SA

Licitatie publica deschisa cu strigare pentru inchiriere locatii in Halele Centrale si pietele din Municipiul Ploiesti...detalii
   
23.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: Servicii de dirigentie de santier pe perioada  de executie a lucrarilor pentru proiectul „Eficientizare Energetica – Liceul Tehnologic 1 Mai – sala de sport”,  cod SMIS 117893

Cod CPV: 71520000-9 (Servicii de supraveghere a lucrarilor);

Valoarea estimata, fara TVA : 20.868,96 lei fara TVA.
Sursa de finantare: Finantarea obiectivului se va face din fonduri nerambursabile cat si din fonduri locale, aprobate conform Listei obiectivelor de investitii cap 65.02-58-Invatamant-A. Lucrari in continuare.
Modalitati de plata: Autoritatea Contractanta va plati 80% din valoarea contractului in transe lunare in baza rapoartelor de progres, care vor fi inaintate de catre Prestator prin adresa Oficiala si primite in baza unui proces Verbal de predare Primire, proportional cu valoarea lucrarilor decontate in luna respectiva.
Autoritatea Contractanta va plati 20% din valoarea contractului la momentul receptiei la terminarea lucrarilor, dupa predarea de catre Prestator a referatelor/ documentelor mentionate la Cap.4.7, punctele c si f (Raportul la terminarea lucrarilor si Cartea Tehnica a constructiei).
Obiectivul specific al contractului de achizitie publica il reprezinta asigurarea realizarii integrale a prevederilor contractului de lucrari, cu respectarea Proiectului Tehnic de Executie, a conditiilor de timp, cost si calitate referitoare la acesta prin:
-prestarea serviciilor de asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor respectiv, servicii de asistenta tehnica din partea dirigintelui de santier;
-consilierea de specialitate a Autoritatii Contractante in procesul de adoptare a deciziilor referitoare la gestionarea contractului de lucrari, precum si cu privire la oricare revendicari/dispute contractuale, respectiv probleme ce pot aparea pe parcursul executiei lucrarilor in scopul prevenirii revendicarilor financiare si /sau a intarzierilor;
-asigurarea calitatii corespunzatoare a lucrarilor de constructii-montaj, optimizand cheltuielile cu ivestitia;
-asigurarea serviciilor de supraveghere a executiei tehnice de catre personal autorizat, corespunzator, pe specialitati;
-respectarea tuturor prevederilor legislatiei in vigoare;
-realizarea cantitativa si calitativa a lucrarilor va fi urmarita de catre dirigintele de santier, care va confirma indeplinirea conditiilor calitative si cantitative in vederea efectuarii platilor pentru lucrarile executate.

Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile
Termenul  de prestare a serviciilor: Prestarea serviciului de dirigentie de santier incepe dupa primirea ordinului de incepere a contractului si constituirea garantiei de buna executie si se coreleaza cu executia lucrarilor. Contractul va intra in vigoare la data semnarii de catre  parti si isi va produce efectele pe toata perioada de executie a lucrarilor, pe toata perioada de garantie acordata lucrarilor de catre executant, terminandu-se dupa efectuarea receptiei finale a obiectivului, respectiv expirarea perioadei de garantie a lucrarilor.
Se recomanda ofertantilor vizitarea amplasamentului.
Orice modificare survenita in cadrul Contractului de finanțare nr. 4307/26.06.2019 privind prelungirea duratei de implementare a proiectului va atrage după sine prelungirea duratei contractului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini, fără a se genera costuri suplimentare in cadrul acestui contract, de partea autorității contractante. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declarație prin care își exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităților prevăzute în contract.
Cerinte minime impuse operatorilor economici:
Necesar minim de personal specializat:
A.Diriginte de șantier - Construcții civile, industriale și agricole- Diriginte de șantier autorizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții, conform legislației în vigoare, pentru sub-domeniul 2.2. - Construcții civile, industriale și agricole - categoria de importanță C.
B.Diriginte de șantier - Instalații electrice- Diriginte de șantier autorizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții, conform legislației în vigoare, sub-domeniul 8.1. - Instalații electrice ( categorii de importanță A,B,C,D)
C.Diriginte de șantier - Instalații sanitare, termice- Diriginte de șantier autorizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții, conform legislației în vigoare, sub-domeniul 8.2 - Instalații sanitare, termoventilații ( categorii de importanță A,B,C,D)
Se vor prezenta CV-urile semnate in original pentru personalul mai sus menționat, se vor constituii ca anexe ale fiecărui CV copii ale diplomelor/certificatelor de studii menționate in CV-ul respectiv, precum si documente care sa ateste experiența profesionala declarata, cu mențiunea  „ Conform cu originalul”.
Certificatul de atestare a calității de diriginte de șantier – copie semnata si stampilata cu mențiunea „ Conform cu originalul”;
Se vor prezenta Declarații de disponibilitate si exclusivitate semnate in original pentru personalul solicitat.
Dirigintii de santier vor fi autorizati conform Ordinului 1496/2011 Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier. Mentionam ca, in conformitate cu prevederile art. 22 litera d) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, actualizata, beneficiarul are ca obligatie asigurarea verificarii executiei corecte a lucrarilor de constructii prin diriginti de specialitate sau operatori economici de consultanta specializati, pe tot parcursul lucrarilor”.
          Ofertantul poate prezenta in cadrul ofertei persoane cu una sau mai multe autorizari, cu conditia ca toate domeniile mentionate mai sus sa fie acoperite.
Personalul poate fi constituit din persoane fizice – angajati proprii, atestate/autorizate pe domeniul de activitate sau persoane juridice autorizate pe domeniul de activitate sau persoane juridice cu personal de specialitate atestat, persoane juridice autorizate sa presteze activitatea respective si pentru care prezinta CV-urile personalului de specialitate atestat, persoane juridice autorizate sa presteze activitatea respective si pentru care prezinta cv-urile personalului de specialitate.
Nota: Oricare dintre persoanele cheie nominalizate in oferta declarata castigatoare va putea fi inlocuita de catre ofertantul castigator numai cu un alt expert cu experienta si calificari cel putin egale cu cele ale expertului inlocuit si numai cu aprobarea autoritatii contractante.

