MUNICIPIUL PLOIESTI
Untitled Document
Sliderman.js - Examples - Created by Devtrix.net
Municipiul Ploiesti
 
 
 
 
 
 
NU RÄ‚ZBOIULUI!
DA PÄ‚CII!
Primăria Municipiului Ploiești 
este întotdeauna
alături de cei
aflați în nevoie!
Video...AICI
 
 
 
 
 
 
 
 
Anunt public privind
prezentarea Studiului
si Planului Integrat de
calitate a aerului...detalii
Studiul de calitate
a aerului...AICI
Planul integrat de
calitate a aerului...AICI
 
 
 
 
 
 
 
Municipiul Ploiesti
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARHIVA COMUNICATE PRESA
 
 
PROGRAM ZILNIC DE
ACTIVITATE AL DIRECȚIEI
TEHNIC-INVESTIȚII
 
 
 
 
Forma juridica, sediu, organizare
Obiectul de activitate
Conducerea activitatii curente
Structura functionala
 
Sediul unitatii este in Ploiesti, DN 1B km. 11+535
   
 

Serviciul Ocrotirea Animalelor si Mediului , atributii, sarcini si responsabilitati:
Este subordonat directorului.
" asigura supravegherea activitatii de intretinere si dezvoltare a gradinii zoologice
" intocmeste referate de necesitate pentru aprovizionarea cu furaje, alimente, materiale si unelte necesare bunei desfasurari a activitatii
" justifica lunar consumul alimentelor si furajelor ridicate de la magazie
" foloseste eficient forta de munca si asigura conditii corespunzatoare de munca
" vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru materialele ridicate necesare procesului de productie de catre personalul serviciului
" stabileste atributii, sarcini, responsabilitati pentru personalul serviciului
" raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de protectia muncii, de prevenire si stingere a incendiilor, asigura echipamentul de protectie si de lucru si de calitatea productiei si serviciilor
" raspunde de incadrarea in consumurile specifice, lunar
" organizarea activitatii de prindere a animalelor comunitare de pe teritoriul municipiului Ploiesti, (prin metode agreate de comunitatea de protectie a animalelor, cu ajutorul tranchilizantelor), ridicarea animalelor, transportarea acestora la adapostul de la A.P.M.C.S. Ploiesti
" asigura eutanasierea, fara dureri si socuri a animalelor tarate, recesive, bolnave de boli incurabile sau imbatranite in conformitate cu Legea nr.227/2002
" asigura sterilizarea animalelor solicitate spre a fi adoptate de cetateni
" asigura vaccinarea, deparazitarea si marcarea animalelor viguroase si tinere
" asigura intretinerea in adapost, a animalelor nesolicitate de catre cetateni, conform Hotararilor Consiliului Local cu respectarea actelor normative in vigoare (Legea nr. 227/2002 si O.G. nr. 55)
" se preocupa de efectuarea la timp si in bune conditii a depistarii si prevenirii bolilor infectioase la animale conform normelor sanitar-veterinare
" organizeaza tinerea evidentei intregii activitati de intretinere a animalelor in adapost, a documentelor primare impuse de normele sanitar-veterinare, din momentul intrarii si pana la iesire
" stabiliste ratiile alimentare pentru fiecare grupa de varsta a animalelor, controlul acestora in toate fazele de prelucrare, depozitare si transport, in vederea prevenirii, patrunderii in circuitul alimentar a unor produse contaminate
" urmareste modul de administrare a hranei si apei la animale
" urmareste programul de modernizare si reabilitare a gradinii zoologice, aducerea de exponate noi, prin achizitie-donatie, din tara si strainatate
" asigura spatiul necesar fiecarui animal in raport de varsta si marimea acestuia, conform normativelor europene
" asigura pregatirea de specialitate a personalului de executie
" participa la simpozioane, expozitii sau alte forme de specializare
" raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor ce-i revin
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S., pentru domeniul sau de activitate.

