MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
   
Untitled Document

 

 

 

 

Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Municipiul Ploiesti
 
PROGRAM ZILNIC DE
ACTIVITATE AL DIRECTIEI
TEHNIC-INVESTITII
 
 
 
 
Arhiva comunicate presa
 
 
 
 
 
 
 
Untitled Document
 
 
 

 

 

Lista achizitii 2019
Pentru dezarhivarea materialelor va recomandam programul 7-Zip, pe care il puteti descarca de pe site-ul http://www.7-zip.org/
Data
Institutia
Denumire si caracteristici categorie de produse sau servicii
Data limita a achizitiei
Castigatorul licitatiei
15.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: Intocmire documentatii pentru demolare cladiri aflate in proprietatea Municipiului Ploiesti ‚Äď Corpul C2 (baraca metalica) de la¬† Scoala Gimnaziala Grigore Moisil si¬†¬† corpul¬† C5 (magazie) de la Gradinita cu program prelungit nr.23.¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†

Cod CPV: 71322000-1‚Äď Servicii de proiectare tehnicńÉ pentru construcŇ£ia de lucrńÉri publice

Valoarea estimata (lei, fara TVA) 4.200 lei  


Perioada de valabilitate a ofertei:  90 zile

Conditii  de participare:
Achizitia directa se va face prin NOUL SEAP si va fi finalizata prin¬†¬†¬† incheierea unui contract de prestare servicii . Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 22.02.2019 ora 12.00. Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in¬† NOUL SEAP(SICAP). Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor de -Intocmire documentatii pentru demolare cladiri aflate in proprietatea Municipiului Ploiesti ‚Äď Corpul C2 (baraca metalica) de la¬† Scoala Gimnaziala Grigore Moisil si¬†¬† corpul ¬†C5 (magazie) de la Gradinita cu program prelungit nr.23, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini . Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte,  urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor (fosta cladire Petrom - parter), doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut aplicabil numai ofertelor care respecta toate  cerintele prevazute in anunt si in caietul de sarcini.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV  1062488/15.02.2019.

Formulare...AICI

   
14.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de lucrari (inclusiv proiectare) avand ca obiect ‚ÄúInstalatie gaze naturale la Colegiul Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ.
Achizitia directa se va face exclusiv prin noul catalog electronic SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de executie lucrari (inclusiv proiectare). Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in noul catalog electronic SEAP (e-licitatii.ro) pana la data de 21.02.2019, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in noul SEAP dupa codurile CPV si denumirea lucrarilor. Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codurilor CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in executia de lucrari (inclusiv proiectare) pentru Instalatie gaze naturale la Colegiul Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, tema de proiectare si acordul de acces.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, temei de proiectare si acordului de acces atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de executie lucrari (inclusiv proiectare)  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in noul SEAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Coduri de clasificare CPV:
- 45333000-0 - LucrńÉri de instalare de gaz
- 45333200-2 - LucrńÉri de instalare de contoare de gaz
- 45343000-3 -LucrńÉri de instalare de dispozitive de prevenire a incendiilor
- 71322200-3 ‚Äď Servicii de proiectare a conductelor

Valoarea estimata, fara TVA: 12.000 lei fara TVA, din care:
-executie lucrari in valoare de 11.200 lei;
-servicii de proiectare (inclusiv viza verificator proiect) in valoare de 800 lei.
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti

Termenul de executie a lucrarilor (inclusiv proiectare): 40 zile si se realizeaza in doua etape, dupa cum urmeaza:
- Etapa I ‚Äď Faza de proiectare: 30 zile de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor de proiectare, pentru intocmirea documentatiei tehnice, verificarea M.L.P.T.L. a documentatiei si avizarea acesteia;
- Etapa a II-a - Faza de executie a lucrarilor: 10 zile de la emiterea ordinului de incepere pentru executia de lucrari.
Pentru o mai buna documentare, imobilul poate fi vizitat de luni pana vineri, intre orele 800-1700.
Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Tema de proiectare, Acordul de acces nr. 12423085/21.05.2018 emis de Distrigaz Sud Retele, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (noul SEAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV1062330 /14.02.2019.