Conditii  de participare:
Achizitia directa se va face prin NOUL SEAP si va fi finalizata prin   incheierea unui contract de prestari servicii. Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 04.03.2021 ora: 15.00 Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in  NOUL SEAP (SICAP). Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in Servicii de dirigentie de santier pe perioada  de executie a lucrarilor pentru proiectul „Eficientizare Energetica – Liceul Tehnologic 1 Mai – sala de sport”, cod SMIS 117893, in conformitate cu cerintele  Caietului de sarcini. Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.

          Documentele de calificare, Propunerea tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte.
        Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
         Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut aplicabil numai ofertelor care respecta toate  cerintele prevazute in anunt si in caietul de sarcini.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr: ADV 1198848/ 23.02.2021.

Formulare, documentatie...AICI

   
23.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: Servicii de publicitate proiect" Asigurarea mobilității traficului prin prelungirea legăturii rutiere și de transport public între Gara de Sud și Gara de Vest (strada Libertății), inclusiv lucrări de reabilitare a domeniului public al piețelor gărilor - Etapa I, COD SMIS 127644
Cod CPV: 79341000-6 
Valoarea estimata (lei, fara TVA) 90.500 lei 


Perioada de valabilitate a ofertei:  90 zile

Conditii  de participare:
Achizitia directa se va face prin NOUL SEAP si va fi finalizata prin    incheierea unui contract de prestare servicii. Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 03.03.2021 ora 12.00. Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in  NOUL SEAP (SICAP). Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor de publicitate pentru proiectul:" Asigurarea mobilității traficului prin prelungirea legăturii rutiere și de transport public între Gara de Sud și Gara de Vest (strada Libertății), inclusiv lucrări de reabilitare a domeniului public al piețelor gărilor - Etapa I, COD SMIS 127644", in conformitate cu cerintele  Caietul de sarcini. Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr. 1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile. Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut aplicabil numai ofertelor care respecta toate  cerintele prevazute in anunt si in caietul de sarcini.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr.ADV       1198845 /23.02.2021.

Caiet de sarcini, formulare...AICI

CLARIFICARE...AICI

   
23.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect “Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului "Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 102 (Str. Gageni-Soseaua Nordului-Soseaua Vestului-Str.Libertatii Gara de Vest)", cod SMIS 122020.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 03.03.2021, ora 15:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului "Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 102 (Str. Gageni-Soseaua Nordului-Soseaua Vestului-Str.Libertatii Gara de Vest)", cod SMIS 122020”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SICAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV:
79212000-3  (Servicii de auditare)              

Valoarea estimata, fara TVA: 25.200 lei fara TVA, respectiv 29.988 lei cu TVA

Sursa de finantare: FEDR, bugetul national si bugetul Municipiului Ploiesti.​

Durata contractului: Contractul de  servicii de auditare financiară a proiectului se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanţare pentru proiectul “Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 102 (Str. Gageni-Soseaua Nordului-Soseaua Vestului-Str.Libertatii Gara de Vest)", cod SMIS 12​2020. În cazul în care, din motive obiective, perioada de implementare a proiectului se va prelungi pe baza unui act adiţional încheiat cu autoritatea de management, contractul de servicii de audit financiar se va prelungi automat, fără modificarea valorii acestuia. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declaraţie prin care îşi exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităţilor prevăzute în contractul de finanţare.​