Birou Agrement - sarcini, atributii si responsabilitati:
Este subordonat directorului.
" intocmeste programul de dezvoltare pentru activitatea de agrement, pe care il supune spre aprobare conducerii Administratiei Parcului Memorial "Constantin Stere"
" indruma si raspunde de activitatea de agrement din parc si plaja
" executa masurile de mentinere in stare de folosire a locurilor de agrement si a dotarilor existente, in vederea folosirii acestora pentru agrement si pescuit
" executa si raspunde de incasarea sumelor provenite din serviciile prestate catre populatie sau persoane fizice in legatura cu vizitarea parcului, a gradinii zoo, agrement pe lacuri, pescuit etc.
" executa si urmareste realizarea investitiilor privind dezvoltarea activitatilor de agrement dupa caz
" foloseste eficient forta de munca din cadrul serviciului
" intocmeste referate si propune sanctiuni pentru personalul care incalca sarcinile de serviciu, sau propune stimulari
" propune masuri pentru imbunatatirea activitatii si se preocupa de obtinerea de venituri
" asigura supravegherea activitatii de intretinere si dezvoltare a Parcului Memorial ?"Constantin Stere"? Bucov
" intocmeste referate de necesitate pentru aprovizionarea cu materiale, piese schimb, echipamente, etc.
" verifica incasarile zilnice provenite din activitatile de agrement si le raporteaza directorului
" vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru materialele ridicate necesare procesului de productie de catre personalul serviciului
" intocmeste bonurile de consum pentru intreg serviciul
" impreuna cu serviciul Marketing se ocupa de organizarea diferitelor festivitati
" stabileste atributii, sarcini, responsabilitati pentru personalul serviciului
" raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de protectia muncii, de prevenire si stingere a incendiilor, asigura echipamentul de protectie si de lucru si de calitatea productiei si serviciilor
" raspunde de incadrarea in consumurile specifice, lunar
" raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.

Serviciul Productie si Spatii Verzi - atributii, sarcini, responsabilitati:
Este subordonat directorului.
" intocmeste planul de venituri si cheltuieli ale activitatii proprii pana la 30 noiembrie a anului anterior celui pentru care se face planul pentru activitatea de zone verzi si productie (sera si pepiniera)
" prezinta proiectul, planul de productie cat si planul de venituri si cheltuieli spre avizare conducerii Administratiei Parcului Memorial "Constantin Stere"
" indruma si raspunde de producerea materialului dendrofloricol din sera si pepiniera; in acest scop va exista in permanenta un registru pentru dispozitii scrise, pentru seful formatiei productie
" indruma si raspunde de evidentierea lucrarilor pe culturi sau grupe de culturi cu tehnologie asemanatoare, atat pentru produsele obtinute in sera, cat si pentru cele obtinute in pepiniera si camp
" vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru materialele ridicate de catre personalul serviciului, materiale necesare procesului de productie
" raspunde de incadrarea in consumurile specifice si justifica lunar consumul de materiale ridicate de la magazie, pe culturi
" intocmeste referatele de necesitate pentru aprovizionarea cu materiale, unelte, etc., necesare proceselor de productie
" intocmeste saptamanal programul de lucru la sera, pepiniera si zone verzi; urmareste realizarea acestuia, foloseste eficient forta de munca si asigura conditii corespunzatoare de munca
" stabileste atributiuni, sarcini, responsabilitati pentru personalul serviciului
" raspunde de respectarea instructiunilor de functionare a centralei termice din cadrul serei, incadrandu-se in cotele repartizate privind consumul lunar de gaze naturale
" calculeaza manopera conform normativelor, centralizeaza situatiile de lucrari si le inainteaza pentru semnatura conducerii A.P.M.C.S
" intocmeste anual planul de plantare a materialului dendrologic pentru spatii verzi
" elaboreaza programul de activitate saptamanal, lunar si trimestrial pentru amenajarea si intretinerea spatiilor verzi
" intocmeste referate si propune sanctiuni pentru personalul serviciului care incalca sarcinile de serviciu, sau propune stimulari
" asigura asistenta tehnica de specialitate si urmareste respectarea procesului tehnologic
" impreuna cu conducerea A.P.M.C.S. repartizeaza zilnic utilajele in functie de necesitati si disponibilitati si urmareste activitatea acestora, pentru folosirea lor cu randament
" propune masuri pentru imbuntatirea activitatii si obtinerea de venituri
" intocmeste programe de taieri a arborilor uscati, programe pe care le urmareste si coordoneaza
" stabileste si obtine autorizatiile necesare in vederea efectuarii taierilor de arbori
" pentru arborii taiati din spatiile verzi va respecta Hotararile Consiliului Local Ploiesti
" stabileste amplasarea materialului dendrofloricol care se planteaza, cat si speciile respective
" stabileste de asemenea perioada optima de plantare
" asigura si raspunde de respectarea legislatiei in vigoare pentru domeniul sau de activitate, de calitatea productiei si prestatiilor
" informeaza operativ in legatura cu eventualele evenimente care se petrec in sectorul de activitate
" raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de protectie a muncii, de prevenire si stingere a incendiilor pentru personalul din subordine, de calitatea productiei si prestatiilor
" raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru neindeplinirea atributiilor ce-i revin
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S., pentru domeniul sau de activitate.