Formulare, caiet sarcini...detalii

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in noul catalog electronic SEAP (e-licitatii.ro) pana la data de 21.02.2019, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in noul SEAP dupa codurile CPV si denumirea lucrarilor. Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codurilor CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in executia de lucrari (inclusiv proiectare) pentru Instalatie gaze naturale la Colegiul Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, tema de proiectare si acordul de acces.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, temei de proiectare si acordului de acces atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de executie lucrari (inclusiv proiectare)  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 

 
13.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia de SERVICII din ANEXA II LA LEGEA NR. 98/2016  - servicii de informare »ôi comunicare aferente proiectului ‚ÄúPROETIC: ETICA + TRANSPAREN»öńā + INTEGRITATE + CORUP»öIE‚ÄĚ, cod proiect 118799
       Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. 
Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 19.02.2019 , ora 10:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. 
Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. 
Obiectul contractului consta in servicii de informare »ôi comunicare aferente proiectului ‚ÄúPROETIC: ETICA + TRANSPAREN»öńā + INTEGRITATE + CORUP»öIE‚ÄĚ, cod proiect 118799, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora. 
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (19.02.2019, ora 10:00),

Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute in Caietul de sarcini si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV: 79952000-2 Servicii de evenimente
Valoarea estimata, fara TVA: 53430,60 lei fara TVA; 
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;

Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, formularele, Caietul de sarcini, formularul de contract sunt anexate prezentului Anunt. 
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int.303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP(http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV1062199/13.02.2019

Caiet de sarcini, formulare...AICI

   
12.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, pentru atribuirea contractului de lucrari(inclusiv proiectare) - EXTINDERE RETELE SUBTERANE IN MUNICIPIUL PLOIESTI (BRANSAMENTE ELECTRICE)- ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA STATIA DE POMPARE, APE UZATE-STRADA VASLUI, PLOIESTI;
      Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP¬† (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de lucrari.
Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 19.02.2019 , ora 12:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea lucrarilor.
Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in realizarea unui contract de lucrari(inclusiv proiectare) avand ca obiect : EXTINDERE RETELE SUBTERANE IN MUNICIPIUL PLOIESTI (BRANSAMENTE ELECTRICE)- ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA STATIA DE POMPARE, APE UZATE-STRADA VASLUI, PLOIESTI, in conformitate cu cerintele Avizului Tehnic de racordare nr. 301018111008 / 20.09.2018.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarii si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele Avizului Tehnic de racordare nr. 301018111008 / 20.09.2018 atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, declaratie privind insusirea formularului F 14,  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (19.02.2019 , ora 12:00), urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta.¬†
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.

Cod de clasificare CPV:   
45311000-0 - LucrńÉri de cablare Ňüi conexiuni electrice
45231400-9 LucrńÉri de construcŇ£ii de linii electrice
45232200-4 LucrńÉri auxiliare pentru linii electrice
71323100-9 Servicii de proiectare a sistemelor de energie electricńÉ
71356200-0 Servicii de asistenŇ£ńÉ tehnicńÉ
Valoarea estimata, fara TVA: 3.634,68 lei, fara TVA, din care:
-executie lucrari in valoare de 2.634,68 lei, fara TVA
-servicii de documentatii si proiectare in valoare de 1.000,00 lei, fara TVA.
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti;

Termenul de prestare a lucrarilor (inclusiv proiectare):
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare: 15 zile de la emiterea ordinului de incepere, dupa semnarea contractului, cu conditia obtinerii Avizului CTEA de la SDEE Electrica S.A. In cazul in care nu se obtine acest aviz in cele 15 zile, perioada de proiectare se va decala corespunzator.
Termenul de executie al lucrarilor: maxim 10 de zile de la obtinerea autorizatiei de construire.Serviciile de asistenta tehnica (AT) vor fi asigurate pe intreaga perioada de  executie a lucrarilor.
Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, a achizitiei, Formularele, Avizului Tehnic de racordare nr. 301018111008 / 20.09.2018, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, camera 604, telefon: 0244/516699, int.522, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV1061799/12.02.2019.