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV1198815/23.02.2021.​​

Caiet de sarcini, formulare....AICI

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 03.03.2021, ora 15:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului "Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 102 (Str. Gageni-Soseaua Nordului-Soseaua Vestului-Str.Libertatii Gara de Vest)", cod SMIS 122020”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 

 
23.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect “Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului "Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 101 Bd.Republicii - Str.Gheorghe Doja - Str.George Coșbuc - Str.Ștefan Greceanu - Str.Nicolae Bălcescu - Str.Ștefan cel Mare - Str.Democrației - Gara de Sud", cod SMIS 124852.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 03.03.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului "Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 101 Bd.Republicii - Str.Gheorghe Doja - Str.George Coșbuc - Str.Ștefan Greceanu - Str.Nicolae Bălcescu - Str.Ștefan cel Mare - Str.Democrației - Gara de Sud", cod SMIS 124852”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SICAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV:
79212000-3  (Servicii de auditare)                             

Valoarea estimata, fara TVA: 25.200 lei fara TVA, respectiv 29.988 lei cu TVA

Sursa de finantare: FEDR, bugetul national si bugetul Municipiului Ploiesti.​

Durata contractului: Contractul de  servicii de auditare financiară a proiectului se va derula pe toată perioada de implementare a contractului de finanţare pentru proiectul “Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 101 Bd.Republicii - Str.Gheorghe Doja - Str.George Coșbuc - Str.Ștefan Greceanu - Str.Nicolae Bălcescu - Str.Ștefan cel Mare - Str.Democrației - Gara de Sud” Cod SMIS 124852. În cazul în care, din motive obiective, perioada de implementare a proiectului se va prelungi pe baza unui act adiţional încheiat cu autoritatea de management, contractul de servicii de audit financiar se va prelungi automat, fără modificarea valorii acestuia. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declaraţie prin care îşi exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării activităţilor prevăzute în contractul de finanţare.​

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV1198800/23.02.2021.​​

Caiet de sarcini, formulare...AICI

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 03.03.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului "Eficientizare consumuri energetice în municipiul Ploiești - Sistem iluminat public traseu tramvai 101 Bd.Republicii - Str.Gheorghe Doja - Str.George Coșbuc - Str.Ștefan Greceanu - Str.Nicolae Bălcescu - Str.Ștefan cel Mare - Str.Democrației - Gara de Sud", cod SMIS 124852”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 

 
12.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect “Servicii de verificare tehnica a proiectarii pentru proiectul “Regenerare urbana in zona marginalizata a Municipiului Ploiesti – Cartier Pictor Rosenthal”, cod SMIS 128190.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 19.02.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de verificare tehnica a proiectarii pentru proiectul “Regenerare urbana in zona marginalizata a Municipiului Ploiesti – Cartier Pictor Rosenthal”, cod SMIS 128190”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SICAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV:
71328000-3 (Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante)                      

Valoarea estimata, fara TVA: 14.600 lei fara TVA

Sursa de finantare: FEDR si bugetul de stat, precum si bugetul local al Municipiului Ploiesti.​

Durata contractului: Contractul de prestare a serviciilor de verificare tehnica a proiectarii se va derula incepand cu data semnarii acestuia si pana la receptia la terminarea lucrarilor.
 În cazul în care se va prelungi perioada de implementare a proiectului de investitii, contractul de prestare a serviciilor de verificare tehnica a proiectarii se va prelungi automat, fără modificarea valorii acestuia.
În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declaraţie prin care îşi exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul receptiei la terminarea lucrarilor.

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV1197260/12.02.2021.​

Formulare, caiet de sarcini, etc...AICI

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 19.02.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de verificare tehnica a proiectarii pentru proiectul “Regenerare urbana in zona marginalizata a Municipiului Ploiesti – Cartier Pictor Rosenthal”, cod SMIS 128190”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 

 
11.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru atribuirea Servicii de consultanta in managementul proiectului „Modernizare Str.Gh.Grigore Cantacuzino în zona pasaj CFR Podu Înalt prin lărgire la 4 benzi, Reabilitare str.Gh.Grigore Cantacuzino, tronson Șos.Vestului - Limita Oraș, inclusiv Terminal Multimodal " SMIS 127261

Achizitia directa se va face prin catalogul electronic NOUL SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestari servicii. Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro) pana la data de 18.02.2020, ora 14.00.