Formatia Intretinere, Reparatii - atributii, sarcini, responsabilitati:
Este subordonat directorului adjunct.
" coordoneaza si indruma activitatea intregului personal din cadrul atelierului
" raspunde de intreaga activitate desfasurata de personalul serviciului
" intocmeste planul de revizii si reparatii al masinilor, utilajelor, instalatiilor din dotarea A. P.M.C.S.
" intocmeste anual un plan de aprovizionare si de cate ori este nevoie, referate de necesitate pentru utilajele din cadrul serviciului cat si pentru centralele termice
" receptioneaza lucrarile de reparatii efectuate de terti la masini, utilaje, instalatii
" preda catre noii angajati si preia de la cei care pleaca din unitate, masinile, utilajele, instalatiile
" vizeaza bonurile de iesire din magazie pentru materialele necesare desfasurarii activitatii serviciului
" la sfarsitul fiecarei luni se va intocmi situatia justificativa a materialelor ridicate de la magazie
" raspunde de buna functionare a tuturor utilajelor, masinilor si aparatelor
" pastreaza cartile tehnice ale utilajelor si instalatiilor in care opereaza evenimentele si alte informatii in legatura cu acestea conform normelor legale
" intocmeste documentatia necesara, cand este cazul, pentru scoaterea din functiune a mijloacelor fixe uzate in conformitate cu prevederile legale si asigura, dupa aprobare, casarea fizica a obiectelor in cauza cu executarea tuturor operatiilor si lucrarilor prevazute de lege
" asigura inscrierea in circulatie a utilajelor care circula pe caile publice, realizarea verificarilor si autorizarilor prevazute de reglementarile in vigoare
" raspunde de dotarile din spatiile verzi, de banci, de hidranti de apa (instalatiile de alimentare cu apa), in sensul repararii si intretinerii acestora
" elaboreaza norme si normative tehnice, instructiuni de functionare si exploatare a utilajelor, instalatiilor, prescriptii, norme de manipulare, depozitare si folosire a materialelor, alte norme specifice activitatii
" raspunde de siguranta in functiune a instalatiilor mecano-energetice si de automatizari
" elaboreaza planul anual de verificare metrologica
" raspunde de stricta aplicare a dispozitiilor legale privind instalatiile sub presiune si mijloacelor de ridicare
" elaboreza impreuna cu sefii de compartimente, programul de pregatiri de iarna
" desfasoara activitatea de informare si instruire privind cunoasterea si respectarea regulilor si masurilor de aparare contra incendiilor
" verifica modul de aplicare a normelor de aparare impotriva incendiilor
" verifica personalul numit cu manipularea mijloacelor de interventie
" stabileste restrictii la utilizarea focului deschis si efectuarea de lucrari cu substante inflamabile, pentru a preveni producerea de incendii sau explozii
" stabileste sarcini pe fiecare post si instruieste personalul cu privire la sarcinile fiecaruia
" raspunde de buna functionare si conservare a utilajelor din dotare
" verifica prezenta zilnica, punctualitatea, disciplina la locul de munca a salariatilor serviciului si ia masuri in consecinta
" raspunde de modul cum se utilizeaza forta de munca, utilajele, de calitatea muncii prestate de catre salariati
" raspunde de incadrarea in consumurile specifice de carburanti si celelalte materiale
" propune masuri pentru imbunatatirea activitatii
" raspunde de masurile ce trebuiesc luate pe linie de protectie a muncii, de prevenire si stingere a incendiilor pentru personalul din subordine, de calitatea productiei si prestatiilor
" colaboreaza cu toate serviciile si din cadrul A. P.M.C.S.
" informeaza operativ in legatura cu eventualele evenimente care se petrec in sectorul de activitate
" raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S., pentru domeniul sau de activitate.