Formulare, instructiuni, avize...AICI

   
12.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, pentru atribuirea contractului de Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii ‚ÄěCREARE PASAJ DE TRECERE INTRE STRADA DEPOULUI SI STRADA MIMIULUI ‚Äď PODUL DE LEMN (proiectare si executie)‚ÄĚ. 
       Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii. 
Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 19.02.2019 , ora 12:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor. 
Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. 
Obiectul contractului consta in Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitii ‚ÄěCREARE PASAJ DE TRECERE INTRE STRADA DEPOULUI SI STRADA MIMIULUI ‚Äď PODUL DE LEMN (proiectare si executie)‚ÄĚ, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora. 
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (19.02.2019, ora 12:00),

Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute in Caietul de sarcini si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV
: 71520000-9 (Servicii de supraveghere a lucrarilor); 
Valoarea estimata, fara TVA: 120.767,97 lei fara TVA; 
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti;

Termenul de prestare a serviciilor: Durata contractului sau termenul pentru finalizare: pana la receptia finala a lucrarilor executate.
Termenul de prestare a serviciilor de dirigentie de santier  se va corela cu cel de executie a contractului de lucrari (inclusiv proiectare) pentru care se achizitioneaza aceste servicii, astfel incat prestatorul sa-si poata indeplini obligatiile asumate si in perioada de pregatire a investitiei.
Supravegherea remedierii eventualelor deficiente care vor surveni in perioada de garantie a lucrarilor se va asigura in aceleasi costuri.
Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, formularele, Caietul de sarcini, formularul de contract sunt anexate prezentului Anunt. 
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int.303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP(http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV1055813/12.02.2019.

Formulare, caiet de sarcini...AICI

   
11.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: S.F.‚ÄďEXTINDERE CAPACITATE CAZARE¬† CAMIN DE BATRANI¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†¬†
Coduri CPV: 79314000-8 (Studiu de Fezabilitate)
Valoarea estimata (lei, fara TVA) 45.000 lei fara TVA,


Perioada de valabilitate a ofertei:  90 zile

Conditii  de participare:
Achizitia directa se va face prin NOUL SEAP si va fi finalizata prin¬†¬†¬† incheierea unui contract de prestare servicii . Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 18.02.2019 ora 12.00. Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in¬† NOUL SEAP(SICAP). Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor de intocmire S.F.‚ÄďEXTINDERE CAPACITATE CAZARE¬† CAMIN DE BATRANI, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si Temei de Proiectare. Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte,  urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr. 2, intrarea C, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut aplicabil numai ofertelor care respecta toate  cerintele prevazute in anunt si in caietul de sarcini.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV 1061618 /11.02.2019.

Formulare, fise de date...AICI

CLARIFICARE...AICI

   
07.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, pentru atribuirea contractului de lucrari(inclusiv proiectare) - CONSTRUIRE STATUIE IULIU MANIU.

Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de lucrari.
Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 14.02.2019 , ora 12:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea lucrarilor.
Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in realizarea unui contract de lucrari(inclusiv proiectare) avand ca obiect CONSTRUIRE STATUIE IULIU MANIU, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si Studiului de fezabilitate.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarii si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si a studiului de fezabilitate atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de lucrari  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus 14.02.2019 , ora 12:00), urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta.¬†
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV:   
- 45212314-0 Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale
-¬† 71322000-1 Servicii de proiectare tehnicńÉ pentru construcŇ£ia de lucrńÉri publice;
- 71311100-2 (Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice)
Valoarea estimata, fara TVA: 50.103,71 lei fara TVA;
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti;

Termenul de prestare a lucrarilor (inclusiv proiectare): 60 zile de la emiterea ordinului de incepere.

Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, a achizitiei, Formularele, Caietul de sarcini ,Studiul de fezabilitate, formularul de contract sunt anexate prezentului Anunt.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr.1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int.522, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV1061266/07.02.2019.

Formulare, caiet de sarcini...AICI

   
05.02.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Tip contract: PRESTARII SERVICII
DENUMIRE ACHIZITIE: SF‚Äď BAZIN DE INOT
Cod CPV: 79314000-8 ‚Äď Studiu de fezabilitate
Valoarea estimata (lei, fara TVA) 80.000 lei fara TVA,


Perioada de valabilitate a ofertei:  90 zile

Conditii  de participare:
Achizitia directa se va face prin NOUL SEAP si va fi finalizata prin¬†¬†¬† incheierea unui contract de prestare servicii . Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in NOUL SEAP (e-licitatie.ro) pana la data de 12.02.2019 ora 12.00. Dupa aceasta ora, se vor vizualiza ofertele postate in¬† NOUL SEAP(SICAP). Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea serviciilor. Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor de intocmire SF‚Äď BAZIN DE INOT, in conformitate cu cerintele ¬†Caietul de sarcini ¬†si a Temei de Proiectare. Pentru o mai buna identificare a acestora, se va mentiona denumirea serviciilor si se va face precizarea ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele  caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte,  urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti,  Piata Eroilor nr.1A, cod postal100316, parter (fosta cladire Petrom)doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in NOUL SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut aplicabil numai ofertelor care respecta toate  cerintele prevazute in anunt si in caietul de sarcini.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr.ADV  1060858/05.02.2019.