Dupa aceasta data, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SEAP. Ofertele vor fi identificate in NOUL SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor.  Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor Servicii de consultanta in managementul proiectului „Modernizare Str.Gh.Grigore Cantacuzino în zona pasaj CFR Podu Înalt prin lărgire la 4 benzi, Reabilitare str.Gh.Grigore Cantacuzino, tronson Șos.Vestului - Limita Oraș, inclusiv Terminal Multimodal " SMIS 127261,  in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora...detalii

Documentatie, formulare...AICI

   
05.02.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: Servicii de consultanta in managementul  proiectului "Asigurarea mobilității traficului prin prelungirea legăturii rutiere și de transport public între Gara de Sud și Gara de Vest (strada Libertății), inclusiv lucrări de reabilitare a domeniului public al piețelor gărilor - Etapa I, COD SMIS 127644"
Cod CPV: 79411000-8
Valoarea estimata (lei, fara TVA) 132.000 lei.

Perioada de valabilitate a ofertei:  90 zile(de la data limita de depunere).

Conditii  de participare:
Achizitia directa se va face prin NOUL SEAP si va fi finalizata prin    incheierea unui contract de prestare servicii. Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 12.02.2021 ora 12.00. Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in  NOUL SEAP (SICAP). Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor de consultanta in managementul proiectului "Asigurarea mobilității traficului prin prelungirea legăturii rutiere și de transport public între Gara de Sud și Gara de Vest (strada Libertății), inclusiv lucrări de reabilitare a domeniului public al piețelor gărilor - Etapa I, COD SMIS 127644", in conformitate cu cerintele  Caietul de sarcini. Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) de catre autoritatea contractanta cu ofertantul declarat castigator.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut aplicabil numai ofertelor care respecta toate  cerintele prevazute in anunt si in caietul de sarcini.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr.ADV 1196237/05.02.2021.

Instructiuni, formulare...AICI

Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 12.02.2021 ora 12.00. Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in  NOUL SEAP (SICAP).
 
25.01.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016, privind achizitiile publice si ale art. 43, alin. (1) si (3) din H.G nr. 395/2016. pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de Servicii prestate de expert independent specializat in recrutarea resurselor umane pentru ocuparea a unui post vacant de administrator in cadrul consiliului de administratie la Regia Autonoma de Servicii Publice Ploiesti”...detalii

Formulare, caiet de sarcini...AICI

   
20.01.2021

PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziţiei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de servicii avand ca obiect “Servicii de dirigentie de santier pentru proiectulEficientizare Energetica Gradinita cu program prelungit Sfantul Mucenic Mina", cod SMIS 117889.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 27.01.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de dirigentie de santier pentru proiectulEficientizare Energetica Gradinita cu program prelungit Sfantul Mucenic Mina", cod SMIS 117889”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SICAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi întocmita si prezentata astfel încât sa respecte cerintele minime prevazute si să asigure posibilitatea identificarii si verificării corespondenţei între aceasta şi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV:
71520000-9 (Servicii de supraveghere a lucrarilor)                              

Valoarea estimata, fara TVA: 43.635,06 fara TVA

Sursa de finantare: Bugetul local si fonduri nerambursabile.​

Termenul de prestare a serviciilor: Prestarea serviciului de dirigentie de santier incepe dupa primirea ordinului de incepere a contractului si constituirea garantiei de buna executie si se coreleaza cu executia lucrarilor. Contractul va intra in vigoare la data semnarii de catre  parti si isi va produce efectele pe toata perioada de executie a lucrarilor, pe toata perioada de garantie acordata lucrarilor de catre executant, terminandu-se dupa efectuarea receptiei finale a obiectivului, respectiv expirarea perioadei de garantie a lucrarilor. În cazul în care, din motive obiective, perioada de executie a lucrarilor se va prelungi pe baza unui act adiţional încheiat cu autoritatea de management, contractul de prestari servicii de dirigentie de santier  se va prelungi automat, fără modificarea valorii acestuia. În acest sens, ofertantul va anexa propunerii tehnice o declaraţie prin care îşi exprimă acordul prelungirii automate a contractului, fără modificarea valorii acestuia, până la momentul finalizării executiei lucrarilor.

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV 1194179/20.01.2021.

Documentatie, formulare...AICI

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in  catalogul electronic SICAP (e-licitatii.ro) pana la data de 27.01.2021, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in SICAP. Ofertele vor fi identificate in SICAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de „Servicii de dirigentie de santier pentru proiectulEficientizare Energetica Gradinita cu program prelungit Sfantul Mucenic Mina", cod SMIS 117889”in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus. 

CLARIFICARE...AICI

Din cauza dimensiunii documentului solicitat, va rugam sa consultati informatiile privind Proiectul Tehnic in cadrul Anuntului de participare simplificat nr. SCN 1072930/06.08.2020, aferent procedurii de atribuire a contractului de lucrari avand ca obiect “Lucrari de executie a investitiei de baza “Eficientizare energetica Gradinita cu program prelungit Sfantul Mucenic Mina”, COD PROIECT SMIS 117889.

 
Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Serviciul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si intretinut de Serviciul Informatica si Serviciul Relatii Publice
Site-ul contine fisiere PDF, care pot fi citite cu Adobe Reader
http://www.ploiesti.ro