Serviciul Resurse Umane si Contencios - atributii, sarcini , responsabilitati:
Este subordonat directorului.
" asigura aplicarea reglementarilor legale privind salarizarea personalului din A.P.M.C.S. Ploiesti
" intocmeste proiectul de hotarare pentru aprobarea de catre Consiliul Local al municipiului Ploiesti al organigramei, statului de functii si numarului de personal, impreuna cu anexele legale
" in colaborare cu Serviciul Financiar - Contabilitate stabileste necesarul fondului de salarii si alte drepturi ale personalului, in vederea inscrierii in proiectul de buget
" intocmeste actele necesare angajarii
" intocmeste adeverintele de salariat necesare pentru rezolvarea unor probleme ale salariatilor
" intocmeste legitimatii de serviciu pentru salariati si semneaza pentru intocmire
" efectueaza lucrarile legate de incadrarea, transferarea, pensionarea si incetarea contractului de munca pentru personalul din cadrul APMCS
" pana la data de 2 ale fiecarei luni depune statul de functii pentru luna precedenta la Serviciul Financiar-Contabilitate, sub semnatura directa a sefului de birou
" verifica si transmite Serviciului Financiar-Contabilitate modificarile cu privire la sporuri
" intocmeste decizii de angajare, transfer, desfacere de contracte de munca si alte tipuri de decizii si semneaza pentru intocmire
" inregistreaza si verifica concediile medicale, fara plata, de odihna, verificand corectitudinea inscrierii acestora in foile de prezenta si le va depune odata cu concediile la Serviciul Financiar-Contabilitate
" asigura intocmirea, completarea si pastrarea carnetelor de munca ale salariatilor APMCS
" la angajarea personalului va lua declaratiile pe propria raspundere a salariatului si toate actele necesare in vederea intocmirii fiselor fiscale ce se vor depune la Serviciul Financiar-Contabilitate
" calculeaza salariile noilor angajati si a modificarilor intervenite
" urmareste evidenta personalului sezonier in functie de numarul de muncitori sezonieri aprobat prin organigrama
" intocmeste raporturile statistice specifice compartimentului
" se ocupa de inregistrarea si pastrarea fiselor de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor si a fiselor posturilor din cadrul serviciilor proprii ale APMCS
" organizeaza concursuri si examene in vederea ocuparii posturilor vacante
" respecta normele de Protectia Muncii si P.S.I.
" semneaza pentru toate documentele intocmite
" asigura desfasurarea activitatii de protectia muncii conform legislatiei in vigoare, efectueaza instructajul informativ general
" intocmeste lista cu locurile periculoase ( pericol deosebit si pericol iminent de accidentare ) in conformitate cu normele metodologice de aplicare a Legii nr. 90/1996.
" elaboreaza liste de dotare cu echipament de protectie si de lucru in conformitate cu legislatia in vigoare, precum si cu materialelor igienico-sanitare
" cerceteaza accidentele de munca, care produc incapacitate temporara de munca de cel putin trei zile
" raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.
- urmareste si asigura respectarea legislatiei in vigoare de catre toti salariatii unitatii; c intocmeste actiuni, intampinari, raspunsuri, precizari, concluzii, in dosarele existente pe rol la instantele de judecata ;
- asigura consultanta juridica tuturor compartimentelor functionale;
- asigura informarea curenta a factorilor de decizie cu privire la actele normative nou aparute ;
- reprezinta A.P.M.C.S. Ploiesti la instantele de judecata de orice grad;
- exercita caile de atac la instantele de judecata;
- verifica legalitatea contractelor, conventiilor, contractelor de locatie si a altor documente care implica unitatea.
- avizeaza deciziile referitoare la angajarea, incheierea, modificarea sau incetarea raporturilor de munca.
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.