Formulare, caiet sarcini, tema proiectare... AICI

CLARIFICARE...AICI

   
01.02.2019 SC HALE SI PIETE PLOIESTI
ANUNT ACHIZITIE DIRECTA Servicii expert recrutare resurse umane ...detalii
   
23.01.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016, privind achizitiile publice si ale art. 43, alin. (1) si (3) din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de ‚ÄěServicii prestate de expert independent resurse umane in vederea desfasurarii procesului de selectie/evaluare a candidatilor pentru ocuparea a doua posturi vacante de membru in cadrul consiliului de administratie al S.C. HALE SI PIETE S.A. PLOIESTI‚ÄĚ.
           
Obiectul contractului consta in prestarea de servicii  de catre expert independent resurse umane in vederea desfasurarii procesului de selectie/evaluare a membrilor CONSILIULUI de ADMINISTRATIE, conform cerintelor caietului de sarcini.
Cod de clasificare CPV: 79600000-0 Servicii de recrutare
Valoarea estimata, fara TVA: 6.000, fara TVA
Sursa de finantare: Bugetul local al municipiului Ploiesti

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini,  Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SICAP (Noul SEAP) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de prestare servicii. Detaliile tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SICAP (sicap-prod.e-licitatie.ro) pana la data de 01.02.2019. Dupa aceasta data, se vor vizualiza ofertele postate in SEAP. Acestea vor fi identificate dupa codul CPV si denumirea achizitiei.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, Formularul de oferta si Anexele acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de prestari servicii, se vor transmite la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita precizat in Anuntul de depunere oferte,  urmand ca acestea sa fie depuse in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr. 2, intrarea C, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta.
Achizitia de servicii va fi derulata in SICAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.¬† Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt aceasta sa respecte cerintele minime prevazute si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contract Piata Eroilor nr. 1A, et. 6, cam 604, telefon: 0244/516699, int. 114, 303,  fax: 0244/510736, adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SICAP), la adresa: www.sicap-prod.e-licitatie.ro ‚Äď Initiere proceduri de achizitie - Publicitate - Anunturi, sub nr ADV1059528.

Formulare, caiet de sarcini...AICI

   
23.01.2019 SC HALE SI PIETE PLOIESTI
Licitatie publica deschisa pentru inchiriere locatiii in Halele Centrale...detalii
   
22.01.2019 SC HALE SI PIETE PLOIESTI
ANUNT ACHIZITIE DIRECTA Furnizare Lapte Praf - "Furnizare lapte praf ambalat la punga 0,500 kg"- CPV-15511700-0...detalii
   
21.01.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Licitatie publica a doua terenuri ce apartin domeniului privat al Municipiului Ploiesti situate in str. Cerna nr. 1I si str. Cerna nr. 1H...detalii

   
21.01.2019 SC HALE SI PIETE PLOIESTI

S.C. Hale si Piete S.A. Ploiesti anunta amanarea licitatiei publice deschise cu strigare, ce trebuia sa aiba loc in data de 22.01.2019, pentru inchirierea spatiului comercial EX 23 situat la exteriorul imobilului Halele Centrale Ploiesti, pentru data de 05.02.2019, ora 10.00.
Persoanele ce au achizitionat caietul de sarcini pentru acest spatiu, precum si cele care au depus documentatia pentru participarea la licitatia din data de 22.01.2019, sunt rugate sa se prezinte la Biroul Contracte din cadrul S.C. Hale si Piete S.A. in vederea ridicarii gratuite a noului caiet de sarcini.
Informatii suplimentare se pot obtine si la telefon fix 0372/056960 , mobil 0724268650 sau fax 0372/066961.

