Procedura de desfasurare a anchetei publice:
Lista documentatiilor inregistrate, care vor fi supuse spre analiza Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajarea Teritoriului, se afiseaza la sediul Directiei Generale de Dezvoltare Urbana.
Consultarea documentatiilor aflate in lista se poate face la Serviciul Dezvoltare Urbana si Metropolitana / Biroul Avizare Documentatii de Urbanism, in timpul programului de relatii cu publicul.
Observatiile (comentariile, sugestiile) cetatenilor vor fi inregistrate cu cel putin trei zile (lucratoare) inainte de data sedintei CTUAT, pentru a putea fi introduse pe ordinea de zi.
La depunerea dosarului in vederea obtinerii Avizului CTUAT, Initiatorul (beneficiarul) sau Elaboratorul (proiectantul), va face dovada publicarii in presa a anuntului de intentie ce va cuprinde date de recunoastere a investitiei (titlul lucrarii, amplasament, initiator etc).
Se pot exprima on-line optiunile si opiniile, pentru o anume documentatie inregistrata, completand formularul de ancheta .
|