Serviciul Administrativ - atributii, sarcini , responsabilitati: Este subordonat directorului adjunct .
- asigura organizarea activitatii de paza, precum si contractarea de servicii de paza, potrivit legii, in cadrul A. P.M.C.S. ;
- primeste, inregistreaza si repartizeaza documentele interne, sesizari, reclamatii, asigura expedierea corespondentei, inclusiv evidenta stampilelor.
- asigura desfasurarea activitatii adminstrative in cadrul unitatii;
- asigura activitatea de secretariat a conducerii;
- asigura evidenta, selectionarea, pastrarea si casarea documentelor inregistrate si retinute in arhiva;
- intocmeste nomenclatorul cu termenele de pastrare a documentelor proprii, precum si a materialelor preconstituite sau create in unitate;
- organizeaza, conduce si controleaza activitatea de paza precum si modul de executare a serviciului;
- informeaza de indata conducerea unitatii si Politia despre evenimentele privind activitatea de paza si tine evidenta acestora ;
- propune conducerii unitatii masuri pentru perfectionarea activitatii de paza ;
- executa programe de pregatire profesionala specifica a personalului de paza din subordine ;
- asigura circulatia personalului unitatii si a persoanelor din afara, potrivit normelor proprii A.P.M.C.S., propune reguli de acces si raspunde de aplicarea acestora ;
- elaboreaza si urmareste realizarea planului de paza al unitatii, stabilind necesarul de personal si mijloacele tehnice de paza, pe care il supune avizului de specialitate al organelor in drept ;
- asigura instalarea la toate punctele de lucru a firmei unitatii ;
- cunoaste si respecta prevederile R.O.I. si R.O.F. ;
- intocmeste fisele posturilor pentru salariatii serviciului si ii instruieste cu privire la sarcinile fiecaruia ;
- propune masuri specifice pentru asigurarea securitatii si sigurantei din punct de vedere material si administrativ;
- intocmeste referate pentru dotarea cu materiale specifice personalului de paza;
- reprezinta directorul A.P.M.C.S. in actiuni organizate de alte institutii pe linie de paza si ordine publica ;
- executa instructaj de protectie a muncii si prevenire si stingere a incendiilor cu personalul din cadrul biroului ;
- executa planificarea lunara a personalului de paza in serviciu ;
- intocmeste pontajele lunare pentru personalul biroului ;
- intocmeste planificarea anuala a concediilor de odihna pentru personalul biroului ;
- intocmeste propuneri pentru bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul urmator in ceea ce priveste Biroul Administrativ ;
- raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, pentru neindeplinirea atributiilor ce ii revin ;
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.