   
21.01.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitia directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru atribuirea contractului de lucrari (inclusiv proiectare) avand ca obiect ‚ÄúInstalatie gaze naturale la Colegiul Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, din bransamentul existent la limita de proprietate a Colegiului Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, pana la cladirea cu destinatia atelier‚ÄĚ.
Achizitia directa se va face exclusiv prin noul catalog electronic SEAP si va fi finalizata prin incheierea unui contract de executie lucrari (inclusiv proiectare). Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in noul catalog electronic SEAP (e-licitatii.ro) pana la data de 29.01.2019, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in noul SEAP dupa codurile CPV si denumirea lucrarilor. Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codurilor CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in executia de lucrari (inclusiv proiectare) pentru Instalatie gaze naturale la Colegiul Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, din bransamentul existent la limita de proprietate a Colegiului Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, pana la cladirea cu destinatia atelier, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, tema de proiectare si acordul de acces.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, temei de proiectare si acordului de acces atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de executie lucrari (inclusiv proiectare)  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in noul SEAP de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Coduri de clasificare CPV:
- 45333000-0 - LucrńÉri de instalare de gaz
- 45333200-2 - LucrńÉri de instalare de contoare de gaz
- 45343000-3 -LucrńÉri de instalare de dispozitive de prevenire a incendiilor
- 71322200-3 ‚Äď Servicii de proiectare a conductelor

Valoarea estimata, fara TVA: 12.000 lei fara TVA, din care:
        -executie lucrari in valoare de 11.200 lei;
        -servicii de proiectare (inclusiv viza verificator proiect) in valoare de 800 lei.
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti

Termenul de executie a lucrarilor (inclusiv proiectare): 40 zile si se realizeaza in doua etape, dupa cum urmeaza:
- Etapa I ‚Äď Faza de proiectare: 30 zile de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor de proiectare, pentru intocmirea documentatiei tehnice, verificarea M.L.P.T.L. a documentatiei si avizarea acesteia;
- Etapa a II-a - Faza de executie a lucrarilor: 10 zile de la emiterea ordinului de incepere pentru executia de lucrari.
Pentru o mai buna documentare, imobilul poate fi vizitat de luni pana vineri, intre orele 800-1700.
Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Tema de proiectare, Acordul de acces nr. 12423085/21.05.2018 emis de Distrigaz Sud Retele, Formularele si Formularul de contract, sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int. 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in noul Sistem Electronic al Achizitiilor Publice (noul SEAP), la adresa: www.e-licitatie.ro, sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate Anunturi, sub nr. ADV1058934 /21.01.2019.

Caiet de sarcini, tema de proiectare...AICI

Detalii tehnice si oferta financiara vor fi postate in noul catalog electronic SEAP (e-licitatii.ro) pana la data de 29.01.2019, ora 14:00. Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in noul SEAP dupa codurile CPV si denumirea lucrarilor. Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codurilor CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor. Obiectul contractului consta in executia de lucrari (inclusiv proiectare) pentru Instalatie gaze naturale la Colegiul Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, din bransamentul existent la limita de proprietate a Colegiului Economic ‚ÄěVirgil Madgearu‚ÄĚ, pana la cladirea cu destinatia atelier, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, tema de proiectare si acordul de acces.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, temei de proiectare si acordului de acces atasate, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de executie lucrari (inclusiv proiectare)  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta. 

 
21.01.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, pentru atribuirea contractului de de¬† servicii de elaborare ‚ÄěPUZ ‚Äď CONSTRUIRE SALA DE SPORT COLEGIUL ECONOMIC VIRGIL MADGEARU‚ÄĚ.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de servicii.
Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 28.01.2019 , ora 14:00
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor.
Nerespectarea denumirii serviciilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in servicii de elaborare ‚ÄěPUZ ‚Äď CONSTRUIRE SALA DE SPORT COLEGIUL ECONOMIC VIRGIL MADGEARU‚ÄĚ, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea serviciilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de servicii  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus (28.01.2019 , ora 14:00), urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr. 1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta.¬†
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute in Caietul de sarcini si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Cod de clasificare CPV: 71410000-5 -  Servicii de urbanism;
Valoarea estimata, fara TVA: 16.800 lei fara TVA;
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti;

Termenul de prestare a serviciilor: 40 zile de la data de incepere inscrisa pe ordinul de incepere pentru intocmire: PUZ, studiu geotehnic, documentatii pentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism necesare sustinerii PUZ si ridicare topografica vizata de OCPI pentru PUZ (daca este cazul);
Prestatorul are obligatia de a fi prezent si de a sustine documentatia in fata Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului Ňüi Urbanism.
Documentatia de atribuire, respectiv Instructiunile pentru ofertanti, formularele, Caietul de sarcini, formularul de contract sunt anexate prezentului Anunt.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor, nr. 1A, etaj 6, camera 604, telefon: 0244/516699, int.114, 303, fax: 0244/510736.

Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV1058942/21.01.2019.

Caiet de sarcini, tema de proiectare...AICI

CLARIFICARE...AICI

   
15.01.2019 SC HALE SI PIETE PLOIESTI
Achizitie directa Intretinere si reparare sisteme de supraveghere video din cadrul SC Hale si Piete SA...detalii
   
11.01.2019 PRIMARIA PLOIESTI

Municipiul Ploiesti organizeaza achizitie directa conform dispozitiilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si ale dispozitiilor prevazute la  Capitolul III - Realizarea achiziŇ£iei, Sectiunea 1- Achizitia directa din H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziŇ£ie publicńÉ/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziŇ£iile publice, pentru atribuirea contractului de lucrari de¬† executie (inclusiv proiectare): REALIZARE SOCLU STATUIE ALEXANDRU IOAN CUZA.
Achizitia directa se va face exclusiv prin catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) si va fi finalizata prin incheierea unui contract de executie lucrari.
Detalii tehnice si oferta finaciara vor fi postate in catalogul electronic SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/) pana la data de 16.01.2019 , ora 10:00.
Dupa aceasta ora, autoritatea contractanta va analiza ofertele postate in Noul SEAP. Ofertele vor fi identificate in SEAP dupa codul CPV si denumirea serviciilor.
Nerespectarea denumirii lucrarilor si a codului CPV poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor.
Obiectul contractului consta in lucrari de¬† executie(inclusiv proiectare) REALIZARE SOCLU STATUIE ALEXANDRU IOAN CUZA,, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.  Solicitam mentionarea la denumirea lucrarilor si a faptului ca ofertele sunt postate pentru Municipiul Ploiesti, pentru o mai buna identificare a acestora.
Documentele de calificare, Propunerea  tehnica, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini atasat, Formularul de oferta si Anexa acestuia, Declaratia privind insusirea sau formularea de amendamente (numai in ceea ce priveste clauzele specifice) referitoare la formularul de contract de lucrari  se transmit la adresa de e-mail: achizitii.publice@ploiesti.ro, pana la termenul limita comunicat mai sus 16.01.2019 , ora 10:00, urmand ca acestea sa fie depuse, in original, la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Piata Eroilor nr.1A, doar de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intocmit prin aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea formulata in acest sens de catre autoritatea contractanta.¬†
Ulterior, achizitia directa va fi derulata si finalizata in SEAP - Noul SEAP  (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/)  de catre autoritatea contractanta numai cu ofertantul declarat castigator, dupa parcurgerea procedurii anterior prezentata.
Propunerea tehnica va fi √ģntocmita si prezentata astfel √ģnc√Ęt sa respecte cerintele minime prevazute si sńÉ asigure posibilitatea identificarii si verificńÉrii corespondenŇ£ei √ģntre aceasta Ňüi respectivele cerinte.
Cod de clasificare: - 45212314-0 Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale;¬†¬†¬†¬† -¬† 71322000-1 Servicii de proiectare tehnicńÉ pentru construcŇ£ia de lucrńÉri publice;¬†¬†¬†¬† - 71311100-2 (Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice)
Valoarea estimata, fara TVA:20.551,34 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:               - 19.711,00  lei, reprezentand executia lucrarilor; 840,34 lei, reprezentand servicii de proiectare;
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;
Sursa de finantare: Bugetul local al Municipiului Ploiesti;
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare: 3 zile de la emiterea ordinului de incepere, si de executie lucrari 17 zile.
Documentatia de atribuire, respectiv Fisa de date a achizitiei, Formularele, Caietul de sarcini, formularul de contract sunt anexate prezentului Anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Piata Eroilor nr.1A,birou 604, telefon: 0244/516699, int.522, fax: 0244/510736.
Anuntul pentru achizitia directa a fost publicat si in Noul SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/), sectiunea Initieri de proceduri de achizitie, subsectiunea Publicitate anunturi, sub nr. ADV1057910.

FORMULARE, CAIET DE SARCINI...AICI

   
11.01.2019 SC HALE SI PIETE PLOIESTI
Licitatie publica deschisa cu strigare pentru inchiriere locatii...detalii
   
Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Serviciul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si intretinut de Serviciul Informatica si Serviciul Relatii Publice
Site-ul contine fisiere PDF, care pot fi citite cu Adobe Reader
http://www.ploiesti.ro