Serviciul Financiar - Contabilitate
- atributii, sarcini , responsabilitati:
Este subordonat directorului.
Organizeaza si conduce evidenta contabila in conformitate cu prevederile Legii 82 / 1991 si normele specifice M.F. pentru care asigura urmatoarele activitati:
- darea de seama pe baza de bilant , trimestrial;
- intocmeste proiectul bugetului de venituri si cheltuieli impreuna cu directorul A.P.M.C.S. si participarea personala a celorlalti conducatori de compartimente, cu fundamentarea corespunzatoare veniturilor si cheltuielilor pentru fiecare activitate in parte.
- exercita controlul financiar preventiv in conformitate cu normele legale;
- este in drept sa respinga la viza actele al caror obiect si forma nu sunt in concordanta cu prevederile legii;
- ia masuri ca actele reprezentand cheltuieli efectuate fara viza de control preventiv sa nu se inregistreze pe costurile A.P.M.C.S. si sa sesizeze in scris pe directorul unitatii pentru efectuarea cercetarilor si stabilirea persoanelor raspunzatoare de producerea prejudiciului, in vederea intocmirii actelor de imputare si recuperare.
- impreuna cu sefii de servicii propune directorului tarife si preturi pentru produsele si servicile prestate.
- organizeaza evidenta contabila a creantelor (clienti si debitori), emiterea documentelor legale pentru incasarea la termenele prevazute in actele care au generat creantele in cauza si urmarirea incasarii acestora, inclusiv majorarile legale de intarziere.
- asigura participarea personalului contabil la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului si stabilirea diferentelor (plusuri si minusuri) rezultate in urma acesteia;
- verifica si avizeaza cu privire la legalitatea propunerilor comisiei de inventariere in legatura cu modul de suportare a minusurilor de inventar si opereaza in contabilitate inregistrarile de regularizare a diferentelor;
- asigura intocmirea statelor de plata a salariilor si alte drepturi legale cuvenite salariatilor in cadrul A.P.M.C.S., pe baza listelor de pontaj si a statelor de plata, din care preia elementele componente privind incadrarea si salarizarea salariatilor;
- semneaza statele de plata pentru control financiar preventiv.
- intocmeste lunar balanta de verificare a conturilor contabile si sintetice si executia de casa a bugetului A.P.M.C.S. pe perioada cumulata de la inceputul anului curent, iar trimestrial darea de seama contabila privind veniturile si
cheltuielile.
- Analizeaza permanent situatia disponibilului in banci si la casieria unitatii;
- intocmeste permanent situatiile de plata catre furnizori in vederea decontarii facturilor;
- intocmeste lunar executia bugetara pe total unitate si pe fiecare sector de activitate in parte si urmareste incadrarea stricta a tuturor elementelor de cheltuieli in prevederile bugetare;
- analizeaza permanent situatia conturilor " clienti si debitori" prin emiterea documentelor legale pentru incasarea la termenele prevazute, calculand dupa caz majorari de intarziere;
- conform legislatiei in vigoare, inventariaza anual toate elementele patrimoniale de activ si pasiv cu inregistrarea acestora intr-un document vizat de D.G.F.P. Prahova denumit " registru de inventar";
- intocmeste lunar registrul jurnal cu inscrierea rulajelor debitoare si creditoare;
- verifica si vizeaza deconturile de cheltuieli, dispozitiile de plata si incasare dupa caz, justificarea avansurilor spre decontare, etc;
- intocmeste lunar declaratiile catre CASS, CAS, Somaj, avand la baza statele lunare de plata si distribuirea lor la organele in drept;
- intocmeste anual fisele fiscale pentru toti salariatii unitatii si transmiterea lor la unitatea fiscala;
- intocmeste lunar si anual situatii statistice privind numarul de personal, salariul mediu lunar, pe domenii de activitate si le transmite la Centrul Judetean de Statistica;
- prezinta situatiile si documentele la controlul Curtii de Conturi.
- raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu.
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.

Serviciul Achizitii Publice si Contracte - atributii, sarcini , responsabilitati:
Este subordonat directorului adjunct.
- asigura achizitionarea materiilor prime, materialelor, pieselor de schimb si altor materiale consumabile necesare activitatii de productie din cadrul A.P.M.C.S. Ploiesti, pe baza referatelor aprobate, in cantitatile inscrise in referat;
- organizeaza receptia si gestionarea in magazie a bunurilor aprovizionate, precum si eliberarea acestora pentru consum, pe baza de bonuri intocmite si semnate de persoanele imputernicite in acest scop;
- asigura evidenta operativa a miscarii stocurilor, preda zilnic la contabilitate documentele de receptie si de consum, participa la inventarierea anuala a stocurilor;
- asigura aprovizionarea si desfacerea productiei proprii si tine evidenta operativa a activitatilor specifice;
- intocmeste necesarul de materiale , echipament de protectie si de lucru, materiale igienico-sanitare, pe baza propunerilor sefilor de servicii.
- urmareste valorificarea deseurilor ca urmare a efectuarii casarilor;
- participa la initierea si desfasurarea procesului de achizitie publica, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
- raspunde pentru realitatea, regularitatea si modalitatea operatiunilor inscrise in documentele elaborate;
- colaboreaza cu serviciul Marketing in vederea identificarii celor mai eficiente modalitati de aprovizionare cu materii prime, materiale, etc.;
- verifica foile de parcurs, calculeaza consumurile de combustibil conform normativelor, tine evidenta fiselor activitatii zilnice pentru parcul auto al APMCS;
- intocmeste referate in cazul in care exista diferente nejustificate, in vederea inregistrarii plusurilor sau imputarii minusurilor celor vinovati
- raspunde de aplicarea legislatiei in vigoare pentru domeniul sau de activitate;
- respecta normele P.M. si P.S.I. si raspunde de neaplicarea lor de catre personalul din cadrul serviciului;
- stabileste sarcini pe fiecare post si instruieste subalternii cu privire la sarcinile fiecaruia.
- raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cudispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu.
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.
- elaboreaza planuri de marketing, programe de publicitate si promovare a produselor si serviciilor oferite de A.P.M.C.S. Ploiesti;
- implementeaza planurile mai sus mentionate, urmarind realizarea lor si monitorizarea efectelor;
- stabileste un buget pentru realizarea planurilor de marketing si inaintarea spre aprobare a acestuia;
- elaboreaza in colaborare cu Serviciul Informatica din cadrul Primariei Ploiesti materiale publicitare (brosuri, pliante, afise, mape de prezentare, fluturasi, etc.) precum si materiale de prezentare ale gradinii zoo (intretinerea paginii de web,etc.)
- intocmeste un program de desfasurare a manifestarilor pe specificul A.P.M.C.S. din cursul unui an si stabileste impreuna cu conducerea, planul de participare a institutiei la astfel de manifestari precum si vizite de lucru la institutii similare din tara (gradini zoologice, parcuri de agrement).
- elaboreaza planuri de cercetare a pietei pentru determinarea de noi produse si servicii care pot fi oferite de A.P.M.C.S. pentru cresterea veniturilor proprii , implementarea planului si a raportului final asupra activitatii de cercetare.
- creeaza si actualizeaza baza de date cu sponsorii A.P.M.C.S., cu distribuitorii autorizati pentru produsele care se vand prin magazinele A.P.M.C.S. ;
- mentine relatii de colaborare cu furnizorii de servicii de agrement si atrage noi sponsori si investitori, pentru cresterea gradului de atractivitate a Parcului Memorial "Constantin Stere" Ploiesti.
- stabileste si mentine relatiile cu mass-media numai cu acordul directorului;
- creeaza baza de date cu persoanele de contact din mass-media;
- creeaza baza de date cu tarifele de publicitate practicate de firmele (ziarele) de specialitate;
- actualizeaza periodic baza de date;
- raspunde de corectitudinea datelor introduse in baza de date;
- raspunde de imaginea institutiei in relatia cu mass-media.
- participa la activitati de consultanta in domeniul marketingului, la incheierea de conventii si contracte legate de desfasurarea de manifestatii si serbari desfasurate pe perimetrul Parcului Memorial "Constantin Stere" Ploiesti.
- mentine relatii bune cu agentii economici care au spatii inchiriate in scopuri comerciale in incinta Parcului Memorial "Constantin Stere" Ploiesti si atrage noi astfel de agenti;
- atrage si urmareste sub supravegherea directorului adjunct si in colaborare cu Oficiul Juridic buna desfasurare a serbarilor organizate de firme pe teritoriul Parcului Memorial "Constantin Stere" Ploiesti.
- se preocupa de gasirea de cumparatori pentru produsele obtinute din activitatea proprie a Parcului Memorial "Constantin Stere" Ploiesti si initiaza noi activitati generatoare de profit.
- stabileste si mentine contacte cu producatorii si firmele de distributie care aprovizioneaza magazinele A.P.M.C.S. Ploiesti;
- stabileste sortimentele, cantitatea de marfa si pretul de vanzare al marfurilor din magazinele A.P.M.C.S. Ploiesti, in conditii de rentabilitate si in functie de cererea de pe piata.
- se ocupa de obtinerea autorizatiilor de comercializare si functionare a magazinelor A.P.M.C.S. Ploiesti.
- raspunde disciplinar, material sau penal, dupa caz, in conformitate cu dispozitiile legale pentru neindeplinirea atributiunilor de serviciu.
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S.Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.

Compartiment Control Financiar Intern
- atributii, sarcini, responsabilitati:
Este subordonat directorului.
- Controlul Financiar Intern se efectueza la nivel de unitate.
- exercita controlul financiar in conformitate cu normele legale in vigoare;
- efectueaza controlul la casieria institutiei periodic si a documentelor din registrul de casa;
- verifica sistematic toate operatiunile din punct de vedere al legalitatii, regularitatii incadrarii in limitele stabilite potrivit legii;
- controleaza modul de folosire a fondurilor primite de la bugetul local;
- verifica modul de intocmire a proiectului bugetului de venituri si cheltuieli;
- verifica situatia contabila a creantelor (clienti,debitori) , verifica modul intocmirii documentelor legale pentru incasarea acestor sume la termenele prevazute in actele care au generat creantele in cauza;
- verifica modul de respectare a normelor legale in vigoare privind organizarea si desfasurarea inventarierii patrimoniale;
- verifica existenta si autenticitatea documentelor justificative care stau la baza inregistrarii in contabilitate; c efectueaza controlul asupra tuturor documentelor si gestiunii existente in cadrul unitatii;
- verifica trimestrial situatiile financiare, lunar balanta de verificare contabila precum si conturile de executie bugetara pe domenii de activitate;
- vizeaza modificarea repartizarii pe trimestre a Bugetului de Venituri si Cheltuieli, in functie de veniturile incasate si cheltuielile efectuate;
- respecta si aplica prevederile R.O.F. si R.O.I.
- raspunde administrativ, civil si penal, dupa caz, in conformitate cu prevederile legale de aplicare corespunzatoare a legilor, Hotararilor de Guvern , Hotararilor Consiliului Local si a altor acte normative;
- sa cunoasca si sa aplice in mod corect legislatia in vigoare;
- exercita si alte atributii stabilite de Directorul A.P.M.C.S. Ploiesti.
Exercita si alte sarcini stabilite de conducerea A.P.M.C.S. Ploiesti, pentru domeniul sau de activitate.


Untitled Document
Untitled Document
© 2009 Primaria Municipiului Ploiesti - Site realizat de Serviciul Informatica al Primariei Municipiului Ploiesti si intretinut de Serviciul Informatica si Serviciul Relatii Publice
Site-ul contine fisiere PDF, care pot fi citite cu Adobe Reader
http://www.ploiesti.ro